|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanochtend? |
|
Niks van gemerkt... Hoe laat was die bezig eigenlijk? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Officieel 07.45 uur. En omgeving Limburg-Oostgelderland. Schijnt in heel Belgie ook gevoeld te zijn. Verder verwijs ik naar uw lokale radio, teevee of NOS-page. |
|
Hmm toen zat ik nog in de auto te wachten totdat de AH openging, niks van gemerkt. Maarja dat was ook in Zuidholland... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Van de NOS nieuwspagina: Het zuidoosten van ons land is vanochtend opgeschrikt door een aardbeving. De schok werd vooral gevoeld in Midden-Limburg, maar ook uit Duitsland en België zijn meldingen binnengekomen. In Roermond schudden de muren en lampen. Een getuige uit Maastricht zegt dat het gerommel van de beving goed te horen was. "Ik lag te schudden in mijn bed." De aardbeving had een kracht van 4,9 op de Schaal van Richter. Het epicentrum lag in Alsdorf, net over de grens bij Kerkrade. Ook in Duitsland en België werd de beving gevoeld. Meldingen over schade zijn er nog niet. Limburg wordt vaker getroffen door aardbevingen, zij het dat die meestal licht van aard zijn. Oorzaak is de Roerdal-slenk, die aanschuurt tegen het massief van Brabant in België. In 1992 leidde een aardschok met een kracht van 5,2 op de Schaal van Richter tot miljoenenschade in Midden-Limburg. Vooral het dorp Herkenbosch bij Roermond werd getroffen. Daar stortte de toren van de kerk gedeeltelijk in. Dergelijke zware bevingen komen volgens het KNMI niet vaker voor dan eens in de duizend jaar. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik wet niet of dat hier ook te voelen was. Ik lag in ieder geal in een totale coma |
|
niks van gemerkt in brabant welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Die van '92 was zwaarder en duurde ook langer. |
|
gebeurd er eens iets leuks, ben ik weer niet in de buurt. niets gemerkt dus |
|
Ik woon in midden-limburg [weert], maar heb er niets van gemerkt. |
|
Ook weinig van gemerkt woon in Brabant Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik woon in Utrecht maar ik heb de beving wel gevoeld. Ik dacht eerst dat ik teveel gezopen had of dat ze buiten met werkzaamheden bezig waren, maar het 8-uur journaal bracht duidelijkheid She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik werd letterlijk wakker geschudt, want ik had me verslapen |
|
nergens geen last van gehad Wiegen Meister ! |
|
In Maarssen (Utrecht) heb ik er niets van gemerkt. |
|
Rond die tijd ging mijn wekker af ... niks van gemerkt ... |
|
Leuven, België: Lekker doorge Hier rijden trouwens zoveel zware vrachtwagens door, dat dit huis altijd trilt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Dito hier, het mag al ernstg schudden tot ik wakker ben Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hier in Groningen ook niets gemerkt |
|
hmmz ik ben altijd zo rond half 8 ofzo ff half wakker, omdat mijn biologische klok me dan wakker wil maken...en dan schrik ik altijd ff wakker omdat ik bang ben weer es te laat op school of werk te komen, en dan herriner ik me weer dat ik vakantie heb en ga ik weer slapen, maar nou begon er ineens vanalles te trillen enzo, en toen dacht ik dat er een of ander groot ding langskwam rijden, maar het duurde iets te lang daarvoor...mjaa ik ben toen maar verder gaan slapen en ik heb het nou net op teletekst en op internet gelezen...ik ben dus niet helemaal gek geworden Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:euhmmm als er in 1992 ook al 1 was dan lijkt het me sterk dat ze zo weinig voor zullen gaan komen Ik heb er niks van gemerkt... Slapen heerscht |
|
ik woon bij eindhoven.......niks gemerkt en ik denk dat ze die 5.2 met eens in de duizend jaar bedoelen....zouden ze anders echt zooo stom zijn??? [Dit bericht is gewijzigd door joeri op 22-07-2002 11:47] |
|
quote: heuj ik woon ook niet zo ver van eindhoven...waar woon jij dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: was die niet veel lichter dan? |
|
ik woon in Roermond,ik heb um wel gevoeld maar de vorige keer was ie veel heftiger..... ......Evilterrestrial.................................. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |