IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Importhuwelijk Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2002 21:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Op nederland 3 is nu een herhaling van een uitzending van Zembla over Turkse & Marokkaanse jongeren die meisjes uit eigen land hierheen halen omdat ze volgzamer zijn dan de meer geemancipeerde Marokkaanse en Turkse meisjes hier.

Ook gaat het over Turkse & Marokkaanse jongens die met een Turkse of Marokkaanse in Nederland trouwen om een verblijfsvergunning te krijgen om hier te blijven; na afloop van de termijn van 5 jaar ontstaan er veel scheidingen en kan de jongen hier blijven.

Wat vinden jullie van deze materie?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-07-2002 21:55]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-07-2002 21:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Afhakken en vermalen!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2002 21:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juli 2002 21:49 schreef Vargen666 het volgende:
Afhakken en vermalen!


Iets specifieker aub


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-07-2002 21:51 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ok, er zou een verbod op moeten rusten!

Maar goed, dat gaat natuurlijk moeilijk.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-07-2002 21:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dit is natuurlijk ontzettend uit de tijd. Ik ben zowiezo tegen huwlijken die niet gebasseerd zijn op liefde, maar uit economische overwegingen worden gesloten (economisch in de brede betekenis van het woord). En als ze zo nodig aan hun tradities moeten vasthouden die uiterst ondemoncratisch zijn dan doen ze dat maar lekker in landen waar dit gepropagandeerd wordt.

**even de ergste spel en typfouten verwijderd**

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-07-2002 21:55]


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-07-2002 23:05 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hieruit blijkt maar weer dat de meeste van die mannen gewone simpele figuren zijn met het iq van een dode paddestoel. Ze willen dus gewoon geen in Nederland opgegroeide vrouw trouwen omdat deze niet gehoorzaamd naar meneer het varken, want de hier opgegroeide vrouwen hebben een westerse invloed meegekregen en dus ook een eigen mening.
Er was ook nog een stukje over een of ander dorp in Turkije met ongeveer 3000 inwoners, nu komt het leuke in Dordrecht zitten dus ook 3000 man afkomstig uit dit dorp. Eventuele nieuwe partners komen dus zowat alleen vanuit dat dorp .


Bazzio Attacks!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 23:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ben er dus zwaar op tegen. dit verhinderd integratie want kinderen krijgen een bijv. marokaanse opvoeding. dit levert hun uiteraard veel problemen op.en nog erger, ons "echte nederlanders"ook. en een huwelijk moet uit liefde voorkomen, en dient niet om een vrouw te onderdrukken.

zeer streng verbieden zulke fratsen (alhoewel controle nagenoeg onmogelijk is)

oja, ik ben er ook tegen als een nederlander effe een bruid gaat uitzoeken in rusland of zo.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-07-2002 23:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 21:51 schreef Vargen666 het volgende:
Ok, er zou een verbod op moeten rusten!

Maar goed, dat gaat natuurlijk moeilijk.


Nou ja, ik geloof anders dat met het nieuwe kabinet zodirect het dus wel praktisch onmogelijk wordt.

Of wacht, volgens mij ben ik in de war.. ik weet niet meer of dat nou hierom ging of om om gezinshereniging.. nou ja..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-07-2002 23:30]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-07-2002 23:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Was het maar een exporthuwelijk...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


FOL
Usericon van FOL
Posted 20-07-2002 0:30 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

ik ben ook tegen gezinshereniging, laat die knakkers maar terug gaan naar hun eigen land als ze herenigd willen worden


MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 30-07-2002 20:45 by MetalSheep Wijzig reactieProfiel van MetalSheepQuote dit bericht

Waarom een man/vrouw met iemand trouwt uit eigen land:

Dit geldt niet voor de man want die wil een vrouw die hem gehoorzaamt,want een vrouw uit hun eigen land volgt haar man, geen discussie.

Maar wat de vrouw betreft, als een vrouw trouwt met een man uit haar geboorteland dan komen er vaak grote $bedragen$ bij kijken. Voor het huwelijk ontvangt ze een bedrag van +/-€15.000 (of meer)en na het huwelijk iedere maand een vast bedrag wat dan afgesproken is.

De regering wil dit stoppen hahahahaaha laat me niet lachuh.....ze kunnen hun eigen conflicten niet eens oplossen




I laugh untill my head comes off


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 30-07-2002 20:50 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Nederland gaat kapot en ik kijk lachend toe



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-07-2002 20:56 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 21:49 schreef Mutilator het volgende:
na afloop van de termijn van 5 jaar ontstaan er veel scheidingen en kan de jongen hier blijven.



Dat is officieel zelfs maar 3 jaar geen 5, 5 is de tijd nodig voor burgerrechten 'n passpoort krijg je al naar 3 jaar. (ik heb zelf 'n dubbele natonaliteit vandaar dat ik het weet)


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 30-07-2002 21:01 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Wat ik altijd zo apart vind is dat er vaak binnen de familie getrouwd wordt. Dan trouwt er bijvoorbeeld iemand met zijn nicht of neef. En vervolgens raar opkijken dat hun kinderen allemaal erfelijke afwijkingen hebben. Maar ja ze moeten het zelf maar weten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 21:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 21:49 schreef Mutilator het volgende:
Op nederland 3 is nu een herhaling van een uitzending van Zembla over Turkse & Marokkaanse jongeren die meisjes uit eigen land hierheen halen omdat ze volgzamer zijn dan de meer geemancipeerde Marokkaanse en Turkse meisjes hier.

Ook gaat het over Turkse & Marokkaanse jongens die met een Turkse of Marokkaanse in Nederland trouwen om een verblijfsvergunning te krijgen om hier te blijven; na afloop van de termijn van 5 jaar ontstaan er veel scheidingen en kan de jongen hier blijven.

Wat vinden jullie van deze materie?

Volstrekt onaanvaardbaar ...
Maar ik denk dat er weinig aan te doen is .....


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-07-2002 21:12 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 21:04 schreef Jenje het volgende:
Volstrekt onaanvaardbaar ...
Maar ik denk dat er weinig aan te doen is .....


In iedergeval kun je sinds vorig jaar geen dubbele nationaliteit meer krijgen alleen mensen die er al een hebben kunne het houden, wat het wel lastiger maakt om vrij familie huwlijken uit te voeren omdat je nu wel aan bebaalde eisen moet voldoen om je vrouw hierheen te mogen halen, en vroeger hoefde mensen met 'n nederlands/turks (dubbel) paspoort dat niet, dan was de 1 al drie jaar hier en kon dan vrouw plus kinderen hier heen halen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 21:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. ach ..

Ze moeten gewoon de vereisten voor immigratie veel hoger maken .. kijk naar de VS .. daar mag je alleen in met een bepaalde mate van opleiding


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-07-2002 21:20 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 21:18 schreef Jenje het volgende:
Tja .. ach ..

Ze moeten gewoon de vereisten voor immigratie veel hoger maken .. kijk naar de VS .. daar mag je alleen in met een bepaalde mate van opleiding


valt mee hoor, mijn andere paspoort is rara...

...AMERIKAANS en als ze er mij een geven...

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 30-07-2002 21:20]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 21:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gaat me niet om amerika te imiteren, maar de grenzne mogen gerust een flinke zooi dichter ..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2002 21:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 21:20 schreef Dargull het volgende:
valt mee hoor, mijn andere paspoort is rara...

...AMERIKAANS en als ze er mij een geven...


Zie je wel, het bewijs dat Bush (sr/jr) echt niet spoort

BIERTERRORIST!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2002 21:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 21:21 schreef Jenje het volgende:
Gaat me niet om amerika te imiteren, maar de grenzne mogen gerust een flinke zooi dichter ..

Mee eens..

Wat is belangrijker? Kwantiteit of kwaliteit?

De effecten van een te grote introom van (vaak) ongeschoolde buitenlanders zijn evident:
-Er moet voor meer woonruimte gezorgd worden
-Meer mensen, meer verkeer, dus meer files e.d.
--> Gaat ten koste van natuur/ milieu.. En de wachttijden in de sociale woningbouw worden nog langer

-Ongeschoolde mensen kunnen minder makkelijk integreren
-Ongeschoolde mensen kunnen minder makkelijk werk vinden
--> Kost zéér veel inspanning en geld, en de opbrengst is < 0 Tevens verschraald de arbeidsmarkt, meer mensen voor een gelijk aantal banen..

Doordat die mensen geen baan/ opleiding hebben zijn ze ook vatbaarder voor 'foute' dingen zoals de drugshandel e.d. Tevens komen die mensen vaak uit landen met gebrekkige sociale voorzieningen, zodat ook de medische kosten niet in verhouding staan tot die van 'autochtonen'.

etc.. heb ff geen zin verder te tikken ivm de hitte


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 21:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 21:01 schreef Paul het volgende:
Wat ik altijd zo apart vind is dat er vaak binnen de familie getrouwd wordt. Dan trouwt er bijvoorbeeld iemand met zijn nicht of neef. En vervolgens raar opkijken dat hun kinderen allemaal erfelijke afwijkingen hebben. Maar ja ze moeten het zelf maar weten.


Ik zie in Antwerpen veel van die strenge orthodoxe joden en schrik altijd als ik die lui zie. zo zieklijk witne allemaal klonen. das echt niet gezond, dat trouwen met neven , nichten etc.


MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 31-07-2002 13:07 by MetalSheep Profiel van MetalSheepQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 21:22 schreef Snaack het volgende:
Zie je wel, het bewijs dat Bush (sr/jr) echt niet spoort

BIERTERRORIST!!!


You are TRUE



-- edit --
Iets minder smilies mag ook wel.

[Dit bericht is gemodereerd door Paul op 31-07-2002 13:09]


I laugh untill my head comes off


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 31-07-2002 13:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 21:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik zie in Antwerpen veel van die strenge orthodoxe joden en schrik altijd als ik die lui zie. zo zieklijk witne allemaal klonen. das echt niet gezond, dat trouwen met neven , nichten etc.

dat zie ik in krimpen ook met bepaalde streng gereformeerde families .... allemaal datzelfde hoofd dan trek je toch bepaalde conclusies....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-08-2002 16:56 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik zag gisteren op televisie in Tuti Famili (da's op Nederland 1, NCRV) over de familie Rosenberg. Dat is zo'n zigeunerfamilie. Die figuren trouwen dus bijna niet buiten hun familie. Dat ze nog geen debiele kindjes hebben rondlopen, is een groot wonder, want er was zelfs 1 kind wat al voor 300% Rosenberg was... Lijkt mij vrij ziek in elk geval... Of zouden ze de mislukte kindjes tegen een boom doodslaan ??


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 10-08-2002 17:07 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2002 16:56 schreef Sarjenka het volgende:
Ik zag gisteren op televisie in Tuti Famili (da's op Nederland 1, NCRV) over de familie Rosenberg. Dat is zo'n zigeunerfamilie. Die figuren trouwen dus bijna niet buiten hun familie. Dat ze nog geen debiele kindjes hebben rondlopen, is een groot wonder, want er was zelfs 1 kind wat al voor 300% Rosenberg was... Lijkt mij vrij ziek in elk geval... Of zouden ze de mislukte kindjes tegen een boom doodslaan ??


Waarom blijven ze eigenlijk bij de eigenfamilie, vinden ze zichzelf soms zo geweldig dat ze geen andere in de familie toelaten


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen