|
Auteur: |
|
|
hey ik zit sinds kort in een band, erg cool vertel is wat over jullie eigen bands (als je die hebt dan) ervaringen, concerten; hoe kom je aan de eerste en hoe maken jullie je eigen nummers? ik kan zelf aardig nummers schrijven, maar ik vind het best moeilijk om samen met de anderen het stuk zo te spelen als ik het bedoeld heb.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Leuk! Ik speel in Triple 7 sinds januari vorig jaar. Ons eerste optreden was op een soort talentenjachtje waar we een kwartier mochten spelen (we hadden net 5 nummers af, 20 minuten) dus we hadden zoiets van: spelen!! Als beginnende band is het vaak wel makkelijk om op van die talentenjachtjes en open podia te spelen. Nummers schrijven gebeurt heel verschillend. De ene keer vallen er tijdens een repetitie opeens allerhande ideeen bij elkaar, de andere keer werkt de andere gitarist (Triple-Dan) of ik nummers of delen ervan thuis uit met een drumcomputer (werkt overigens erg handig: mp3'tje maken en doorsturen en de volgende repetitie kent iedereen de nieuwe dingen). |
|
quote:triple 7?! cool!! je speelt zekr zaterdag op nieuwbestpeil he?ik ga er zekr wel heen ..ik heb ook al wat nummers geschreven...vaak heeft de zanger/gitarist bas een riff ofzo verzonnen, daar gaan we mee aan het werk..we spelen nu 1 door mij geschreven nummernl. "laugh again" ik heb ook weer heel veel nieuwe ideeen ik heb ook een drumcomputer dus ik kan weer aan het werk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Dit is eigenlijk allemaal moeilijk om uit te leggen, de samenwerking met leden is ook relatief hé; dit moet je zelf bespreken met elkaar. Zolang je er veel voor doet (veel tijd, energie en geld insteekt), veel reclame maakt en je amuseert ga je vooruit. Bij tegenslagen ook blijven doordoen, daar leer je veel uit. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Inderdeed ja!! Meld je ff, doen we een pilsje of veel Wij moeten rond half 4 spelen |
|
quote:i be there! ik ben alleen 13 en mag geen bier...officieel www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
dan ben ik 2 x zo oud!! Straks geef ik je nog het verkeerde voorbeeld, mijn jongen |
|
quote:verkeerde voorbeeld, huh?bedoel je dat ik niet mag drinken?oeps te laat www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
On topic blijven graag. |
|
oke..ik heb nix meer te zeggen..laat de anderen lekker uitpraten, ik luister wel www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
iets wat in een vorige band gebeurde: de zanger bleef met z'n haar aan m'n gitaar hangen en flikkerde vervolgens achteruit het drumstel in (was heel klein podium). achteraf erg lachwekkend. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
hmmm ik heb nu n keer gehad dat we een drummer hadden die niet geoefend had... kortom afgaan als n gieter.. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: dat heb ik ook wel gehad bij optredens, sta je te bangen en ineens voel je dat er een hele pluk haar uit je hersenpan getrokken word... No meat is sweater |
|
hehe als ik headbang tijdens gitaarspelen dan val ik om |
|
dat is me gelukkig alleen nog maar een keer bij het oefenen gebeurd. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: LOL!! Moet je je evenwichtorgaan ff vastspijkeren... |
|
hahaha lol www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Dat is een tip waar je HALLO tegen zegt Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
Index / Concerten |