![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Vrijdag 20 december speelt Evershadow (gothic rock) in Villa Musica in Vlaardingen. Zaal open om 21:00 uur Eerste band om 22:00 uur Evershadow om 23:30 uur Kom gezellig langs als je niets te doen hebt, de entree is maar 4 euro Er spelen nog 2 bands: - Hat Six Road (blues) - Neil Young Coverband (blues) Je vindt Villa Musica op nog geen 10 minuten lopen vanaf NS Station Vlaardingen Centrum. Meer informatie: www.villamusica.nl www.evershadow.cjb.net ![]() |
|
he cool villa musica daar ben ik nog wel eens geweest ![]() |
|
Villa Musica is inderdaad enige tijd geleden overgenomen, maar met enige vasthoudendheid hebben we de nieuwe baas toch zover gekregen dat er weer een bandavond georganiseerd wordt ![]() Het is geen gothic in de zin van grunt + sopraantje. De muziek neigt ook erg veel naar rock, met pakkende gitaardeuntjes en veel up-tempo nummers. Het wordt in ieder geval heel gezellig!! ![]() |
|
Ach ja.. laat ik maar eens gaan kijken... als het niks is, ben ik binnen 5 minuten weer thuis ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." ![]() |
|
Villa is overgenomen door Maddox ... echt errug, ben er 1 keer geweest met punk-avond en ga erheen om te oefenen met de band .. (whaha, ik heb al 1 hele keer geoefend hoor !) Helaas ben ik die avond naar Manowar. (want ik hou best wel van Blues.. gothic rock wat minder .. sorrie) [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 16-12-2002 23:44] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |