|
Auteur: |
|
|
neiamdn dus? jammerrrrrrr Je moeder. |
|
Veel plezier in ieder geval! Don't blush when I rip you open |
|
Karnivoor, jij liever dan ik! |
|
Hakkuh!! |
|
ik had trouwens wel een slotje verwacht quote: eerlijk gezegd wordt apeldoorns trots wel langzaam aan stukken beter, gaat nu ook wat mer richting de deathmetal de grunts en de drums waren trouwens ook stukken beter Je moeder. |
|
hey (jp) karnivoor, k kan jammer genoeg niet naar pharmacon, komt vanzelf weer een keer denk k. k spreek je vanzelf wel weer. mzzls everwijn |
|
beetje erg veel death invloeden vind je niet? Ik noem dit geen metalcore Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hmmm... Ben benieuwd naar dat CDtje wat ik nog van Marco zou krijgen... *zucht* die jongen toch! |
|
quote: wie ben jij dan weer?? Je moeder. |
|
quote: das Everwijn EI ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik was er natuurlijk ook bij PHARMACON!!!! was wel weer lache ik en Karnivoor staan met ze op de foto ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: verrek de gaylord van wacken Je moeder. |
|
quote: nej zij staan met DEN HEERSCHERS op de foto [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-12-2002 16:56] Je moeder. |
|
o ja, ze wilden natuurlijk met Den Heerschers op de foto logisch.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Je moeder. |
|
wie? |
|
quote: Karnivoor wordt wakker hehe Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote: Jah goeie.. je krijgt de rekening wel nog vamme Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote: wat betekend neiamdn As long as there are kids who are pissed off and have no real way in venting out that anger, heavy metal will life on!!! |
|
ow wacht, ik snap hem al niemand!! jippie!! As long as there are kids who are pissed off and have no real way in venting out that anger, heavy metal will life on!!! |
|
quote: onze aloude band (undertaker en ik) binnenkort gaan we werken aan een 2e demo btw, vandaar dat pharmacon met ons op de foto wou hehehe http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2113 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-12-2002 13:32] Je moeder. |
|
Jaja... Marco, gaan we nog es ruilen voor die demo van deze heren? |
|
is vet cult inmiddels: door marco's luiheid zijn er maar 5 gemaakt Je moeder. |
|
quote: Damn... Moet je nagaan!! |
Index / Concerten |