|
Auteur: |
|
|
wie kent dir side-project van haat. de demo had ik al een tijdje, kon je downloaden van de homepage en ik heb laatst de split met vinterriket aangeschaft uitgebracht via desolate landscapes. het is tolkien georienteerde lo-fi blackmetal, errug goed. Voor de fans van het rouwe werk. website orodruin discografie 2000 - "The fire that welled there" demo cassette - limited to 50 copies / 10 with lyric booklet - Black Abyss Prod. 2001 - "The Dark Towe" 7" ep - limited to 100 copies on grey-trans vinyl - Black Abyss Prod. 2002 - "Visions of the Palantiri - split CD with Vinterriket" - Desolate Landscapes [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 10-12-2002 17:45] |
|
Is allemaal via Black Abyss Productions toch? Ik wil ze nog wel es horen, jammer dat het allemaal uitverkocht is. |
|
die eerste 2 wel die laatste is op desolate landscapes en ik heb die split laatst gekocht bij de boudisque |
|
Geef mij maar de nsbm band Orodruin (US). DiƩ is goed. |
|
Markam: jij weet toevallig ook niet waar ik die dingen nog kan krijgen? |
|
11.45: restate my assumptions |
|
hmm was er eigenlijk van uitgegaan dat niemand het kende |
|
niet om het een of ander, maar ik denk dat we beter verder kunnen gaan in deze, hier staat al meer info over de band in |
|
Oh ja maakt mij niet uit. Iig, ik ken "The Fire That Welled There" en ik moet zeggen dat ik die echt te gek vind! Heerlijk sfeervol en rauw. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ja die demo kon je toen van z'n site downloaden. die split met vinterriket (ook echt heel erg goed) is ook mega |
|
quote: Ja, daar zeg je wat, ik wou 'm net ook van z'n site halen maar dat kan niet meer Ik had 'm eerst op een andere computer staan maar ivm. verhuizing/andere computer heb ik 'm niet meer, dus zodoende... 'Kheb even een mailtje gestuurd in de hoop dat het nog ergens staat ofzo. 11.45: restate my assumptions |
|
kan em ook op een niet nader te noemen server zetten? |
|
quote: Ik heb veel contact met Jeroen ivm Graf-Records, ik geloof dat hij niets meer heeft. |
Index / Heavy Metal |