IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : ringen
elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 28-07-2001 21:15 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

wie weet hier een goede winkel omstreeks amsterdam die van die mooie ringen verkoopt? je weet wel van die dingen die helemaal om je vinger gaan en dat soort dingen
alvast bedankt


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-07-2001 21:50 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Er zit in Amsterdam zo'n fantasywinkeltje, waar ze ook beeldjes van elfen en zo verkopen.....daar hebben ze volgens mij ook van die ringen.....alleen geen idee hoe het heet en in welke straat het zit (ik loop er zo naar toe, maar hoe het heet? )


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 28-07-2001 22:03 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

hehe ja ik weet welke je bedoelt....weet ook niet hoe het heet...sorry


I love the smell of painted miniatures in the morning


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 29-07-2001 19:33 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

wonen jij en paul jij in amsterdam dan!!!!??
(ik woon in almere)


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-07-2001 20:35 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2001 19:33 schreef elmar het volgende:
wonen jij en paul jij in amsterdam dan!!!!??
(ik woon in almere)
Nee, wij wonen in Maarsbergen, een heel klein gat op de Utrechtse Heuvelrug


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 29-07-2001 22:29 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

volgens mij ben ik daar wel eens geweest....


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-07-2001 20:32 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Bedoelen jullie Chimera in A'dam?
Straatje rechts van dat beroemde hotel daar op de dam


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 30-07-2001 22:13 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ik heb net ff die gothic startpagina beken en daar trok ik het volgende uit:

bazar: damrak 24
trailer: utrechtsestraat 139
bazar: nieuwendijk
chimera: damstraat 32

dus komende donderdag kan men mij daar aantreffen.........


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 30-07-2001 22:35 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Dus komende donderdag niet naar A'damN want elmar is er


I love the smell of painted miniatures in the morning


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 30-07-2001 23:05 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht



Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 01-08-2001 22:20 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

Oh als je in amsterdam bent als je een jongen in oud versleten kleding ziet staan te bedelen DAT BEN IK !!

Dus een gulden geven kan niet kwaad moet ook aan me enzo komen

LOL !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2001 2:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2001 21:50 schreef suzanne het volgende:
Er zit in Amsterdam zo'n fantasywinkeltje, waar ze ook beeldjes van elfen en zo verkopen.....daar hebben ze volgens mij ook van die ringen.....alleen geen idee hoe het heet en in welke straat het zit (ik loop er zo naar toe, maar hoe het heet? )

Een nadeel ze hebben daar alleen geen grotere maten (> 20) waardoor ik er erg teleurgesteld wegging


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 02-08-2001 15:34 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ik heb maat 22, maar ik heb 2 mooie ringen kunnen aanschaffen, je moet ff kijken op het waterlooplein, daar heb ik 2 mooie ringen gekocht en nog een in rockamerica. en suus, jij moet ook even kijken op het waterlooplein, daar heb je een gothic kledingkraampje en daar verkopen ze heeeele mooie jurken.......


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 02-08-2001 15:41 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2001 15:34 schreef elmar het volgende:
en suus, jij moet ook even kijken op het waterlooplein, daar heb je een gothic kledingkraampje en daar verkopen ze heeeele mooie jurken.......
Weet ik, maar ik ga meestal naar Black Widow in Rotterdam, daar verkopen ze (bijna) geen fabriekswerk, maar maken ze de jurken met de hand


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Marty
Usericon van Marty
Posted 02-08-2001 15:47 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

In utrecht heb je ook zo'n klein winkeltje waar je wel wat fantasy achtige dingetjes en juweeltjes etc kan kopen... zit redelijk in het centrum. Geloof dat het 'KoKo' heet. Niet echt heel alto, maar een beetje



Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen