|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, lijkt me geen goed idee. Ik probeer confrontaties met christenen meestal te mijden. |
|
Don't we all... don't we all Ignorance is bliss |
|
quote: Waarom? Omdat je bang bent uitgeluld te worden, of bang bent omdat je uit je slof vliegt als ze onredelijk gaan doen [was ze doen als ze op het punt staan uitgeluld te worden]. Als je discusieert met een kristen kun je met eenvoudige rebounds op hun eigen woorden binnen 5 minuten klaar zijn. |
|
en dan wil het nog niet tot ze doordringen. Die lui hebben een ongelofelijk geisoleerd bord voor hun kop |
|
quote:Hmm, omdat ze ookal zijn ze uitgeluld nog steeds doorlullen. Dan lul ik dus liever niet met ze. |
|
weer van die typische christen klote zooi. |
|
Kutchristenen. |
|
quote: Alleen de mannetjes he, want vrouwtjes mogen daar niet aan zitten. |
|
ik vind het ronduit belachelijk, ik vond die EO dag en het hele Cristendom als kut, maar dit slaat gewoon nergens op. |
|
de rest van het christendom slaat ook nergens op dus dat komt dan mooi uit |
|
BUUUUUUwwwrnn the crucifix... of zo. |
|
of ehhhh... BLAAAASSSSSPHHAAAAAAAMMMMYYYYYYYY hehe |
|
Ofeh... Pure Fakking AWWWAAGEDDDOOOn!!!! |
|
boeie wat op die achterlijke jongerendag gebeurd |
|
quote: tsss wat kan jij toch weer heerlijk generaliseren, moet jij dan maar eens met mij gaan discusieren On topic: Het slaat natuurlijk nergens op, maar ze zijn volgens mij gewoon bang dat de "hogere" chirstenen niet meer naar die EO jongerendag gaan, en de dag dan ook minder bekend wordt, als dat er zulke clubs komen. Maar die "belangrijke" christenen hebben helemaal het recht niet om homo's of lesbienes te mogen afkeuren. Het zijn gewoon een stelletje discriminerende eikels (de meeste dan) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Goede discutant of niet, als je de bijbel moet verdedigen verlies je. |
|
quote: ik verdedig niet alles wat in de bijbel staat, want ik vind het soms behoorlijke onzin...dat komt ook omdat de bijbel veel te oud is voor deze tijd, en omdat het tig keren vertaald is. In die tijd zou de bijbel nog een stuk beter zijn, zeker toen hij nog ongevertaald was. Maar het is toch vrij onlogisch dat miljoenen mensen 100% eens zijn met alles wat er in zo'n boek staat. Dat kan gewoon niet, of iedereen moet dezelfde mening hebben, maar dat is niet zo. Daarom kan de bijbel niet alleen maar waarheden bevatten. Maar ik ben het met een aantal dingen wel eens hoor. (alhoewel ik lang niet heel de bijbel ken, alleen wat algemeen bekend is en wat ik ooit voor levensbeschouwing op school moest kennen) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Uh.. Dat hebben we al eens geprobeerd en dat is niet goed afgelopen, remember? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: mjaaa...panda kon zich niet langer inhouden Maar het duurde toch zeker wel langer als 5 minuten, en ik had nog steeds niet verloren (ook niet gewonnen maarja). Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Wat een stel fascisten zijn dat ,zeg!!Dat ze godverdomme eerst eens naar zichzelf kijken voor ze mensen die zijn zoals u en ik wegjagen!!Stond het anders in de bijbel misschen?Schijtpapier!! Ik heb twee vrienden die niet hetero zijn en wie tegen mijn maten is,is tegen mij... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Christendom goes Nazi!De joden mochten ook niet meer op bepaalde festiviteiten en in winkels verschijnen en nu gebeurd hetzelfde bij homo's en Lesbiennes das gewoon ziek! Denk je dat hun het leuk vinden als elke metalliefhebber met een winkel een christenen verbod heeft(overigens leuk idee haha). |
|
quote:Ja, verlaag jezelf en nee, geen leuk idee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Haha! Neem een kopje warme melk en relax ofzo. |
|
-off topic- Ik BEN relaxed, je houdt me voor iemand anders gok ik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |