|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Death metal beukt gewoon, 't is meestal strak en technisch. Vooral wanneer ik onderweg ben of op school vind ik het heerlijk om het gezeur en gezeik om me heen even te verruilen voor Death metal en daar (in m'n hoofd ) even helemaal op los te gaan. En ikzelf vind dat ook een groot verschil met black metal, death is voor mij meer 'to the point' dan black. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
DEATHMETAL = KRACHT 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Dat straalt het uit ja. Brute, lompe KRACHT The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Alles is denk ik al wel ongeveer genoemd, death metal is gewoon gaaf. |
|
daar sluit ik mij toch wel bij aan ja Je moeder. |
|
quote: DEATHMETAL HEERSCHT "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben niet zo'n Death Metal liefhebber, maar als ik een band goed is dan is het tochvooral om de duistere sfeer (Chapel of Ghouls) En een beetje lomp raggen is ook niets mis mee, maar niet om vaak thuis te luisteren vind ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
death metal is leuk om een pit op te bouwen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Death metal trekt aan omdat je er helemaal LOOS op kan gaan ...en het is goed bier drinken... In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
? [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 04-05-2003 22:58] |
|
quote: In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
quote: Hoezo? |
|
Death metal is ervoor gemmakt om je buren een lesje te leren Maar verder met technische deathmetal zoals Crypropsy, Dying Fetus, Devourment en Deeds of flesh mag je me wel voor wakker maken Wel goed doen, als val ik weer in slaap. Essentie van Death metal is LOMP, BRUTE, TECHNISCHE OERGELUID De grunt is gewoon het eerste wat er is onstaan kwa zang als je zou vergelijken met de holbewoners. Hoor jullie het al? ETEN!!!!!!! (grunt) |
|
Wat is de aantrekkingskracht van Death Metal? De Vocalen Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
de aantrekkingskracht van Death Metal? De lekker wijven in geile pakjes die op het podium staan natuurlijk! En de beukende beats, de bReEzAh en de gave lichtshows! |
|
quote: Hmm, toch maar wat vaker naar de baroeg gaan dan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Aggressie, kracht, hard, een in je gezicht, haat, macht, een gevoel in muziek die totaal geen ethische drempels heeft. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Klinkt als black metal (vooral dat laatste, geen ethische drempels). Ik vind death metal toch te vaak blijven steken in techniek om de tech/lompheid om de lomp. Verder is het ook vaak teveel op ritme gebaseerd en speelt melodie een ondergeschikte rol. Die melodieën die ik boeiend/evil/'zonder ethische drempels' (ja het is mogelijk, melodieën zonder drempels, zaaaalig) vind ik wel in black metal. Probleem met veel black metal bands is dan weer dat ze geen fatsoenlijke noot kunnen spelen. |
|
quote: en beuken. Bazzio Attacks!!! |
|
Check Deifecation. Gave oldschool death band uit Enske, gave pakkende nummers. Stuif, roffelen dat kan dat kreng. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
quote: hahahaha, death metal pits zijn voor mietjes. viel me bij cannibal corpse alweer op, laatst. hardcore pits daarentegen.... anyway, voor mij draait death metal ook voornamelijk om de brute kracht. het is de meest 'lichamelijke' muziek die ik ken Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Dan heb je altijd nog gotheburg death of iets als Arch Enemy, Autumn Leaves e.d. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: daar heb je wel een punt. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Als je die ethische drempel binnen de metal-scene" gaat vergelijken dan heb je IMO gelijk dat deze sterker aanwezig is bij Black Metal. Maar in vergelijking met de gehele muziek-wereld is die drempel een duidelijk verschil. Ik ben ook erg gecharmeerd van melodieuze muziek stukken, dat is ook waarom ik veel waardering heb voor Trey, hij weet ziekelijke sferen te creëren met zijn solo's ondersteund door beukende riffs. Of bijv. de sfeer op Satanica - Behemoth (ik weet dat het van oorsprong een black metal band is, maar Satanica neigt toch meer naar de Death... altijd die eeuwige "hokjes" )dat is gewoon pure genot. Hier smelten de technische ritmes perfect samen met gruwelijke melodieen, wat weer resulteert in een zeer krachtige eenheid... mwoehahaha ik zet gelijk Satanica ff op... Ik ben sowieso ook erg gesteld op technische muziek, waarschijnlijk komt dat voort uit bewondering vanuit een muzikanten oogpunt, but who gives a fucking shit anyway. Zolang het maar niet alleen om de techniek gaat, het moet gewoon allemaal kloppen, techniek, sfeer, ritme, opbouw, etc. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 06-05-2003 19:11] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |