|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Satyricon - Volcano Eibon - ? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
metallica-kill 'em all No meat is sweater |
|
op 17 semptember komt het nieuwe album, normaal gezien, van Limbonic Art uit, het zal The Ultimate Death Worship heten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Nile- In Their Darkened Shrines Lost Soul- ?? |
|
Taake - Bjoergvin & nieuwe van Skepticism |
|
Bjoergvin is toch al een hele tijd uit kutband trouwens, dat Taake |
|
Bjoergvin is inderdaad al lang uit. Ik vind Taake trouwens best een aardige band. |
|
Nog geen concrete datum uiteraard maar ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe muziek van Mark Jansen klinkt aangezien hij toch de "meer brutere" kant van A.F. vertegenwoordigde. Wat een ***naam trouwens; Sahara Dust. En inderdaad, de nieuwe van Nile. [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 20-07-2002 1:32] |
|
quote:hij heeft een studio geboekt voor de maand januarie, alleen heeft ie nog geen bassist en de drummer en zangeres zijn pleite, dat wordt krap... vindt de naam trouwens wel relaxt, muziek denk ik niet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
.. to a church near you! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: ja hij is al een tijd uit maar ik wilde hem ook al een hele tijd hebben |
|
Nieuwe Zyklon is in de maak, maar ik denk dat ze op "de release van Faust" wachten. Nieuwe Haatstrijd tape over niet al te lange tijd. Heidenland's Kerkenbrandcommando zit er ook aan te komen, maar waarschijnlijk onder een andere naam. Weet iemand hoe het zit met de Fluisterwoud/D.R.E.P. split? OF is die inmiddels gekancelled? [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 20-07-2002 12:57] |
|
MAYHEM |
|
Die is gecancelled volgens mij. Ik ben benieuwd naar de nieuwe Hate Eternal en in mindere mate naar de nieuwe Nile (tjah, luister weinig death metal de laatste tijd) en in meerdere mate naar de nieuwe Immolation!! Dat dan weer wel. |
|
weer es iets nieuws van opeth zou fijn zijn. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Agatus - Weaving fates (is uit, maar nog steeds niet door de bus...) Desaster - ? Zemial - ? En op de Dissection + Faust maar dat duurt nog wel eventjes ;-) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: 2004 dacht ik. |
|
Blood red Throne - ?? Immolation - ?? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 20-07-2002 14:56] Suck my piss |
|
De nieuwe Blood Red Throne lijkt me ook wel gaaf ja (monument of death is heersch) alleen die minicd moet ik ook nog hebben, maar dat schijnt weinig bijzonders te zijn, nietwaar ? Ik, Wil Schuurman |
|
ja idd...maar het is geen kut cd ofzo...kijk voor meer over BRT ff in het desbetreffende topic. Suck my piss |
|
Quote van Jade: quote: |
|
KUT agatus nog steeds niet binnen!!! T word echt tijd.... 'k zal em motte! Ik, Wil Schuurman |
|
Verlanglijstje: cd's die al uit zijn: Engorged - Engorged Vultyr - Monument of misanthropy The elysian fields - 12 ablaze Urn - 666 megatons No use for a name - Hard rock bottom Union 13 - East los presents... Archetype - Dawning Enthroned - Carnage in worlds beyond cd's die nog niet uit zijn: Malevolent creation - The will to kill Gaahlskag - Av norront blot Shining - Sjalvdestruktivitetens emissaire Behemoth - Zos kia cultus Limbonic art - The ultimate death worship Exhumed - Platter of splatter Satyricon - Volcano Everon - Flesh Er schijnt ook nog een nieuwe Manes aan te komen. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 01-09-2002 18:18] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Whah "Platter to splatter" geniale titel! Ik, Wil Schuurman |
|
Nieuwe Nile, nieuwe Satyricon. en de cd van jason newsted met IR8 ed: en natuurlijk nieuw materiaal van exodus, nasty savage en dark angel. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-09-2002 18:53] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |