|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 27 December: Houwitser, Imbolc, Pleurisy en Stronghold Aanvang: 19:00- ?? ( zaal sluit pas om 3 uur ) Prijs: 7 Euro http://www.tagrijn.nl/view.asp?evid=740 lijstje: -Wishmaster |
|
Godverdomme, ik krijg het ineens druk na en rondom kerst. Ik zal eens gaan kijken of dit nog in mijn drukke schema past. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
goedzo! |
|
Ik heb nooit zoveel goeds gehoord van Imbolc... |
|
KAAS Ik, Wil Schuurman |
|
dan word 't tijd, Imbolc heerst! |
|
*schop* |
|
Jezus hoe vaak gaat Imbolc in het gooi en omstreken spelen ......of lijkt dat nou maar zo kan er niet wat vaker een landelijke uitwisseling plaatsvinden, er spelen hier godvrrrr altijd dezelfde bands....(vriendjespolitiek ) |
|
Denk niet dat ik kom, er is dichterbij ook al een concert waar ik heen moet, en waar ik wél slaapplek heb. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Driedubbel D'OH! G-meis, ik snap je frustratie, maar metal is altijd vriendjespolitiek (zie deze post ) , gezien de doorgaans beperkte budgetten van podia. "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
quote: Off-topic Is je username afkomstig van de band the Lunachicks? Don't blush when I rip you open |
Index / Concerten |