|
Auteur: |
|
|
Wie kent het? Het is/was een super goeie band uit amerika. hele vette weirde black, met geweldige vocals. is/was omdat ik net las dat de band dit jaar is ontbonden en dat is echt zonde. Dit was zonder meer een van de meest originele blackmetal band van het moment. 2 albums: - the first snowfall - rebellion is the art of survival voor iedere bm liefhebber, schaf ze aan zolang het nog kan! ff wennen aan de vreemde vocals, maar daarna zal je het echt geweldig vinden. Night Conquers Day cd's nog te bestellen bij hammerheart |
|
Kutstreek jah! Ik zal de naam eens onthouden, klinkt interessant. |
|
flikker wel ff wat op de server |
|
ik heb trouwens van michael de zanger gitarist via mail doorgekregen dat night conquers day weer opgericht is . welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
kijk dat is goed nieuws! |
|
quote: Vreemd dat Dwaallicht dat meteen een kutstreek vindt: Dat is hun kant van het verhaal; ik heb wel een vermoeden waarom Hammerheart ze niet kon betalen. (Control Denied) Het feit dat ze weer opgericht zijn ontkracht ook nog eens hun 'thanx for killing us' mening. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-07-2002 5:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: explain |
|
Night Conquers Day - Rebellion is the Art of Survival, staat in de upload |
|
Enkele aanraders voor diegenen die Night Conquers Day kunnen waarderen ; Tearstained en Into The Sunless Meridian ; een underground mix van Night Conquers Day met oude Bathory en Mercyful Fate ! Heel erg de moeite waard ! Beide bands zijn trouwens eenmansprojecten van Mikael van NCD. |
|
NCD is wel cool. Wat ik ook te gek vind is die King Diamond-strot die hij af en toe opzet (jammer wel dat het nèt ff vals is, maar toch, 'an A for effort' ). |
|
Ik ga eens ff kijken op Raj's FTP. |
|
Nu weet ik het weer, The First Snowfall had ik een tape van, staat toch een manneke op dat door de sneeuw wandelt? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Heb gekeken en geluisterd. Het is met te langzaam, iets waar ik een band vaak op "afschrijf" [voor mezelf dan]. |
|
Cool stuk man waarin 'The Antichrist' van F.W. Nietzsche wordt gequote... dikke vette heersch ("I use letters even the blind can see..." ). |
|
Ik liep een keer rond op zo'n cd beurs en had The art of survival cd gekocht op de gok voor maar 5 euro (was geen cd speler en had geen diskman bij me). Was wel een leuk gokje Enig nadeel aan de cd is dat sommige nummers wat te lang zijn en niet altijd (ten minste bij mij) de aandacht vast kunnen houden. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ik ga die 'Rebellion is the Art of Survival' maar weer eens opzetten. Een verrot fijne melodieuze BM plaat. |
|
ik vin nog steeds "the first snowfall" het beste. ik ga die andere projectjes van mickael ook maar eens luisteren |
|
'Rebellion is the Art of Survival' is echt een klasseplaat! Hij groeit bij elke luisterbeurt... bedankt voor de aanrader man! Elke fan van melodieuze BM zou dit moeten uitchecken, juist omdat het niet de platgetreden paden bewandelt. |
|
quote: Absoluut een goeie plaat. Ik heb die promo nog ergens liggen, ook wel fijn voor de afwisseling zo'n plaat over de 70 minuten i.p.v. 30 raggen.....maar na de 70 minuten komen de rag-platen weer in de cd-speler. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Iemand hier die Tearstained en Into The Sunless Meridian heeft gehoord? Hoe klinkt dit, wat moet ik me erbij voorstellen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Een van de weinige goede blackmetal uit Amerika, nog uitgebracht door Peter en Guido van Hammerheart, andere bands in dit genre uit die periode zijn Shadowcaster, Wrathfull and the Sullen, Into the sunless Meridian en Equimanthorn. |
|
quote:Neeeeeeeeeeee? Echt waar joh??? Dat wist ik niet. Donders wat een nieuws! Moeilijk, heh, lezen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Index / Heavy Metal |