|
Auteur: |
|
|
Oei geile line up ik heb wel zin ... (maar ja .. ik heb altijd zin) wanneer is dat ?? |
|
Ik hoop dat ik in Belgie ga Niet vanwege jullie overigens... |
|
Ik ben er in elk geval I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Potverdories, das een hele goeie line-up, maar ik ga als goed is al naar Iced Earth, dus kan ik daar niet heen... |
|
damn, die dag komen LM en ik net terug uit Indonesië |
|
Fuck hell damned, waarom is de 013 nou zo ver weg (van R'dam) Bazzio Attacks!!! |
|
Ze treden 2 dagen eerder op in zoetermeer. Dat is zeer zeker wel goed te doen vanaf rotterdam. Zelf kom ik uit haarlem en ik vind het echt balen dat de 013 zover weg ligt |
|
Ja ik zou ook wel graag willen ja maar ja ik kom uit heerhugowaard ook zo ver. Stay Heavy |
|
Ja maar .. WANNEER is het nou ?? |
|
quote: Forward into the light, forward into infinity! |
|
..sigh... I need to sleep more and drink less |
|
Hmm nice, maar niet nice genoeg om mijn vakantie ervoor te onderbreken Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Colin en ik zijn zeker van de partij! De kaartjes zijn reeds binnen. Wij moeten ook uit Rotterdam komen, maar dat belet ons niet deze bands te gaan zien. |
|
quote:Iced Earth = 7 september, Tristania e.a. =30 september..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Iced Earth: 30.09.01 Italy Milano Rainbow Club Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:oh, ok.... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Mijn broertje is vast niet bereid me een tweede keer naar Tilburg te rijden... En mijn standaard-vervoer vindt het te ver weg. No go dus. Dead things grow from deep inside... |
|
mijn broertje vindt het meestal ook te ver en aangezien hij momenteel mijn enige concertmaatje is... No regrets and no remorse... |
|
quote:Tjezus ... we blijven elkaar maar mislopen |
|
quote: Wij hebben meestal nog een plekje over i.d. auto, en u woont volgens mij niet al te ver weg, dus als u een keer mee wilt... (Moet wel vermelden dat we een raar stel zijn .) Dead things grow from deep inside... |
|
Gaan er nog mensen in twente daarnaar toe ?? |
|
quote: dank je, dat wil ik vast wel een keer ... quote: ik ben wel wat gewend... het is overigens niet zo dat ik geen vervoer heb, maar eerder geen gezelschap... No regrets and no remorse... |
|
Als er nog mensen uit de buurt van haarlem/amsterdam komen die nog een "concertmaatje" zoeken. Ik heb wel intresse in de 013 of zoetermeer. Ik heb geen auto, naja, eigenlijk wel een auto helaas geen rijbewijs |
|
Hmm.. Ik precies andersom (wel rijbewijs, geen auto) maar nog leuker: EEN OV-JAARKAART!!! Lekker zuipen en gereden worden (oh ja, de 013 is 15 minuten met de trein voor mij... ) |
Index / Concerten |