IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Het ZM-Forum. Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 14:58 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het ZM-forum, ooit begon het, heel erg lang geleden. Hoe waarom en wanneer weet ik niet, want toen zat ik hier nog niet.

Maar wat me wel opvalt is dat het niet echt meer een Zware Metalen forum is, omdat de topiks daar nog nauwlijks iets mee te maken hebben.

Mogelijk verklaring kan zijn dat zowat alle onderwerpen al diepgaand besproken zijn, en het nu neerkomt op het bespreken van nieuwe CD's en onderwerpen die ook op een ander forum thuisgebracht kunnen worden.
Echt over metal gaat het nauwelijks meer.

Dit moet veranderd worden [vind ik], maar hoe?


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-07-2002 15:01 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Topics over metal posten.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 15:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 15:01 schreef Lord Morgoth het volgende:
Topics over metal posten.


Probleem nummer 1, [bijna] alles is al besproken.
Noem eens een leuk onderwerp?


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-07-2002 15:03 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ik kom hier al vanaf het begin, dus er zijn weinig metal onderwerpen meer die ik nog graag een keer voorbij zou willen zien komen. Maar een goede discussie kan geen kwaad.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 15:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Tjah, je kan natuurlijk oneindig blijven discussieren over blackmetal en politiek rechts, of true zijn, maar zulke onderwerpen lopen niet leuk af.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-07-2002 15:06 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ah eindelijk....aan dit probleem heb ik mij de laatste week ook ge-ergert

(ik zag namelijk nieuwe mensen met zo rond de 15 posts, en al die posts waren dan terug te vinden in het sex-babes en hunks gedeelte)

Het probleem is niet alleen dat er te weinig onderwerpen over zijn, het probleem is ook een beetje dat er als er weer een leuk onderwerp te voorschijn komt dat de discussie dan meestal op geflame enzo uitloopt



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-07-2002 15:07 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Interressante metalonderwerpen houden een keer op.

Het houdt een keer op.

R.I.P.


*wat heerlijk dramatisch ja weer rectum*

*dank je lobotomy*



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 15:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

daarom is het handig dat er bijvoorbeeld een onderdeel als nieus bij is. daar kun je tot in de eeuwigheid nieuwe onderwerpen in aansnijden. maar verzin zelf eens nieuwe onderwerpen zou ik zeggen. probeer gewoon iets en wie weet slaat het aan.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-07-2002 15:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dit soort topics komen wel steeds vaker langs .

Maar van een Zware Metalen forum over metal is het langzaam geëvolueerd naar een forum voor mensen met een metal-mindset die over andere dingen praten, en gedevolueerd (af en toe) naar een TMF-forum. Al trekt het altijd wel weer bij.

Ik heb nog niet het gevoel over metal uitgeluld te zijn (check bv. het Impaled Nazarene topic) en anderen ook niet.

En idd, L.M. heeft gelijk, als je over metal wilt praten moet je maar eens een metaltopic posten.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-07-2002 15:08 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Misschien omdat er over smaak niet kan gediscussieerd worden


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-07-2002 15:08 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

echt discussieren is een kunst die de meesten niet beheren.
Al heb ik het laaste jaar toch ook goede discussies voorbij zien komen.


Wat mij op dit moment het meest stoord is het afzeiken van nieuwe users als ze een keer een topic openen wat hier niet helemaal past.


[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 19-07-2002 15:09]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 15:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:

Echt over metal gaat het nauwelijks meer.

Dit moet veranderd worden [vind ik], maar hoe?


jammer genoeg slaan alleen maar enkle onderwerpen gerelateerd aan metal aan. zo tracht ik wel eens een topic over oudere bands te starten maar die lopen voor geen meter. maar ik blijf proberen todat ze me wegschoppen. en ik vind het net leuk van dit board dat ALLE onderwerpen in principe aan bod komen. het is ook veel boeiender om over en met metalFANS te discusieren, over van alles en nog wat. ik heb dan ook het idee dat er onderwerpen genoeg zijn tot in lengte van dagen.

wat me wel eens stoort is dat mensen soms niet terugreageren of halverwege een discussie ermee ophouden maarja, als dat het ergste is wat je kan gebeuren.....


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 15:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dat topiks over oude bands in de soep lopen kan komen doordat er meer jongeren dan ouderen op dit forum zitten. Hoewel, ken uw klassiekers!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-07-2002 15:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Die oude band topics heerschen (ook al ken ik ze lang niet allemaal en weet ik er niet altijd wat over te zeggen)!.

En nieuwe fans zijn nog erger dan onwetend, dus het is goed dat die oude topics geopend blijven .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2002 15:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Metal interesseert me zo mateloos dat ik er nooit maar dan ook werkelijk NOOOOOIT over uitgepraat zal zijn. En over muziek in het algemeen omdat het een breed onderwerp is zeker niet; omdat dit een metalforum is begin ik alleen niet snel over andere muziek that's all.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 19-07-2002 15:23 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Het is net als wat dwaallicht zegt een forum voor metalminded people .... je kan hier over alles lullen waar je maar zin in hebt, maar dan praat je wel met mensen die een beetje dezelfde interesses hebben. Wil je dat niet dan kan je denk ik beter op het fokforum gaan kijken want daar zitten echt alle lagen van de bevolking te posten.

Wil je alleen nog maar metal topics zien ... dan bekijk je die fora toch alleen nog maar. Je kan in je profiel alle fora die je niet interesseert gewoon uitzetten (voor active topics).


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2002 15:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juli 2002 15:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Die oude band topics heerschen (ook al ken ik ze lang niet allemaal en weet ik er niet altijd wat over te zeggen)!.

En nieuwe fans zijn nog erger dan onwetend, dus het is goed dat die oude topics geopend blijven .


Mee eens; zodra de zoekfunctie weer operationeel is maar weer eens wat opvissen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 15:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 15:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Die oude band topics heerschen (ook al ken ik ze lang niet allemaal en weet ik er niet altijd wat over te zeggen)!.

En nieuwe fans zijn nog erger dan onwetend, dus het is goed dat die oude topics geopend blijven .


ik voel me opeens vreselijk gemotiveerd om er weer eens een stel te openen. dus wie weet.....



FOL
Usericon van FOL
Posted 19-07-2002 16:06 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

naja die 'wat vind je van band X" die worden (naja die ik dan heb gezien, ben hier nog niet zo lang ) tevaak volgepompt met "Band X heerscht" en "band x zuigt". Dan komt een discussie natuurlijk niet op gang


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 19-07-2002 17:38 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

*sigh*
soms denk ik welles dat klagen de grootste gave van sommige mensen is.
als et je niet bevalt wat doe je dan hier?
(sorry hoor)


My madness, my sadness


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2002 17:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juli 2002 16:06 schreef FOL het volgende:
naja die 'wat vind je van band X" die worden (naja die ik dan heb gezien, ben hier nog niet zo lang ) tevaak volgepompt met "Band X heerscht" en "band x zuigt". Dan komt een discussie natuurlijk niet op gang


er is nog een derde groep die zodoende band x leert kennen...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-07-2002 17:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ff een topic openen dan maar

kheb nog wel wat liggen


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-07-2002 18:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

post ik er één reageerd niemand


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-07-2002 18:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ok... ik heb een nieuw topic geopend in "heavy metal" .. gaat wederom over blackmetal, maar volgens mij over een origineel onderwerp .. dus..


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 19:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 18:50 schreef Valorian666 het volgende:
Ok... ik heb een nieuw topic geopend in "heavy metal" .. gaat wederom over blackmetal, maar volgens mij over een origineel onderwerp .. dus..


Dat is een goeie, maar geen reakties!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-07-2002 19:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 juli 2002 18:04 schreef karnivoor het volgende:
post ik er één reageerd niemand


en bestaat ook al


wheeeeeeeeh


mezelf gequoot


Je moeder.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen