|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
250 gram op een beestje, zo groot als een huismuis? Blijf het positief zien... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Een dwerghamster kan kwijt raken tussen de kussens van de bank, een kat niet. Oom Tom is ook wel een ideaal huisdier volgens mij. |
|
quote: |
|
Alleen maar als je n SM hut koopt voor m toch? Anders zit ie de hele tijd duf in een hoekje. |
|
De dwerghamster kan je in een soort balletje doen waardoor ie vrij door huis kan rennen zonder kwijt te raken. Doe eens met een kat, wil ik daarna je polsen wel eens zien, hehehe... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik ga voor de papegaai |
|
ik ga door voor de koelkast.. No meat is sweater |
|
Oom Tom wordt geloof ik standaard met een Negerhut geleverd. Maar er zijn uitbreidingen voor te krijgen. Verder kost hij weinig in onderhoud. Af en toe wat water en brood. En hij levert ook nog geld op als je hem op de plantage laat werken. |
|
quote: |
|
quote:ik voor het bier erin |
|
Ow, das makkelijk, Rajackar natuurlijk Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Alleen jammer van dat kwijlen ... |
|
quote: Ach, dat leer ik um ook nog wel af... Ut schijnt dat wanneer ze eenmaal het puppystadium voorbij zijn dat dat ophoudt. Hmmmm.. binnenkort ook maar 'ns met um naar puppycursus, misschien dat-ie dan gelijk ook nog leert wat gehoorzaamheid is. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
WOEF!!! |
|
quote: braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffff Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Als hij niet wil luisteren, of maar blijft bedelen om voer, eventjes aan zijn oor draaien, en als dat niet helpt een tik op de neus! |
|
quote: Ik merk dat je er ervaring mee hebt, bedankt voor de tips iig Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Het heeft bij mij ook gewerkt |
|
quote: Hahaha als je een rat goed onderhoud heb je daar helemaal geen last van. Ratten kunnen je beste vriend/vriendin zijn. Ze blijven je trouw en jatten geen geld van je of maken geen ruzie met je. Oke andere dieren ook wel maar jah. Ik vindt gewoon dat ratten ideaal zijn!!!!!!!!!! See The Absence Behind My Eyes |
|
Reptielen. - geen allergische reacties - ze stinken niet - ze zijn lekker stil - erg mooi om te zien the only pleasure is pain |
|
quote: ze steken wel hun tong naar je uit (ten minste, slangen dan) |
|
quote: het probleem is dat ze niet bedoeld zijn om als huisdier te gebruiken, en je er eigenlijk een terrarium (zo heet dat toch dacht ik) van 5 bij 5 meter voor moet bouwen en ze zelf laten jagen enz. wil je ze het echt naar hun zin laten hebben. Verder moet je voor sommige soorten (leguanen en cameleons enzo ook nog eens de temperatuur opstoken tot minimaal 30 graden. Maar ze zijn zeer mooi ja Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ideale dier? Ongedierte! - Gratis - Eten is gratis - Ze willen niet eens dat je schoonmaakt - Ze lopen nooit in de weg - Bijten nooit |
|
quote: Dat is waar, maar als je eenmaal in het wereldje van de reptielen bekend bent is het niet moeilijk om het de beestjes naar hun zin te maken. De temperatuur is niet zo moeilijk te realiseren. Wij gebruiken warmtelampen die 12 uur per dag aan zijn. Als je een kameleon wilt houden, moet je er trouwens ook nog rekening mee houden dat zo'n beest stromend water nodig heeft. the only pleasure is pain |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |