|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Topics over metal posten. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Probleem nummer 1, [bijna] alles is al besproken. Noem eens een leuk onderwerp? |
|
Ik kom hier al vanaf het begin, dus er zijn weinig metal onderwerpen meer die ik nog graag een keer voorbij zou willen zien komen. Maar een goede discussie kan geen kwaad. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Tjah, je kan natuurlijk oneindig blijven discussieren over blackmetal en politiek rechts, of true zijn, maar zulke onderwerpen lopen niet leuk af. |
|
Ah eindelijk....aan dit probleem heb ik mij de laatste week ook ge-ergert (ik zag namelijk nieuwe mensen met zo rond de 15 posts, en al die posts waren dan terug te vinden in het sex-babes en hunks gedeelte) Het probleem is niet alleen dat er te weinig onderwerpen over zijn, het probleem is ook een beetje dat er als er weer een leuk onderwerp te voorschijn komt dat de discussie dan meestal op geflame enzo uitloopt Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Interressante metalonderwerpen houden een keer op. Het houdt een keer op. R.I.P. *wat heerlijk dramatisch ja weer rectum* *dank je lobotomy* |
|
daarom is het handig dat er bijvoorbeeld een onderdeel als nieus bij is. daar kun je tot in de eeuwigheid nieuwe onderwerpen in aansnijden. maar verzin zelf eens nieuwe onderwerpen zou ik zeggen. probeer gewoon iets en wie weet slaat het aan. |
|
Dit soort topics komen wel steeds vaker langs . Maar van een Zware Metalen forum over metal is het langzaam geëvolueerd naar een forum voor mensen met een metal-mindset die over andere dingen praten, en gedevolueerd (af en toe) naar een TMF-forum. Al trekt het altijd wel weer bij. Ik heb nog niet het gevoel over metal uitgeluld te zijn (check bv. het Impaled Nazarene topic) en anderen ook niet. En idd, L.M. heeft gelijk, als je over metal wilt praten moet je maar eens een metaltopic posten. |
|
Misschien omdat er over smaak niet kan gediscussieerd worden Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
echt discussieren is een kunst die de meesten niet beheren. Al heb ik het laaste jaar toch ook goede discussies voorbij zien komen. Wat mij op dit moment het meest stoord is het afzeiken van nieuwe users als ze een keer een topic openen wat hier niet helemaal past. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 19-07-2002 15:09] |
|
quote: jammer genoeg slaan alleen maar enkle onderwerpen gerelateerd aan metal aan. zo tracht ik wel eens een topic over oudere bands te starten maar die lopen voor geen meter. maar ik blijf proberen todat ze me wegschoppen. en ik vind het net leuk van dit board dat ALLE onderwerpen in principe aan bod komen. het is ook veel boeiender om over en met metalFANS te discusieren, over van alles en nog wat. ik heb dan ook het idee dat er onderwerpen genoeg zijn tot in lengte van dagen. wat me wel eens stoort is dat mensen soms niet terugreageren of halverwege een discussie ermee ophouden maarja, als dat het ergste is wat je kan gebeuren..... |
|
Dat topiks over oude bands in de soep lopen kan komen doordat er meer jongeren dan ouderen op dit forum zitten. Hoewel, ken uw klassiekers! |
|
Die oude band topics heerschen (ook al ken ik ze lang niet allemaal en weet ik er niet altijd wat over te zeggen)!. En nieuwe fans zijn nog erger dan onwetend, dus het is goed dat die oude topics geopend blijven . |
|
Metal interesseert me zo mateloos dat ik er nooit maar dan ook werkelijk NOOOOOIT over uitgepraat zal zijn. En over muziek in het algemeen omdat het een breed onderwerp is zeker niet; omdat dit een metalforum is begin ik alleen niet snel over andere muziek that's all. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het is net als wat dwaallicht zegt een forum voor metalminded people .... je kan hier over alles lullen waar je maar zin in hebt, maar dan praat je wel met mensen die een beetje dezelfde interesses hebben. Wil je dat niet dan kan je denk ik beter op het fokforum gaan kijken want daar zitten echt alle lagen van de bevolking te posten. Wil je alleen nog maar metal topics zien ... dan bekijk je die fora toch alleen nog maar. Je kan in je profiel alle fora die je niet interesseert gewoon uitzetten (voor active topics). |
|
quote: Mee eens; zodra de zoekfunctie weer operationeel is maar weer eens wat opvissen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik voel me opeens vreselijk gemotiveerd om er weer eens een stel te openen. dus wie weet..... |
|
naja die 'wat vind je van band X" die worden (naja die ik dan heb gezien, ben hier nog niet zo lang ) tevaak volgepompt met "Band X heerscht" en "band x zuigt". Dan komt een discussie natuurlijk niet op gang |
|
*sigh* soms denk ik welles dat klagen de grootste gave van sommige mensen is. als et je niet bevalt wat doe je dan hier? (sorry hoor) My madness, my sadness |
|
quote: er is nog een derde groep die zodoende band x leert kennen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ff een topic openen dan maar kheb nog wel wat liggen Je moeder. |
|
post ik er één reageerd niemand Je moeder. |
|
Ok... ik heb een nieuw topic geopend in "heavy metal" .. gaat wederom over blackmetal, maar volgens mij over een origineel onderwerp .. dus.. |
|
quote: Dat is een goeie, maar geen reakties! |
|
quote: en bestaat ook al wheeeeeeeeh mezelf gequoot Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |