![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, dat beeld van dat metaalhoofd klopt wel redelijk [met mij iig]. ![]() |
|
O nee, ik ga gewoon tijdelijk meer tv kijken om een reclame te zien ![]() ![]() ![]() |
|
kheb em ook eindelijk gezien hahaha zo hoort et, lekker af schrikken die trancemutsen ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik heb hem nog steeds niet gezien. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
![]() ![]() beter als reclame met blauwe vloeistoffen en vleugels enzo. Oud Vuil. ![]() |
|
aargh waarom heeft iedereen die reclame gezien...behalve ik? ![]() ...Wat Een Mooie Dag... ![]() |
|
Je wil natuurlijk niks missen. ![]() |
|
Ik heb 'm ook niet gezien? En op de Hi-site staat een oude reclame geloof ik... ![]() |
|
hmm ![]() dan ga ik maar eens heel veel tv kijken ![]() ...Wat Een Mooie Dag... ![]() |
|
ik heb em gzien gister... lmao die gozer was echt errug :D shirt dat 3 maten te klein was, zo stoned als een aap heb me echt suf gelachen My madness, my sadness ![]() |
|
Eindelijk heb ik hem ook gezien. Ik vond hem erg goed. Hardrockers heersen!! ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Ik heb hem maar voor de helft gezien, vanaf dat dat SMSje in beeld was ![]() ![]() |
|
ik heb em nog steeds niet gezien, ik moet maar eens vaker tv kijken ![]() ![]() |
|
is dat een metalhead meer een alto ![]() |
|
tele2 is zojuist 'n klant kwijt geraakt wat 'n fucking irri reclame! ![]() |
|
Ik vond hem wel komisch. Hij is zo hyperbolisch dat je hem gewoon niet serieus kan nemen. Bovendien is het een goede zaak dat metalheads zulke trendhuppelkutjes afschrikken. ![]() ![]() |
|
hmz... ik vind dat we de reclame code comissie ff een mailtje moeten sturen dat we zeer diep beledigt zijn. en dat dit soort reclames een smet zijn op onze tollerante en ruimdenkende samenleving... kheb toch al een hekel aan KPN... ![]() ![]() He man nice shot! ![]() ![]() |
|
Ik heb hem ook gezien. Ach waar maken jullie druk om. Die gast draagt notabene een slipknot shirt. ![]() ![]() |
|
quote: NEE! Slipknot shirt? Geen lang haar? Een trieste armband? Zou je denken dat het een acteur is en geen echte metalhead? Mijn wereld valt in duigen!!! Zenial ![]() |
|
Een acteur? ![]() ![]() |
|
jezus, als ze het dan doen laten ze het dan ook goed doen. Een slipkots shirt.... Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
De allernieuwste Hi reclame, met die hysterische k-negerin, is de meest irritante reclame die ik ooit gezien heb ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Hier kan ik me zó aan ergeren. ![]() |
|
Het handige aan reclame is dat als je het niets vindt je gewoon kunt wegzappen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |