|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, wederom een geniale band, men moet meer naar crust, grind en powerviolence luisteren |
|
ok, wat kan men mij vertellen van devolgende bands: - Sayyadina - Assel - Gadget - Birdflesh (staan op Swedish Assault die ik ga recenseren voor ZM) |
|
birdflesh speelt volgende week in weert |
|
quote: Hey, ik kocht pas die Radio Bikini - Bloedpoep CD, grappig... Maar niet zo vet als Mihoen! Betercore etc. En wat is dit voor stijl, ook Crustcore? |
|
Ik denk niet dat je al die bands onder 1 soort muziek kunt noemen, ze hebben allemaal andere invloeden. het zou makkelijker zijn als daar gewoon een naam voor is. |
|
quote: Bestaat: MUZIEK! |
|
grind, crust, powerviolence, whatever.. allemaal vette shit |
|
wie kent de 'container crusties from hell'? schijnt ook aardig korstig te zijn.... No meat is sweater |
|
true, true @ tammi [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 19-12-2002 19:26] |
|
en wat voor muziek is hellnation eigenlijk? is me gister aangeraden door een of andere extreme noise terror luisterende punker a.k.a 'Lex' No meat is sweater |
|
quote: kzou zweren dat ik ergens iets over hun gelezen heb. |
|
container crusties zeker vet, heb hun split met mihoen. geweldig. gister ook nog diverse cds van spazz geleend.. super |
|
spazz!! |
|
heeft die gast het ook over gehad, toch maar ff kazaa aanzetten dan... No meat is sweater |
|
quote: hellnation is geniale powerviolence (bijna grind)... krijs zang en moordende ritmes. geniaal gewoon |
|
HELLNATION!!! awesome FUCKED..UP..MESS!!! |
|
ik heb nu hellnation binnen ik luister nu 'selfish shit' dit klinkt zeker niet onaardig!! No meat is sweater |
|
cool cool.. 'not laughing' is ook geniaal! |
|
sellfish shiiiiiit!!! vette plaat, het beste nr is kiss of death... de ballad |
|
quote: Die split met Mihoen! is echt wreed. Mocht je geinteresseerd zijn, laat het maar even weten, ik kan nog wel aan wat van die spulletjes komen! |
|
quote: Ahum... En ik maar denken dat het standaard black metal was. Wat wil je met zo'n naam. Toch maar eens beluisteren die zooi. Dit topic is me totaal ontgaan. |
|
Gisteren mijn cd van Wolfpack weer eens uit de kast gehaald, is best wel heel erg vet eigenlijk! weet iemand nog wat goede bands die daar op lijken? no text supplied |
|
Crustcore, ofwel "korstkern" dus, hmmm... kun je een genre net zo goed "peniskoker" noemen ofzo. this user is dead |
|
skitsystem jongens, dat is DE band. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |