|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
beetje scheel Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Hm, die 'cover' van smells like teen spirit, door Type o Negative is geen cover... Dit is Kurt zelf Tenminste, als jullie het ook over die live-opname hebben.,. Heb die mp3 net ff geluisterd, en ik heb dit optreden op tv gezien... Hij had duidelijk geen zin in optreden, begon te laag te zingen, sloeg voor het einde van het nummer al het drumstel in elkaar enzo... Nummer wordt ook verdomd snel afgekapt aan het eind Wel makkelijk, zo'n tape met de muziek derop [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 24-07-2002 17:25] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: niemand is perfect... vind dr een lief koppie hebben My madness, my sadness |
|
quote: ik vind die cover juist wel goed, die zanglijnen die zijn veranderd enzo, maar idd is dave mustaine's stem niet geschikt voor zo'n nummer, maar ik vind het wel mooi klinken, I was me but now he's gone |
|
De cover van Piranha - Exodus door Liar Of Golgotha is ook wel zuur BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: je he ? damn ik wist trouwens niet dat t een serieus nummer was ik was laatst op zoek naar nummers van dr en zag em wel staan en dacht, das een geintje, niet dus ? hmmm vanavond ff downen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
metalium- the final countdown 't nummer is op zich wel okee, maar ik vind het toch wel bar slecht gecoverd... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
britney -hit me- spears met I love Rock & Roll!!!!GVD wat een kutversie zeg!!! luuuuuuv is in the air......... |
|
Metalicca die Green Hell van The Misfits speelt is toch echt gewoon schijten. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Varathron met nun's have no fun Wat een bagger nummer, dat terwijl de band gigantisch goed is |
|
zeer slechte cover? cradle of filth met hel awaits van slayer van zulke klassiekers moeten ze afblijven |
|
The Sins of thy beloved - The thing that should not be. So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: HEY!!! het nummer is geweldig! alleen vernaaien ze het enorm, maar waarom? ik ben nl ook groot varathron fan, alle platen, maar wat ze hier gedaan hebben, slaat echt nergens op! Oud Vuil. |
|
Schijnbaar 2008, maar ik kende hem nog niet. Denk ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oei! Maar wat een video! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Had ik deze al eens gepost? Pfffff. Ik vind het erg slecht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
+ de overige 3 miljoen op youtube |
|
quote: Het origineel is ook niet top |
|
quote: Nou ja, zeg. Het wás ook allemaal een beetje over de top, ja. Maar marduk maakte er een potje van, hoe dan ook. Imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De snelheid eruit halen is nogal funest. En de zang helpt nog steeds niet mee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hmm, valt me nog best mee, haha. Onderstaande is wel een favoriet van me: Hafgufa |
|
signature |
|
Allememachies, die Tool-cover kan ècht niet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Mnee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |