IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 2e hands- en veilingsites.
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-07-2002 18:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik zou graag willen weten of mensen hier nog meer grote internetsites weten waar 2ehands dingen verkocht worden of geveild worden?

Dus in de trend van Ebay, Marktplaats.nl Ricardo.nl en 2ehands.nl

Aangezien er in NL waarschijnlijk geen grotere zijn dan marktplaats op het gebied van normale verkoop en ebay op veilinggebied, hoop ik vooral dat een van de zuiderburen mij kan vertellen wat de equaliventen van dit soort sites zijn in Belgie..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-07-2002 18:27]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-07-2002 18:52 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen




Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-07-2002 23:08 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Tip: kijk op www.ebay.de

Ze hebben daar superveel metal voor heeeeel weinig knaken.

Ik zit nu zelfs met Wacken-vervoersproblemen om al mn ebay shit mee terug te nemen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-07-2002 23:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 23:08 schreef Dunne_Hein het volgende:
Tip: kijk op www.ebay.de

Ze hebben daar superveel metal voor heeeeel weinig knaken.

Ik zit nu zelfs met Wacken-vervoersproblemen om al mn ebay shit mee terug te nemen.


Eh.. even voor de goede orde:

1 - via EBAY.NL (die ik al genoemd heb in mijn post) kun je exact dezelfde shit vinden als via EBAY.DE, EBAY.BE, EBAY.kualalumpur, ebay.etc! Dus bedankt voor de link, maar echt veel voegt het niet toe. O ja, en een tip: ga dus voortaan naar Ebay.nl dan zit je ook niet in het Duits te kijken.
(je moet dan natuurlijk niet gewoon je bandtitel ofzo daar intypen in het hoofdscherm, want dan zoek je alleen in Nederland, en als je naar jouw ebay.de gaat zoek je alleen in Duitsland. Ga dus naar de optie ZOEKEN en zet daar 'alle landen' aan. dan vind je nog tien keer meer.. Maar ebay barst van de rippoffs, handelaars die alles opkopen wat rare is om voor nog duurdere prijzen door te verkopen, etc.. etc.. .. laatste uitweg dus. )

2 - Ik ben niet speciaal op zoek naar metal ofzo, maar gewoon uberhaupt naar 'dingen' anders had ik dit topic wel geplaatst in 'heavy metal'




Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-07-2002 23:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Laat maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-07-2002 23:26]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-07-2002 23:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 23:24 schreef BurZum het volgende:
Laat maar.


Wat was er dan?


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 20-07-2002 19:51 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

zelf zweer ik dus bij Marktplaats.nl, maar die kende je dus ook al waarschijnlijk.

Ik heb in korte tijd bijna 500 euro verdiend (daar zat dan wel 1 heel duur ding bij die ik verkocht voor 250 euro

Ik heb slechts 2 x de verkoop niet door laten gaan met iemand, omdat hij/zij mij dubieus overkwam. Ik regel het altijd zo:

mensen mogen het artikel komen halen, of ik stuur het op (dan moeten ze nog wel de extra verzendkosten betalen; vanaf 1 juli is dat 5,25 euro voor een pakje tot 5 kg). Ze moeten het geld dan eerst aan mij storten en zodra ik het geld heb, doe ik de wandeling naar het postkantoor en stuur alles keurig netjes op.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen