|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Na Cathedral gecheckt te hebben. Blijkt het toch niet mijn smaak te zijn. Helaas. |
|
Hmmm waarom toert Samael eigenlijk? Hebben ze een nieuw album uitgebracht oid? (heb ze al tijden niet gevolgd) |
|
Ah, kijk, daar zegt er het enen zie! |
|
geweldige line-up. jammer dat het optreden niet in de jaren 90 was, dan zou ik wel gaan. maar nu? cathedral toen(ceedee1)=geweldig en nu aardig samael toen(ceedee1)=geweldig en nu paradise lost toen(ceedee1+2)=geweldig en nu vind ik... Oud Vuil. |
|
Okeeeeeee... Ik ga, bij wie kan ik slapen? (Ik ben heel vet relaxt, en Nederlands, dat je het weet.) Dit slaat nergens op. |
|
SA-fucking-AMAEL!! ofzo Dit slaat nergens op. |
|
samael komt ook in de 013 en ik geloof ook in hardenberg. DUs ik ga! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
He!? Wat!? VERTEL! Dit slaat nergens op. |
|
Iron Maiden en ik gaan ze in 013 bekijken |
|
quote:013 weet ik zeker. stond op de lijst. Hardenberg heb ik van iemand gehoord en weet dat dus niet zeker maar valt vast wel ergens te bevestigen zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Voorgaande jaren was de lineup van Metalfest 2003 exact gelijk in Tilburg en Hardenberg.. en als dat dit jaar ook zo is staan ze inderdaad ook in Hardenberg. Die lui zijn alleen erg traag met bevestigen blijkbaar... Overigens is er een Metalfest 2003 topic meen ik, maar ja, dat is natuurlijk weer onvindbaar [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 02-01-2003 17:23] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Vrijdag 28 Februari 2003 in Hardenberg : METALFEST 2003 MET: PARADISE LOST, SAMAEL , CATHEDRAL , AUTUMN + 2 SUPPORTBANDS Heads I win, tails you lose |
|
quote:Heersch.. dank hirogen... Moet de topic titel dan niet aangepast worden? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Samael treed veel te weinig op. Voor het laatstse optreden wat haalbaar was voor mij (Summer Breeze 2002) speelden ze op Graspop 1999, waar ik ook was, en waar zij weer niet waren omdat DE FUCKING BASSIST ZIJN TEENNAGEL GEKNEUSD HAD! Dus, na reeds 2 keer naar een concert gegaan te zijn in de hoop Samael een keer te aanschouwen, zal ik zeker aanwezig zijn... Maar ik denk dat NL een betere optie is dan.. Fuck als het weer niet zo mag zijn. Dit slaat nergens op. |
|
quote: NEEN |
|
quote:waarom niet? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Lees het ff door, open er anders nieuw topic voor? |
|
quote: Nee, het is kut voor Jenje. Want Cathedral gaat waarschijnlijk wel meer nieuwe dan oude nummers spelen Zenial |
|
idd .. de prutsers |
|
Maar de nieuwe klinken weer net als de hele oude |
|
quote: Mwoach... als je niet al te hard oplet misschien... Zenial |
|
Samael Ik ga denk ik ook maar in Hardenberg kijken!! |
|
quote:Zet jezelf bij het lijstje zou ik zeggen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zie de link van Helmet, is een topic waar de 3 voor de hand liggende locaties bij elkaar staan. Excuus Asherah |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |