|
Auteur: |
|
|
quote:Toch altijd vreemd dat de mensen zonder tickets altijd 'de grootste fan' of 'een enorme fan' zijn, terwijl ze toch niet met de rest voor de deur van de BO liggen op de dag dat de voorverkoop begint. Nightwish @ Hof ter Loo is toch ook wekenlang niet uitverkocht geweest? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
SLOTJE GODVERDOMME! |
|
die vraag van "enorme fan" vroeg ik me ook af.Heb mijn ticket al enkele maanden... geen slotje damn it,en dat meisje haar ticket dan? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Zoek even een van de andere tienduizend Nightwish topics. Je wilt niet weten hoeveel "ticket voor Nightwish" topics er al langs gekomen zijn. Zijn Nightwish fans echt zo achterlijk dat ze hun eigen ticket niet kunnen regelen? |
|
Marktplaats.nl???????? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Weeeeeeeeeet ikkkkkkkkkk Niettttttttttttttt. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik en gunman zijn ook fan van nightwish en hebben ons ticket al even... Maar stel dat dat meisje een laag zakgeld heeft en dacht:"ik krijg dat niet bij elkaar" en nu dus wel....? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
pff...nr. 5 geloof ik...wel een beetje TE veel van het goede SLOTJE! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nou...Wist k dus niet dat er al zovele waren. Nu ja...dat ze hun plan trekken;ik heb geprobeert... SLOT Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Zakgeld. Als je zo'n fan bent, dan kun je wel geld lenen of zo. Zo duur kan een ticket niet zijn. Maar daar ging het niet om. Het ging er om dat je even een ander topic had moeten zoeken. |
|
quote:Dan stopt ze dat geld in een potje gelabeld "Gereserveerd voor het volgende gave(*) concert dat in de voorverkoop gaat"... *) Tegenwoordig is de mode-term 'lauw' geloof ik. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
SLOTJE!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Elessar, kan jij deze ff dichtgooien dan? Alvast bedankt bla...bla...bla... |
Index / Concerten |