|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zou zeggen zoek eens wat op van Marcel Dupre: http://www.youtube.com/watch?v=qi7HaSUHd4U |
|
Mambo Kurt |
|
Draaiorgelmuziek. |
|
en je zou ook naar de kerk kunnen gaan op zondag ook wel mooie orgelmuziek moet ik zeggen, ook vrij orgineel nog.. |
|
Ook als MP3 verkrijgbaar? |
|
Origineel? Hebben ze eindelijk een keer nieuwe nummers? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Wie? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Er gaat niets boven de psalmenpomp thuis. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Volgens mij komen ze hun demotijd niet voorbij. |
|
Stofzuigerpsalmen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Opgenomen in de badkamer van Fenriz. |
|
quote: Tssk cultuurbarbaar. |
|
De Johannes de Heer-bundel met orgelmuziek blijft ook mooi. Tekstueel ook geweldig, vooral lied 2. quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waar zou die man toch aan gehangen hebben, vraag je je dan af na dit gelezen te hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat die gast dat in het nederlands schreef! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die hele bundel zou in het Engels zo als inspiratiebron voor God Dethroned of Pentacle kunnen dienen. "Under the sign of the cross" ofzo, zou dan de titel worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja maar, ja maar, ja maar. Als het dus vertaald is (toch?), waarom rijmt het dan in het nederlands? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Omdat Johannes geniaal is wellicht? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die christenen flikken het maar weer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Lied 3 van de bundel "geestelijke liederen" blijft ook mooi. Vooral de term "aards gewemel", schitterend! quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Best mooi gedaan, eerlijk gezegd. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-09-2010 22:21] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Vladimir Heersch |
|
quote:Even gegoogled. Best interessant. In het genre sintheesiezer vind ik Kraftwerk, Tomita en vooral Jean Michelle Jarre te gek. Die Hirsch ga ik uitchecken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Klaus Wunderlich, vooral interessant voor de vinylcollectors onder ons...... en uiteraard onze nationale trots Stef Meeder! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |