|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat zegt alles wel. Rotterdam... Ach ja, Hollanders... Als je dan niemand groet in zo'n zone, krijg je dan een boete? |
|
ik wil even snel de groeten aan mijn mama doen! Haai mam, groetjes van mij! |
|
ik heb wel een leuke groet voor alle mensen Immortal Pride |
|
haha nou ik weet hoe het is ik woon zelf een een klein fries stadje(16.000 inwoners) en daar zeggen vooral de ouderen elkaar bijna altijd wel gedag. het zijn vooral de jongeren die dat niet meer doen of dat vreemd vinden. (niet dat iemand mij ooit gedag zegt ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dan kijk je gewoon naar de grond en als je wordt aangehouden zeg je dat je niemand hebt gezien Je moeder. |
|
Onee, kijk dan tenminste naar de lucht hé... doe ik steeds |
|
quote:als jij naar de lucht kijk en ik passeer kijk je recht in mijn ogen |
|
hahahahahaha Je moeder. |
|
Mag je in die zones ook zelf weten hoe je die mensen begroet? |
|
Gegroet allemaal Wat is dit voor bullshit Ik ben er wel mee eens als er ook een vrij-zone komt heb ik ook weer eens sex. |
|
quote: hahahahaha zijn ze al langsgeweest met brandende fakkels en hooivorken? [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 14-12-2002 20:02] No meat is sweater |
|
quote: Nee hoor, ik kijk los door je heen Maar wat een topic zeg, LOOOOOOOOOOOOOL, dit is zo typîsch hollands, whahaaahaha... |
|
quote: ja, vroeger in de tijd van de hippies was het veel gaver Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote:In zo'n klein dorpje woon ik ook, alleen durven de ouderen hier zowat de straat niet meer op en wordt eenieder die ook maar per ongeluk richting een ander kijkt in elkaar geramt (van de 16.000 inwoners zijn 6000 inwoners hangjeugd en grotendeels een beetje bruin). Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
groeten? donder nou ff lekker een teringend op. ik ben al boos en dan ook nog dit het slaat echt als kut op dirrek. grmbl meer onderbouwde posts volgen later |
|
In Rotterdam leer je wel 'hallo' in allerlei verschillende talen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het idee schijnt van een andere partij te komen : Groet Links. |
|
Of je groet gewoon niet. De mensen vinden jou dan niet aardig (en sociaal), en groeten jou nooit weer I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gezien de reacties die allemaal in deze topic gegeven worden, zal de rest van nadenkend Nederland ook zo iets hebben van: rot maar lekker op... Was het een LPF voorstel ?? We hebben gezien wat voor impact die uiteindelijk op de samenleving hebben gehad. Wat een gelul zeg. Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
quote: he!dit is dus NIET typisch nederlands he... dit zijn wanhoopsacties van lpf'ers die nog een paar zetels willen behouden (bejaarde en kakkers zullen het wel weer een geweeeeeeeeeeeeeeeeeeldig idee vinden... en trouwens in rotterdam zal het er wel op uitlopen dat de mensen zo: gaan groeten My madness, my sadness |
|
In Groningen gaat dat toch niet werken... hehe. Daar ontwijkt iedereen in zijn kraag weggedoken elkanders sjagrijnige blikken. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik wil een zone waar ik ieder vriendelijke de tyfus toe mag wensen |
|
quote: Zelfs door volbloed Nederlanders word ik in verschillende talen aangesproken.Waar gaan we heeeeeeeeeen? |
|
moet eerlijk zeggen dat het op zich wel goed id is in wijken, kan aanleiding zijn voor mensen uitzelfde buurt om elkaar te leren kennen misschien? ipv de hele dag in je huis acht internet te zitten And my marlboro light |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |