|
Auteur: |
|
|
hopelijk Bush |
|
zien we vanzelf wel weer...... |
|
Hehehe.. vreemd om te zien dat deze aanslag maar 2 reacties oplevert in een half uur.. |
|
Chirac kan me weinig schelen eigenlijk. |
|
quote: Ehm, tis zo lang stuk text Maar idd je hebt wel gelijk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat weet ik wel Dargull.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik vond die kernproeven destijds ook wel een aanslag op de natuur . |
|
ja maar om dan te proberen iemand dan neer te schieten...., damn waar gaat dit heen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
het is toch allang zo... moord om politieke redenen Kennedy, King, nog een hele hoop op kleinere schaal dan André Cools enzo... en was er recent ook geen Afghaanse leider afgemaakt? wat doe je eraan? niks |
|
Chirac is volgens mij een rechts politicus ,de verdachte is ook rechts . ik zeg niet dat de aanslag goed is ,maar destijds had Chirac ook geen sympathie met de eiland bewoners ,hun leven en gezondheid en die van de natuur werd geriskeerd . waarom zou iemand sympathie moeten hebben voor iemand als Chirac ? ik vind het feit dat rechts overal regeert ook ongewenst . heel veel oplossingen van problemen worden zo vertraagd . internationale vedragen over het milieu etc en ook minder samenwerking en meer competitie en vijandigheid tussen landen ) Pim Fortuyn debateerde ,daarom vond ik de moord en de taarten niet terecht .omdat politiek met argumenten gevoerd moet worden . de kernproeven werden uitgevoerd ,ondanks terechte protesten en argumenten . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 14-07-2002 18:51] |
|
helaas kondie niet mikken... ris wel moord dus niet goed maar khad het zeker niet erg gevonden. zoals chirac arrogant loopt te doen, vind ik het niet raar dat zoiets gebeurd, zal met bush hopelijk ook nog wel gebeuren. Je moeder. |
|
Hoeveel aanslagen zouden er zijn die verijdeld worden voordat ze uitgevoerd worden? Volgens mij is er elke dag wel iemand bezig met een aanslag verzinnen op het leven van een politicus Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik verzin ook wel eens ooit een aanslag op bepaalde personen hoor maarja wie nie... Ik vind het toch wel erg hoor...en ik snap ook niet wat er met die kogel gebeurd is...want hij heeft 1 keer kunnen schieten... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
waarschijnlijk schoot die kogel de lucht in en raakte een vliegtuig die uit koers raakte waarna deze een noodlanding inzette op het Europees Parlement in Brussel Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: is wel zo, maar sja dit is net weer ff vlak achter elkaar en vrij dichtbij Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Tja, Chirac IS ook een Fransman he... |
|
en je weet wat ze zeggen over fransen... Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Nou als dit de 1e aanslag op hem is dan heeft ie het lang volgehouden. Met zijn kernproeven is ie toch wel 1 van de grotere milieuterroristen van Europa, ik al lang eerder iets verwacht. Maar ja die heeft natuurlijk goeie bewaking, anders had ie al lang onder de grond gelegen. |
|
quote: na jarenlang verplicht met mn ouders naar frankrijk op vakantie te zijn geweest, kan ik zeggen dat ik inmiddels een gruwelijke grafhekel aan fransen heb en aan knoflook Je moeder. |
|
quote: (op begrijpend toon) vertel eens, wat is er allemaal gebeurd? gooi het maar in de groep! |
|
quote: Snap ik niet nooit problemen mee gehad, behalve met die paardehufter die mijn videocamera toen heeft gejat. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: het zijn allemaal van die kleine dingetjes waar je je aan gaat irriteren waaronder de arrogante houding van velen van hen. mara de jongeren zijn juist wel weer relaxter dan de nederlandse jongeren Je moeder. |
|
merde |
|
quote: volgens mij omdat ze vaak 'alternatievelingen' zijn, dan in NL, en die hebben overal niet zo'n problemen mee, als onze xtc-slikkende gabbers (generaliseren = prachtig ) |
Index / Nieuws, actualiteit en media |