IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Coming soon(welke cd's komen eraan) Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-07-2002 1:00 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Welke cd's komen binnenkort uit(net uit) en zit je op te wachten.

Ik:
Thyrfing-Vansinnevisor
Barathrum-Venomous

nieuwe moonsorrow, nieuwe finntroll cd
en de nieuwe Trollheims Grott cd

Ah en vintersorg heeft ook een nieuwe cd gemaakt, maar die vond ik niet zo heel goed.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 20-07-2002 1:05 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

Satyricon - Volcano
Eibon - ?

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-07-2002 1:07 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

metallica-kill 'em all

No meat is sweater

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-07-2002 1:12 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

op 17 semptember komt het nieuwe album, normaal gezien, van Limbonic Art uit, het zal The Ultimate Death Worship heten

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-07-2002 1:14 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Nile- In Their Darkened Shrines
Lost Soul- ??

Twone
Usericon van Twone
Posted 20-07-2002 1:16 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

Taake - Bjoergvin & nieuwe van Skepticism

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-07-2002 1:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Bjoergvin is toch al een hele tijd uit

kutband trouwens, dat Taake

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-07-2002 1:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Bjoergvin is inderdaad al lang uit. Ik vind Taake trouwens best een aardige band.

Jade
Usericon van Jade
Posted 20-07-2002 1:31 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Nog geen concrete datum uiteraard maar ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe muziek van Mark Jansen klinkt aangezien hij toch de "meer brutere" kant van A.F. vertegenwoordigde. Wat een ***naam trouwens; Sahara Dust.

En inderdaad, de nieuwe van Nile.

[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 20-07-2002 1:32]

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 20-07-2002 1:33 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 20 juli 2002 1:31 schreef Jade het volgende:
Nog geen concrete datum uiteraard maar ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe muziek van Mark Jansen klinkt aangezien hij toch de "meer brutere" kant van A.F. vertegenwoordigde. Wat een ***naam trouwens; Sahara Dust.

En inderdaad, de nieuwe van Nile.
hij heeft een studio geboekt voor de maand januarie, alleen heeft ie nog geen bassist en de drummer en zangeres zijn pleite, dat wordt krap... vindt de naam trouwens wel relaxt, muziek denk ik niet

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 20-07-2002 1:35 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

.. to a church near you!

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Twone
Usericon van Twone
Posted 20-07-2002 1:43 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 1:19 schreef aerodis het volgende:
Bjoergvin is toch al een hele tijd uit

kutband trouwens, dat Taake

ja hij is al een tijd uit maar ik wilde hem ook al een hele tijd hebben

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-07-2002 12:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nieuwe Zyklon is in de maak, maar ik denk dat ze op "de release van Faust" wachten.
Nieuwe Haatstrijd tape over niet al te lange tijd.
Heidenland's Kerkenbrandcommando zit er ook aan te komen, maar waarschijnlijk onder een andere naam.
Weet iemand hoe het zit met de Fluisterwoud/D.R.E.P. split? OF is die inmiddels gekancelled?

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 20-07-2002 12:57]

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 20-07-2002 13:00 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

MAYHEM

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-07-2002 13:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Die is gecancelled volgens mij.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe Hate Eternal en in mindere mate naar de nieuwe Nile (tjah, luister weinig death metal de laatste tijd) en in meerdere mate naar de nieuwe Immolation!! Dat dan weer wel.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 20-07-2002 13:28 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

weer es iets nieuws van opeth zou fijn zijn.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-07-2002 13:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Agatus - Weaving fates (is uit, maar nog steeds niet door de bus...)
Desaster - ?
Zemial - ?

En op de Dissection + Faust maar dat duurt nog wel eventjes ;-)

Ik, Wil Schuurman

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-07-2002 13:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 13:33 schreef Snagger het volgende:
En op de Dissection + Faust maar dat duurt nog wel eventjes ;-)

2004 dacht ik.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-07-2002 14:55 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Blood red Throne - ??

Immolation - ??

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 20-07-2002 14:56]

Suck my piss

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-07-2002 14:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De nieuwe Blood Red Throne lijkt me ook wel gaaf ja (monument of death is heersch) alleen die minicd moet ik ook nog hebben, maar dat schijnt weinig bijzonders te zijn, nietwaar ?

Ik, Wil Schuurman

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-07-2002 15:00 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ja idd...maar het is geen kut cd ofzo...kijk voor meer over BRT ff in het desbetreffende topic.

Suck my piss

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-09-2002 17:54 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Quote van Jade:
quote:

Welke muziek wil je binnenkort aanschaffen/bestellen/downloaden?(maar is nog niet gereleased of was uitverkocht/ niet op voorraad of kon je niet vinden op i-net)

Kortom; welke muziek wil je binnenkort nog bemachtigen?

Moi: Nieuwe van Nile, Stuurbaard Bakkebaard en alle 41 tracks van D.&Z-B.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-09-2002 17:58 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

KUT agatus nog steeds niet binnen!!! T word echt tijd.... 'k zal em motte!

Ik, Wil Schuurman

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-09-2002 18:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Verlanglijstje:
cd's die al uit zijn:
Engorged - Engorged
Vultyr - Monument of misanthropy
The elysian fields - 12 ablaze
Urn - 666 megatons
No use for a name - Hard rock bottom
Union 13 - East los presents...
Archetype - Dawning
Enthroned - Carnage in worlds beyond

cd's die nog niet uit zijn:
Malevolent creation - The will to kill
Gaahlskag - Av norront blot
Shining - Sjalvdestruktivitetens emissaire
Behemoth - Zos kia cultus
Limbonic art - The ultimate death worship
Exhumed - Platter of splatter
Satyricon - Volcano
Everon - Flesh

Er schijnt ook nog een nieuwe Manes aan te komen.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 01-09-2002 18:18]

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-09-2002 18:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Whah "Platter to splatter" geniale titel!

Ik, Wil Schuurman

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 18:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nieuwe Nile, nieuwe Satyricon. en de cd van jason newsted met IR8

ed: en natuurlijk nieuw materiaal van exodus, nasty savage en dark angel.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-09-2002 18:53]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com