|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 20 december speelt Evershadow (gothic rock) in Villa Musica in Vlaardingen. Zaal open om 21:00 uur Eerste band om 22:00 uur Evershadow om 23:30 uur Kom gezellig langs als je niets te doen hebt, de entree is maar 4 euro Er spelen nog 2 bands: - Hat Six Road (blues) - Neil Young Coverband (blues) Je vindt Villa Musica op nog geen 10 minuten lopen vanaf NS Station Vlaardingen Centrum. Meer informatie: www.villamusica.nl www.evershadow.cjb.net |
|
he cool villa musica daar ben ik nog wel eens geweest |
|
Villa Musica is inderdaad enige tijd geleden overgenomen, maar met enige vasthoudendheid hebben we de nieuwe baas toch zover gekregen dat er weer een bandavond georganiseerd wordt Het is geen gothic in de zin van grunt + sopraantje. De muziek neigt ook erg veel naar rock, met pakkende gitaardeuntjes en veel up-tempo nummers. Het wordt in ieder geval heel gezellig!! |
|
Ach ja.. laat ik maar eens gaan kijken... als het niks is, ben ik binnen 5 minuten weer thuis "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Villa is overgenomen door Maddox ... echt errug, ben er 1 keer geweest met punk-avond en ga erheen om te oefenen met de band .. (whaha, ik heb al 1 hele keer geoefend hoor !) Helaas ben ik die avond naar Manowar. (want ik hou best wel van Blues.. gothic rock wat minder .. sorrie) [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 16-12-2002 23:44] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
Index / Concerten |