IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : VS wil "burgerinformanten" Vorige pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-07-2002 17:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 22:44 schreef attila_de_hun het volgende:
dat klopt dus voor geen mter. ook toevallig dat het zo moeizaamgiing in Florida , waar die broer van Bush het voor het zeggen heeft.

quote:

O.. nou ja, ik ben ook geen politicoloog.. maar ik dacht dat Ralph Nader toch een paar procent v/d stemmen had, en als Nader er niet geweest zou zijn zou het stemmende gedeelte van die stemmers toch waarschijnlijk grotendeels op Gore gestemd hebben? wat zou resulteren in een krappe overwinning voor deze laatste, ipv een zeer krappe overwinning voor Bush (floridaperikelen even buiten beschouwing gelaten) Maarja, maakt ook niet uit..

Maar als je er midden in zit is het misschien moeilijk te zien dat je land langzaam maar zeker in de richting van een fundemetalistisch rechtse, dictatuur aan het afglijden is. Ik hoop echt dat bij de volgende verkiezingen een fanatieke democraat wint anders wordt het heel vervelend. maar bush gaat toch wel winnen. die aanslag kwam perfect voor hem. dat wordt nog wel effe uitgebuit. [/quote]

Ja.. dat heb ik al vaker gezegd, degene die nog het meeste profijt heeft van de aanslagen is de heer George W. Bush himself!

Ziek eigenlijk..

quote:

as als hij betrapt wordt bij het anaal nemen van een tiener zal het lastig worden. ook al gek trouwens dat amerikanen zulke vrijetijdsbestedingen veel belangrijker vinden dan daadwerkelijk beleid.

Ach.. ze zijn niet helemaal bij daar.. Immers als een president tegen zijn vrouw en kinderen liegt dan wil het volk hem niet meer omdat hij dan misschien ook geen moeite zou hebben met liegen tegen het volk..

Lol.. alsof ze daar anders wel moeite mee zouden hebben..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 16-07-2002 17:48]

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-07-2002 19:07 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Oh, yoepie;

THE GESTAPO RETURNS

IN THE CINEMA'S NOW THE EXCITING SEQUEL TO 1933-1945 "THE GESTAPO"
A STORY ABOUT PURE AMERICAN HEROISM AND COURAGE
IN OUR WAR AGAINT PEOPLE THAT MIGHT BE ARABIANS (READ: TERRORISTS)

A STORY TO HELP US DESTROY THIS MENACE TO SOCIETY, KEEP THEM OUT OF OUR SHOPS, OUT OF OUR PARKS, AND AMERICAN CULTURAL LIFE!

GOD BLESS!

Starring: ARNOLD SCHWARZENEGGER, JULIA ROBERTS, AN JOHNY DINERO

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com