IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : chatten ? Vorige pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-07-2002 0:40 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Zit veel op irc, heb er en aantal leuke mensen door leren kennen waar ik nu ook regelmatig irl mee uit ga enzow (zo zie je nog eens wat van .nl)


Life doesn't get much better than this!


Jade
Usericon van Jade
Posted 20-07-2002 0:41 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 0:34 schreef Heosphoros het volgende:
Maar zoals die nederlander laast. Dat meisje zij van IK WIL JE NEUKEN enz enz. die man zij op ten duur ja.

Staat er ineens zo een dikke roodharige politie agent voor ze neus.

Ik ben voor pedo's die meisjes van 1 tot 13 neuken aanpakken!

14 tot 18 maakt me niks uit. Die meisjes kunnen zelf ook wel denken.


Zeggenschap over het eigen lichaam en een volwassen kijk op sexualiteit laat zich niet per definitie kenmerken door 14-jarigen tot 18-jarigen...en zeker niet voor de wet. R. Kelly die met een vijftienjarige Aaliyah trouwde...brrrrr.

En nu weer on topic!

[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 20-07-2002 0:44]


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 20-07-2002 16:22 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik wa vroegen (jaar of 2 terug) een chat addict. Stom. Mijn ICQ lijst is nog altijd vrij vol met die oude contacten, en ik zit daarom altijd op invisible... Gewoon geen zin om die mensen to blokeren, en hun gevoelens te kwetsen (ocharme). Heb nu sinds kort ook MSN, zit daar wel vrij veel op, maar dan vooral om dingen af te spreken rond een online community die ik zo een beetje leid. Ik zit ook nog vaak op IRC (Dalnet) omdat ik daar toch op een paar kanalen een aantal goeie vrienden zitten heb. Voor de rest... tja... Ik doe nu online vooral roleplay... Is ook een soort chatten, I guess, alleen met meer verhaal en diepgang


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen