|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Is hij toevallig zwanger ofzo??? |
|
( proest het uit) Nee,dat denk ik niet.Ik denk alleen dat hij een serieuze slag op zijne ketel heeft gekregen-jeeee,ik ging bijna over m'n nek toen ik het hoorde! En ja,ik weet het,in sommige landen worden schotels bereid met beestjes waar ze hier van gruwen(maden uit het vuistje of zo),maar ik zou toch niet kunnen eten van wat Buelens voorstelt- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ja ok, insecten, genoeg mensen die dat eten, maar friet met room fear my moo of wrath |
|
quote: ow bij de chinees zo vaak kat met rijst Thou blessed by night |
|
ja lekker toch, maar die friet met room GVD!!!!!!!!!! fear my moo of wrath |
|
Nou, die friet met room lijkt me nog best te doen. |
|
quote: ik ga rotten.com een e-mail sturen hoe ik die gebakken baby moet maken :D (nix voor dat kookboek) [Dit bericht is gewijzigd door §inner op 12-12-2002 21:50] Thou blessed by night |
|
quote: waar kun je die kookboek kopen? Thou blessed by night |
|
quote: Ja man, koop die kookboek, onmin lau man, check hoe stoer ik ben. Vertel eens, draag jij nou ook van die verschrikkelijk laue FUBU pakken?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
LOL ik zag es iemand die at een friekandel met slagroom Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wat is FUBU? Thou blessed by night |
|
quote: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ik weet echt niet wat FUBU is hoor Thou blessed by night |
|
quote: Nee, maar het feit dat jij er serieus op inging vond ik nog al grappig. Ik dacht dat er een licht sarcastische ondertoon uit mijn post sprak. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ja dat is ook zo maar dat boek bestaat dus echt............. fear my moo of wrath |
|
quote: ja en ik wil dat boek ook echt Thou blessed by night |
|
moet je dat aan mij vragen? fear my moo of wrath |
|
quote: ja en ik wil dat boek ook echt hebben Thou blessed by night |
|
quote: haha, bij ons op school loopt er een piraat rond, constant met izjn hoofd doekje! fear my moo of wrath |
|
quote: voor de 2e keer: MOET JE DAT AAN MIJ VRAGEN ik weet toch niet wat er in je verrotte hoofd omgaat! fear my moo of wrath |
|
HAHAHA MUIS uit het vuistje -plat- trouwens Geert Beulens......Geert baelus.......zjooo-oooooss?? [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 12-12-2002 22:23] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
- The Anarchy Cookbook.. stonden ook wel leuke dingen in |
|
quote: "Bowling for Columbine" gezien? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:ja eens gedroogde zwart rups gegeten, maar dat smaakt niet echt goed, maar ja vlees = vlees en verder, al eens biefstuk gegeten met garnalensaus of eendeborst met kreeftensaus? massas lekker |
|
quote: Wat een geniaal topic! HEEFT IEMAND DAT BOEK NOU? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |