IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Doom vraagje... Vorige pagina
Psychoblast
Thrash is back
Usericon van Psychoblast
Posted 26-07-2002 15:31 by Psychoblast Wijzig reactieProfiel van PsychoblastQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 22:55 schreef XnegativeX het volgende:
Als ik nog 1x zie dat iemand Tristitia en Tristania door elkaar haalt gaan er doden vallen. Tristitia is geweldig (of eigenlijk hebben ze 1 geweldige cd) en Tristania mag van mij met ingang van nu van de aardbodem gevaagd worden.

Wat ik wou doen lukt op een of andere manier niet maar inderdaad... \::/

[Dit bericht is gewijzigd door Psychoblast op 26-07-2002 15:33]

Thus spoke the night spirit....

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-07-2002 19:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 22:46 schreef XnegativeX het volgende:
Hey Doomieboy, lijkt dat Thergothon niet een klein beetje op Tristitia?

Die mini/demo bedoel je? Dat vind ik nogal meevallen eerlijk gezegd. Wat wel een overeenkomst is : allebei wereldbands!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 26-07-2002 19:46 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Over Sabbath riffs gesproken. Op de laatste Gorefest-CD staan er ook zat... Die plaat heb ik toen-ie uitkwam niet vaak geluisterd, ik heb hem nu pas (her)ontdekt. Geweldig die zware (bijna)doomriffs die ze er tussen door spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 26-07-2002 19:47]

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-07-2002 22:59 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 juli 2002 22:55 schreef XnegativeX het volgende:
Als ik nog 1x zie dat iemand Tristitia en Tristania door elkaar haalt gaan er doden vallen. Tristitia is geweldig (of eigenlijk hebben ze 1 geweldige cd) en Tristania mag van mij met ingang van nu van de aardbodem gevaagd worden.

van Tristania zijn Widow's Weeds en Beyond the Veil prima cd's. Compleet andere muziek dan Tristitia, maar toch prima muziek.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 26-07-2002 23:09 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Vind ik ook!

En Neggie had overigens ook gelijk met zijn Tristitia-link. Vooral in de guitaarsound en de cleane vocalen zijn overeenkomsten met Tristitia aanwezig.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com