IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : cradle of filth brengt live album uit Vorige pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-07-2002 20:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Infernal Eternal van Marduk

Maar Cradle live, dan zal idd echt iets met Dani's stem gedaan moeten worden (of is dat in anderhalf jaar zo vooruitgegaan met zanglessen?), anders haalt het het lang niet bij de "normale" cd's.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-07-2002 20:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Dani heeft bij mijn weten nog nooit de CD's live geëvenaard, behalve in die nummers met die lange uithalen (zoals 'Haunted Shores', 'Nocturnal Supremacy',...)
Volgens mij zullen ze de stem laten zoals hij is, net als op hun live-clips.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Der Sturmer
Usericon van Der Sturmer
Posted 21-07-2002 17:33 by Der Sturmer Wijzig reactieProfiel van Der SturmerQuote dit bericht

cradle of filth, de hoeren van de (black) metal scene!!!!, cash of filth!

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 21-07-2002 17:38 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

black metal zou ik het niet noemen

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-07-2002 22:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 23-07-2002 21:40 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

kappen met die live-rommel en gaan werken aan een fatsoenlijke cd, ze kunnen het wel, de eerste vier zijn er het bewijs van

Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken

Ulfhednir
Wotanskind
Usericon van Ulfhednir
Posted 24-07-2002 10:46 by Ulfhednir Wijzig reactieProfiel van UlfhednirQuote dit bericht

IM(H)O maakt CoF de hele metal-scene kapot. Overal waar ik kom zie ik over-entheausiaste kinderen met hun hoofd onder de kriebels in combinatie met een CoF shirt, niet dat dat zo erg is maar heb je de meeste kapsels gezien?

Sommige oude nummers waren nog enigzins te pruimen maar het nieuwere werk komt steeds meer in de buurt van Hip Hop oid.

Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-07-2002 10:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 24 juli 2002 10:46 schreef Ulfhednir het volgende:
IM(H)O maakt CoF de hele metal-scene kapot.

HAHAHAHAHAHA!!!!

Toch knap dat 1 slechte band 'De hele metal-scene' kapot kan maken
Waar wachten we nog op, laten we een waanzinnig slechte R&B band oprichten. Kunnen we tenminste de hele r&b scene kapotmaken

Zenial

joeri
Usericon van joeri
Posted 24-07-2002 11:14 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik hoop dat ze weer snel iets in de richting vand dusk....maken, want tot en met cruelty was het

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 24-07-2002 11:18 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ugh!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-07-2002 11:43 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

T enige voordeel is dat er hierna toch echt weer een nieuw album uit moet komen. We hebben de greatest hits gehad, het live album, de remixen, dus de smoesjes raken op, er moeten weer nieuwe nummers geschreven worden =)

Zenial

Ulfhednir
Wotanskind
Usericon van Ulfhednir
Posted 24-07-2002 12:01 by Ulfhednir Wijzig reactieProfiel van UlfhednirQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 10:57 schreef Zenial het volgende:
HAHAHAHAHAHA!!!!

Toch knap dat 1 slechte band 'De hele metal-scene' kapot kan maken
Waar wachten we nog op, laten we een waanzinnig slechte R&B band oprichten. Kunnen we tenminste de hele r&b scene kapotmaken

wees eerlijk, door cof geraken pose-kindjes aan de metal ;-)

Nou, ook door slipknot, limp bizkit, ill nino, drowning pool e.a.

Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht!

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 24-07-2002 18:17 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 24 juli 2002 11:14 schreef joeri het volgende:
ik hoop dat ze weer snel iets in de richting vand dusk....maken, want tot en met cruelty was het

Ik heb gehoord dat de 'nieuwe' cd van COF weer in de richting gaat van Cruelty and the Beast.

the only pleasure is pain

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 24-07-2002 18:31 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

de nieuwe cd heeft 15 nrs...dus worden nrs van iets 4 min,
volges Dani worden de nrs simpeler, korter, en ze hebben ge-expirimenteerd met gitaren lager stemmen

ben heel erg benieuwd

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 24-07-2002 23:15 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 19 juli 2002 15:50 schreef attila_de_hun het volgende:
de lievelings band van veel leden hier brengt een live cd uit:

On September 24th, 2002, CRADLE OF FILTH will release their first-ever live album, Live Bait For The Dead, on their own imprint label AbraCadaver through Snapper Music. The 2-disc collection will have a strictly limited edition pressing.

Never known for doing things by half, CRADLE OF FILTH once again deliver a bumper package with two full length CDs and brand new artwork by long-term cohort John Coulthart. This new release will once again cement CRADLE OF FILTH's position as leaders of their genre, which has so far seen the band achieve sales of over one million units across three continents and T-shirt sales that any leading manufacturer would die for.

Disc One: the live album captures the masters of metal mayhem in their element, live and loud in front of 2000 fans recorded at Nottingham's Rock City on April 14th, 2001.

Disc Two: packed with surprises including two more live tracks recorded at soundcheck, plus re-mixes of tracks from Bitter Suites To Succubi, a great radio mix of CRADLE OF FILTH's version of the SISTERS OF MERCY track "No Time To Cry", a classic cover of TWISTED SISTER's "The Fire Still Burns", a previously unheard remix of "From The Cradle To Enslave" and a rare studio demo of "Scorched Earth Erotica". Disc 2 is also enhanced to feature the full promo video of "No Time To Cry" (the Director's Cut), downloadable screen savers and tool bar skins.

The lavish packaging surrounding this release includes a printed translucent slipcase that will ensure that this limited edition set, continues the high quality product that CRADLE OF FILTH fans have come to expect.

Full track listing:

Disc One
01. Intro - The Ceremony Opens
02. Lord Abortion
03. Ebony Dressed For Sunset
04. The Forest Whispers My Name
05. Cthulhu Dawn
06. Dusk And Her Embrace
07. The Principle Of Evil Made Flesh
08. Cruelty Brought Thee Orchids
09. Her Ghost In The Fog
10. Summer Dying Fast
11. Interlude - Creatures That Kissed In Cold Mirrors
12. From The Cradle To Enslave
13. Queen Of Winter Throned

Disc Two
01. Born In A Burial Gown - The Polished Coffin Mix
02. No Time To Cry - Sisters Of No Mercy Mix
03. Funeral In Carpathia - Soundcheck Recording
04. Deleted Scenes Of A Snuff Princess
05. Scorched Earth Erotica - Original Demo(n) Version
06. Nocturnal Supremacy - Soundcheck Recording
07. From The Cradle To Enslave - Under Martian Rule Mix
08. The Fire Still Burns
09. No Time To Cry - Sisters Of No Mercy – Video

hmmm dit moet interessant zijn

(ja kweet het, elk zijn mening, maar kon dit niet laten )

Je kan me de bout hachelen!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 24-07-2002 23:19 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 20 juli 2002 20:16 schreef Count Usher het volgende:
Heb een bootleg van Cradle die uitstekend klinkt (is al wat ouder) en heb ze ook wel eens een goed optreden weten geven (ook al een tijdje geleden). Ik hoop alleen dat deze live-cd niet klinkt zoals veel live-cd's tegenwoordig. luister maar eens naar de live-cd's van The Haunted, In Flames of Children of Bodom. 't Klinkt wel goed, maar het klinkt nergens als een live-album. Laatste écht goeie live-album dat ik was die laatste van Manowar. Dat is pas een livesound!

Manowar is een muuuuuur van geluid!

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-07-2002 23:56 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Opzich wel tof zo'n live-album, beetje fucked is dat het gewoon hetzelfde optreden is als op hun DVD staat... (Heavy, left handed and candid)

Ben nou ook weer niet zo'n collector die 2x hetzelfde concert in zn cd kast moet hebben staan...

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 25-07-2002 18:51 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

de release date is trouwens op 19 augustus en niet in september.staat op de officiele website van cradle of filth.24 september is de release datum in america

[Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 25-07-2002 18:52]

welcome to hell,fuckin, hell yeah

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 27-07-2002 15:23 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

quote:
Op 19 juli 2002 16:25 schreef Darkzone het volgende:
Dit begint wel teveel van het goede te worden :S
Eerder dit jaar een dubbel-best of cd met een aantal remixen, maar zonder tracks van de eerste 2 cd's (hun beste cd's!!) en dan nu weer een live-cd met opnieuw een aantal hebbedingetjes in de vorm van remixen en demo's.
En dan moet begin 2003 bij Sony hun échte opvolger van Midian uitkomen.
Overdaad kills ben ik bang....

Die compilatie is NIET door Cradle of Filth zelf uitgebracht, maar door hun vorige label Music For Nations die nog wat geld wilden aftroggelen van CoF fans.
Het live album was al langer gepland en gaat dus door, zonder een echt I-want-cash als zovele van jullie hier blijken te denken. Ze zijn nog steeds geen Britney Spears. Deze muziek is intelligent - en verveelt 40 keer "Saaaaataaaaan" in elk nummer jullie niet, tr00pers?
Trouwens, over trendy-zijn... Is het niet even trendie om CoF te haten als je true black metal wil zijn dan naar NSync te luisteren zodat je als 12-jarige bij je vriendinnetjes wordt aanvaard?

No offense, maar ik luister liever naar die "sell outs" dan naar een true kutband als Burzum of Darkthrone - enkel mijn mening - mijn broer z'n cover-bandje kan zelfs beter spelen dan dat kalf.

*edit*
Trouwens... Het nieuwe album zal meer death-ish invloeden hebben en in de richting van Dusk And Her Embrace gaan, dus stop bitching

[Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 27-07-2002 15:25]

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-07-2002 21:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 juli 2002 15:23 schreef Child Of Decadence het volgende:

No offense, maar ik luister liever naar die "sell outs" dan naar een true kutband als Burzum of Darkthrone - enkel mijn mening - mijn broer z'n cover-bandje kan zelfs beter spelen dan dat kalf.

Prima! Blijf vooral lekker naar die kutbands luisteren

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-07-2002 22:00]

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 29-07-2002 1:03 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 27 juli 2002 15:23 schreef Child Of Decadence het volgende:
Die compilatie is NIET door Cradle of Filth zelf uitgebracht, maar door hun vorige label Music For Nations die nog wat geld wilden aftroggelen van CoF fans.
Het live album was al langer gepland en gaat dus door, zonder een echt I-want-cash als zovele van jullie hier blijken te denken. Ze zijn nog steeds geen Britney Spears. Deze muziek is intelligent - en verveelt 40 keer "Saaaaataaaaan" in elk nummer jullie niet, tr00pers?
Trouwens, over trendy-zijn... Is het niet even trendie om CoF te haten als je true black metal wil zijn dan naar NSync te luisteren zodat je als 12-jarige bij je vriendinnetjes wordt aanvaard?

*edit*
Trouwens... Het nieuwe album zal meer death-ish invloeden hebben en in de richting van Dusk And Her Embrace gaan, dus stop bitching

DarkThrone staat nu eenmaal voor een nihilistische aanpak.

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 29-07-2002 18:10 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Een naam in het Engels, is dat eigenlijk wel true genoeg?

overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 29-07-2002 22:02 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Dit is nou zo'n topic waar an ik zo iets heb van ....... Slotje? ...... ....... ......... ... . .... ..... ......... ..... .... .. *vermoeid smiletje met stomheid geslagen* ....... ....... .... ..

Black Metal ist krieg :-)

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-07-2002 22:05 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 juli 2002 22:02 schreef overturnedskewer het volgende:
Dit is nou zo'n topic waar an ik zo iets heb van ....... Slotje?
Moeilijk he, accepteren dat er mensen zijn met een andere smaak...

Als er toch mensen zijn die over Cradle of Filth willen praten, wie ben jij dan om ze tegen te houden? Je hoeft dit topic niet te lezen.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com