|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ja jammer he, kheb eens ergens gelezen dat ze live echt ruleren! fear my moo of wrath |
|
Ik vind dit dus echt een kutband Al wilde ik ze wel gaan zien live, maar toen ik daar kwam gingen ze niet door, werden vervangen door iets wat nog erger is... Jammer... Volgende tent |
|
Nu-metal is per definitie kut, maar spineshank is de minst beroerdste. |
|
De paar nummer die ik van ze gehoord heb vind ik zwaar zuigen. |
|
Zou er ook nog ergens een cdtje van moeten hebben liggen, een hele tijd geleden vond ik het wel aardig nu luister ik het niet meer. Moet wel zeggen dat ik slechtere nu-metal heb gehoord dan spineshank. Had ze vorig jaar lowlands ook best wel willen zien. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: kvind static-X en disturbed ook niet beroerd ofzo, kvind het alleen jammer dat bij het woord nu-metal meteen connecties naar linkin park worden gemaakt, maar die horen zelfs niet bij nu-metal fear my moo of wrath |
|
agree@Kingofthedamned Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Gefeliciteerd, jij bent de eerste! |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:en enigste |
|
wij zijn tenminste orgineel heeft iemand nog iets on topic te zeggen? edit: spatie...... [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 11-12-2002 21:33] fear my moo of wrath |
|
ON TOPIC |
|
quote: SO FUCKING WHAT!!!!!! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Wanneer ga je een system of a down topic openen? oh kut, ik breng hem op ideeen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Op het eerste gehoor klinken hun nummers wel 'aardig', maar het gaat zo snel vervelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
wat een tering fuckin klote band!!!! En dit valt onder metal? Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
heerlijke muziek om je agressie in kwijt te kunnen (en dan NIET omdat het zo slecht is) Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Oftewel: een springerige kutband Anyway, ik ken alleen het nummer new disease voor zover ik weet, akelig nummer :/ |
|
Shinespank |
|
na 2X heb ik t wel gehad met ze. [off Topic] Kunnen we voor deze 'lieve' mensen geen nu-metal flora openen, dan hoeven we het tenminste niet te lezen. Nu voel ik mij gedwongen er over te zijken. [/off Topic] |
|
quote: Ga jij dan rustig op een ander plekje zeiken, kunnen mensen die het wel leuk vinden er rustig over..er...posten. Do some! |
|
quote:Mee eens, maar u moet wel Nederlands leren typen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
vin ik wat minder. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: die drie koters? Je moeder. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |