|
Auteur: |
|
|
hey ik zit sinds kort in een band, erg cool vertel is wat over jullie eigen bands (als je die hebt dan) ervaringen, concerten; hoe kom je aan de eerste en hoe maken jullie je eigen nummers? ik kan zelf aardig nummers schrijven, maar ik vind het best moeilijk om samen met de anderen het stuk zo te spelen als ik het bedoeld heb.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Leuk! Ik speel in Triple 7 sinds januari vorig jaar. Ons eerste optreden was op een soort talentenjachtje waar we een kwartier mochten spelen (we hadden net 5 nummers af, 20 minuten) dus we hadden zoiets van: spelen!! Als beginnende band is het vaak wel makkelijk om op van die talentenjachtjes en open podia te spelen. Nummers schrijven gebeurt heel verschillend. De ene keer vallen er tijdens een repetitie opeens allerhande ideeen bij elkaar, de andere keer werkt de andere gitarist (Triple-Dan) of ik nummers of delen ervan thuis uit met een drumcomputer (werkt overigens erg handig: mp3'tje maken en doorsturen en de volgende repetitie kent iedereen de nieuwe dingen). |
|
quote:triple 7?! cool!! je speelt zekr zaterdag op nieuwbestpeil he?ik ga er zekr wel heen ..ik heb ook al wat nummers geschreven...vaak heeft de zanger/gitarist bas een riff ofzo verzonnen, daar gaan we mee aan het werk..we spelen nu 1 door mij geschreven nummernl. "laugh again" ik heb ook weer heel veel nieuwe ideeen ik heb ook een drumcomputer dus ik kan weer aan het werk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|