|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dani heeft bij mijn weten nog nooit de CD's live geëvenaard, behalve in die nummers met die lange uithalen (zoals 'Haunted Shores', 'Nocturnal Supremacy',...) Volgens mij zullen ze de stem laten zoals hij is, net als op hun live-clips. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
cradle of filth, de hoeren van de (black) metal scene!!!!, cash of filth! |
|
black metal zou ik het niet noemen |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
kappen met die live-rommel en gaan werken aan een fatsoenlijke cd, ze kunnen het wel, de eerste vier zijn er het bewijs van Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
IM(H)O maakt CoF de hele metal-scene kapot. Overal waar ik kom zie ik over-entheausiaste kinderen met hun hoofd onder de kriebels in combinatie met een CoF shirt, niet dat dat zo erg is maar heb je de meeste kapsels gezien? Sommige oude nummers waren nog enigzins te pruimen maar het nieuwere werk komt steeds meer in de buurt van Hip Hop oid. Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
quote: HAHAHAHAHAHA!!!! Toch knap dat 1 slechte band 'De hele metal-scene' kapot kan maken Waar wachten we nog op, laten we een waanzinnig slechte R&B band oprichten. Kunnen we tenminste de hele r&b scene kapotmaken Zenial |
|
ik hoop dat ze weer snel iets in de richting vand dusk....maken, want tot en met cruelty was het |
|
Ugh! |
|
T enige voordeel is dat er hierna toch echt weer een nieuw album uit moet komen. We hebben de greatest hits gehad, het live album, de remixen, dus de smoesjes raken op, er moeten weer nieuwe nummers geschreven worden =) Zenial |
|
quote: wees eerlijk, door cof geraken pose-kindjes aan de metal ;-) Nou, ook door slipknot, limp bizkit, ill nino, drowning pool e.a. Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
quote: Ik heb gehoord dat de 'nieuwe' cd van COF weer in de richting gaat van Cruelty and the Beast. the only pleasure is pain |
|
de nieuwe cd heeft 15 nrs...dus worden nrs van iets 4 min, volges Dani worden de nrs simpeler, korter, en ze hebben ge-expirimenteerd met gitaren lager stemmen ben heel erg benieuwd |
|
quote: hmmm dit moet interessant zijn (ja kweet het, elk zijn mening, maar kon dit niet laten ) Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Manowar is een muuuuuur van geluid! Je kan me de bout hachelen! |
|
Opzich wel tof zo'n live-album, beetje fucked is dat het gewoon hetzelfde optreden is als op hun DVD staat... (Heavy, left handed and candid) Ben nou ook weer niet zo'n collector die 2x hetzelfde concert in zn cd kast moet hebben staan... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
de release date is trouwens op 19 augustus en niet in september.staat op de officiele website van cradle of filth.24 september is de release datum in america [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 25-07-2002 18:52] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: Die compilatie is NIET door Cradle of Filth zelf uitgebracht, maar door hun vorige label Music For Nations die nog wat geld wilden aftroggelen van CoF fans. Het live album was al langer gepland en gaat dus door, zonder een echt I-want-cash als zovele van jullie hier blijken te denken. Ze zijn nog steeds geen Britney Spears. Deze muziek is intelligent - en verveelt 40 keer "Saaaaataaaaan" in elk nummer jullie niet, tr00pers? Trouwens, over trendy-zijn... Is het niet even trendie om CoF te haten als je true black metal wil zijn dan naar NSync te luisteren zodat je als 12-jarige bij je vriendinnetjes wordt aanvaard? No offense, maar ik luister liever naar die "sell outs" dan naar een true kutband als Burzum of Darkthrone - enkel mijn mening - mijn broer z'n cover-bandje kan zelfs beter spelen dan dat kalf. *edit* Trouwens... Het nieuwe album zal meer death-ish invloeden hebben en in de richting van Dusk And Her Embrace gaan, dus stop bitching [Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 27-07-2002 15:25] |
|
quote: Prima! Blijf vooral lekker naar die kutbands luisteren [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-07-2002 22:00] |
|
quote: DarkThrone staat nu eenmaal voor een nihilistische aanpak. Je kan me de bout hachelen! |
|
Een naam in het Engels, is dat eigenlijk wel true genoeg? |
|
Dit is nou zo'n topic waar an ik zo iets heb van ....... Slotje? ...... ....... ......... ... . .... ..... ......... ..... .... .. *vermoeid smiletje met stomheid geslagen* ....... ....... .... .. Black Metal ist krieg :-) |
|
quote:Moeilijk he, accepteren dat er mensen zijn met een andere smaak... Als er toch mensen zijn die over Cradle of Filth willen praten, wie ben jij dan om ze tegen te houden? Je hoeft dit topic niet te lezen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |