|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bestaat al. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ja kheb gezocht maar kon niks vinden...... fear my moo of wrath |
|
quote: Dan is het niet verboden de search te gebruiken hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Zoeken is een kunst. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja maar daar gaat het om muziek in het algemeen, hier gaat het over hoe je in de metal enz kwam....... [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 10-12-2002 15:21] fear my moo of wrath |
|
Zo dan? |
|
dat komt al in de buurt, maar daar gaat het om een nummer (wat ben ik een zeikerd he......) fear my moo of wrath |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1657 |
|
Godver... Hou jij nou nooit eens op? |
|
Slotjeeeee. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
uh ehehehe............. slotje? fear my moo of wrath |
|
hehe, now you're fukked |
|
nu dit topic toch dichtgaat ff vraagje er is geen topic over je op welke (metal)artiest je lijkt anders start ik hem nu ff op. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Is Vuurnacht op Raj's FTP van jouw? |
|
nay |
|
quote: Wie dan? In de ZM-Complikatie map. |
|
yeah, ik heb geen idee |
|
Kan er geen slotje op die Queen Of The Damned Topics? |
|
bij mij begon het met de band Slotenmaker! |
|
Slotknot. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
DE MODERATERS - HET GROTE SLOTLIED |
|
king of the damned, doe dit even: of de bekende dwaalquote: -> ovens Je moeder. |
|
quote:Lekker warm joh. |
|
Is inderdaad wel lekker met dit weer. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |