IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Beste moment in je leven Vorige pagina | Volgende pagina
Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 10-12-2002 10:32 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

De avond in de Baroeg: No return, Myrkskog, Nile. Echt de tijd van mijn leven gehad en ik zal het nooit vergeten


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 10-12-2002 10:39 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

telkens als ik eet


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-12-2002 12:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nile op XMass Metalfest '02 en elk moment met m'n vriendin.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 10-12-2002 12:32 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

schijten en kotsen tegelijk!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-12-2002 12:52 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

dubbele toilet?



Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 10-12-2002 13:04 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Ik zou het bekant niet weten. Niets heeft een dusdanige positieve indruk op mij gemaakt dat ik het niet vergeten ben. Ik ben de afgelopen jaren een aantal personen rijker geworden in mijn leven die daadwerkelijk voor mij van betekenis zijn en daar ben ik dankbaar voor; maar ik zou zo niet weten wat het beste moment is.

Mijn éne moment zal nog komen, en wanneer dat zover is dan zal iedereen (als in duizenden mensen) het weten. Want alleen zo'n moment noem ik het beste moment uit je leven.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-12-2002 16:24 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ook ik wacht op zo'n prachtig moment, waarop ik een daadwerkelijke verrijking voel in mijn leven en geest en dat ik een eenheid voel met de mensen om mij heen. Dat moment zal als een warme gloed over mij heen spoelen, mijn spirituele niveau zal harmonieus en volmaakt aanvoelen en....



Huh? Wat? Zei ik wat? *loopt naar het krat voor een biertje*


Dear dirty delightful old drunken old days


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-12-2002 16:26 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Prachtig moment? wat naief Dat IS er nu eenmaal gewoon niet, leg je daar nu maar bij neer, alles is relatief hé

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 10-12-2002 16:26]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-12-2002 16:43 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2002 16:26 schreef Asherah het volgende:
Prachtig moment? wat naief Dat IS er nu eenmaal gewoon niet, leg je daar nu maar bij neer, alles is relatief hé
Natuurlijk is dat er wel. Maar niet bij iedereen ligt dat in het verleden.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-12-2002 18:11 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Goh dat niemand het hier over sex heeft...


Zenial


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 10-12-2002 18:45 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:

Huh? Wat? Zei ik wat? *loopt naar het krat voor een biertje*


Ah, kweet al wat mijn 'probleem' is...ik lust geen bier!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 10-12-2002 19:01 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 19:31 schreef skitzoid kitten het volgende:
Mijn beste momenten wil je niet weten


Was het wat met die 10 negers?

Moeilijk om er 1 te kiezen! Misschien wel het moment dat ik tehoren kreeg dat ik een ontmoeting met Metallica had gewonnen! Was echt nog een klein mannetje en dan heeft zoiets een enorme impact op je!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-12-2002 19:02 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

de eerste keer dat ik een metal-cd(re-load, toen vond ik het wel hard) kocht was wel een leuk moment....


No meat is sweater


Ares
Usericon van Ares
Posted 10-12-2002 20:08 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Beste moment moet ook nog komen (hoop ik)
Beste moment tot nu toe.... (nevermind)


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 10-12-2002 20:15 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

een mooi moment uit mijn leven is dat ik een stel malloten heb ontmoet waar ik nu nog steeds mee in een band speel


Trieste gast


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-12-2002 21:10 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2002 10:32 schreef Possessedpacman het volgende:
De avond in de Baroeg: No return, Myrkskog, Nile. Echt de tijd van mijn leven gehad en ik zal het nooit vergeten




Tijd van je leven ? Ik neem aan dat het dit jaar in oktober was ? Nou... de tijd van mn leven durf ik het niet te noemen;

- Werm !
- Klotebands !
- Uur wachten voor een pilsje !
- Veel te druk, weinig sfeer !

Het moment van mijn leven, sjeumig ik zou 't mn god niet weten, ik probeer elke dag gewoon zoveel mogelijk plezier te hebben... waarom niet ? Er is geen enkel doel dat we hier op aarde zijn


Ik, Wil Schuurman


Namtillaku
The most secret and potent lord
Usericon van Namtillaku
Posted 12-12-2002 23:20 by Namtillaku Wijzig reactieProfiel van NamtillakuQuote dit bericht

Pinkpop '97
Dat was een fucking goede tijd, geweldig gewoon. De meest vreemde dingen meegemaakt toen: Meiden die met mij flirten (HUH???), vage americanen die super-stoned waren, het hooi-gevecht bij het Bush-concert, Marilyn Manson eerte keer live, Sesamstraat kijken in de info tent. Echt geweldig, als die drie dagen nou eens mijn groundhog-day konden zijn....


Do some!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 12-12-2002 23:31 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

beste moment in mn leven tot nu toe.. was toch wel die tijd dat ik deze zomer door europa lifte, en naar shows/festivals ging. veel coole mensen heb ontmoet en veel gekke shit heb uitgevreten never felt so free

en dan dat moment van thuiskomen na al dat gedoe (en na Ieperfest belgie)... damn


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-12-2002 23:36 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Toen ik die andere 5 miljoen zaadsukkels versloeg en als eerste in het ei kroop.


Bazzio Attacks!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-12-2002 23:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Beste moment is NU als de gitaarsolo in Entombed's "Evilyn" begint en ik nog een slok Warsteiner neem .


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-12-2002 23:39 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Mijn beste momenten waren altijd ergens op reis of op festivals, of een eerste kus etc.. Ik kan me alleen niet zo goed meer herinneren met wie, waar en wanneer.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-12-2002 23:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

ff klef doen, de geboorte van mijn kids.


Bazzio Attacks!!!


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 13-12-2002 0:04 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 10 december 2002 12:52 schreef Azagthoth het volgende:
dubbele toilet?


Volgens mijn ervaring toilet, en veel te kleine reeds overvolle wc-emmer!


Je kan me de bout hachelen!


Namtillaku
The most secret and potent lord
Usericon van Namtillaku
Posted 13-12-2002 0:33 by Namtillaku Wijzig reactieProfiel van NamtillakuQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2002 1:20 schreef Astaroth het volgende:
Jup, Ergens in 2057, volgens de Death Test op www.thespark.com


Ook maar even de test gedaan: March 8, 2051


Do some!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-12-2002 0:45 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

"October 12, 2048
at the age of 64 years old."

Tegen die tijd vertel ik t ook wel.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen