|
Auteur: |
|
|
PUNGENT STENCH RONDUIT: EIKOL!!!! |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
OPGEPAST King of the Dorks is weer onder een andere naam actief LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLLLLL PUNCHING STENCH!!! HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! ROFLMMFAO!!! Maar ON TOPIC: Komen ze niet in de buurt van Brabant? Ik wil PS eens ZIEN GVD!!! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-12-2002 16:51] |
|
GEWELDIG... Echt, hilarisch dit!! |
|
quote: haha, kweet heus wel dat het pungent stench is hoor, ow was et nou pungang stench [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 11-12-2002 17:42] fear my moo of wrath |
|
quote: sorry..... dubbele post...... [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 11-12-2002 17:41] fear my moo of wrath |
|
Volgens mij wordt jij binnenkort King of the Banned. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
fucking zooi dat ben ik helemaal niet man sukkel (uhh mijn bloeddruk.....) fear my moo of wrath |
|
ja.. ik heb ze gezien in de staddijk Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
[Followblabla mode] En, nog bier gedronken?[/Followblabla mode] [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 11-12-2002 17:52] Bazzio Attacks!!! |
|
MODS!!!!!!!!!!!!! fear my moo of wrath |
|
Look who's Talking. |
|
tgaat om een naamsverandering, geen slotje...... (of mischien wel he ) fear my moo of wrath |
|
quote: alleen dat ik het wel een 'lachen' concert vond. Niet meer Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
yup, ik was er ook. |
|
Er is toch ook zo iets als een IP-ban? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: waarvoor dat nou weer? geloof je nou echt dat die gast en ik hetzelfde zijn? fear my moo of wrath |
|
Jezus godverdomme, jullie kunnen wel een topic naar zijn klote helpen over een domme typefout zeg. Deze gaat dicht. Follow the rapist, open maar een nieuwe ... |
Index / Concerten |