|
Auteur: |
|
|
Hier werden we (Sun Caged) gisteren voor gevraagd. De zaal waar dit gaat plaatsvinden heet "De Postbrug". Als ik het goed heb begrepen was het concert van Nocturnal Rites eerst in een klein jongeren centrum in Den Helder gepland maar door de grote interesse is het naar een iets grotere zaal verplaatst en moest er ook een voorprogramma bij komen (Sun Caged dus ) Meer info over NR op http://www.nocturnal-rites.com Woe-o-wie!? |
|
Nocturnal Rites heerscht wel, maar den Helder.... das wel erg ver uit de richting. Life doesn't get much better than this! |
|
damn dat is heeeel dicht bij mij en op me verjaardag |
|
Hey, Den Helder, dat is in de buurt! Het is wel een gat, maar dat geeft dan even niet |
|
te ver maar nocturnal rites is zeker wel cool (den helder...he daar woont familie van me) My madness, my sadness |
|
Nocturnal Rites heeerscht! alleen beetje ver weg |
|
Daaaamn, wat ver weg! Is dat het enige wat Nocturnal Rites doet in NL? Niet nog in een ander zaaltje ergens ietsje (of liever heel wat) dichterbij? |
|
quote: In de Border in tegelen ofzo?? |
|
Sjezus.. Ik kom uit Den Helder (woon er gelukkie nie meer) en DAMN wat is de PB een klote tent! Welke zaal gaat het nu worden btw? of is het helemaal nie meer in dat ballenflatgebouw? Gelukkie maakt de Engel alles weer goe! Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote: Ja, bijvoorbeeld |
|
moet iedereen dan neit onderweg zijn naar WOA? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Hey ja idd! Helemaal niet op de datum gelet . |
|
quote: ai........... |
|
quote: Nop... Eenmalige gig in een vrij klein jongerencentrum. Vliegen ze eenmalig even voor heen en weer... *edit* ze speelden dus de dag erna op Wacken en de dag daarna op Eurorock. Dus die boeker had mij een raar verhaal verteld of ik heb het verkeerd begrepen [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 05-08-2002 2:27] |
|
up! [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 30-07-2002 23:59] |
|
quote: Het gaat dus plaatsvinden in De Postbrug. Wat is er mis met die tent dan? [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 31-07-2002 0:01] |
|
Nou heren heel veel plezier vanaond! groeten aan Melz en kus voor Rob dan ga ik zo maar eens richting het zuiden ..... |
Index / Concerten |