![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja, ik ben een echte fan. (alhoewel Jordan soms ietwat langdradig is). de game is trouwens ook keigaaf. lekker trolloks knallen. ![]() ![]() |
|
Ik wil m altijd nog eens lezen, maar ben de laatste tijd erg druk met dingen voor school lezen ![]() Wordt weer echt een "zomervakantie-taak" ![]() |
|
quote: Ja, en ARGH! enzow. Ben ongeveer 5-6 jaar geleden begonnen met lezen van die serie. En elke keer maar weer wachten. Twee jaar geleden op de Elf Fantasy Fair zei die dat hij in ieder geval 13 delen zou schrijven in totaal, en mogelijk meer. Elke keer heb ik zoiets van; ik ga wel weer lezen als hij alles heeft geschreven, maar toch koop ik direct altijd het nieuwe boek. ![]() "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." ![]() |
|
lol ik ben pas bij het 4de boek en had zeker een half jaar nix ervan gelezen dus ik zat in het begin soms echt ff van eeeeeeuhm jaaaaaah *denk denk* My madness, my sadness ![]() |
|
Wanneer wordt ie nu dan gereleased? Dan weet ik voor wanneer ik weer bij het laatste deel moet zijn. Ik was namelijk vorig jaar het verhaal helemaal kwijt toen Winter's Heart uit kwam. ![]() |
|
Ik vrees dat ik ook weer opnieuw kan beginnen.....maar ik wacht inderdaad met smart op het volgende deel! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
In ben op het moment in "A crown of swords" aan het lezen. Volgens mij het zevende of achtste deel. Raak verdomme gewoon de tel kwijt. Toch zeker 1 van de beste series naast "The sword of truth" serie van Terry Goodkind. http://www.thronar.com Battle Metal Forever!! ![]() |
|
quote: ik had zelf gehoord dat het er 12 zouden worden, maar heeft toevallig iemand hier de proloog van zijn nieuwste boek, want ik heb geen zin om deze (TEGEN BETALING!!!!) te gaan downloaden bij de amazone kapitalisten And my marlboro light ![]() |
|
Er is nu een soort overzichtsboekje uit waarin feiten, geschiedenis etc etc in wordt beschreven. Heeft iemand dat aangeschaft? ![]() |
|
hej, ik heb vandaag de game wheek of time gekregen. gebaseerd op serie van die robert jordan. kent iemand 't spel, is 't wat? Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ehm nee ik lees altijd de faq op:http://www.linuxmafia.com/jordan/0_admin/0.01_intro.html maar is dat die ene met al die (in mijn ogen vrij slechte) illustraties And my marlboro light ![]() |
|
ken ik niet ![]() ![]() |
|
kijken!!!! lezen volop goed + interessante theorien en lekker slap gelul of WoT series And my marlboro light ![]() |
|
Fuck, gewoon niet meer genoeg tijd om te lezen. Toen ik nog studeerde (die goeie ouwe tijd) heb ik tot en met deel 7 gelezen, maar daarna dus niks meer gvd. Moet binnenkort maar weer eens tijd gaan vrij maken. Na LOTR: The Two Towers(heerscherdeheersch!), toch wel weer in de fantasy sfeer geraakt.... Drink met matuh............., nooit alleen. ![]() |
|
Ik heb wel het spel, echter nooit gespeelt ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik heb een tijd lang meegedaan aan die forums waar verschillende theorieën worden besproken. - Welke Aes Sedai nou eigenlijk niet onder ede staat (Verin of Moirraine) - Of Moirraine en Lanfear nog leven - Wat die oude Aes Sedai (ben ff haar naam kwijt) nou precies wilt met Rand. Maar ja, op een gegeven moment wordt het toch minder leuk, want telkens moet je weer op die boeken wachten. Persoonlijk ben ik er nu voor om gewoon lekker niet meer te lezen totdat Jordan alle boeken geschreven heeft... maar dat duurt denk ik nog wel 6-8 jaar. (en te bedenken dat Eye of the World in 1990 gepubliceerd is. Hij is dus al zeker 14 jaar aan het schrijven...) PS. Hoe zit het met dat spel? Speel je een hoofdpersoon, of gebruiken ze gewoon die wereld? PPS. Ik heb ook dat A4 formaat boek, soort van encyclopedie, maar daar staat niet veel meer in dan plaatjes en referenties. (Belangrijke personen, landen, rassen, wapens, etc.) [Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 25-12-2002 14:59] "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." ![]() |
|
Het spel is een first person RPG en speelt in een fantasy wereld. Je kan spells enzo gebruiken en het werkt op de unreal engine. Denk dat ik het maar een x probeer ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: lees mijn post enkele posts boven jou. Ja, ik ken het spel. Ja, het is wat. ![]() ![]() |
|
Weet niet of iemand het opgevallen was: maar deel 10, Crossroads of Twilight is uit! http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0312864590/ref=ilm_rc_411470/104-7323395-7515162 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Ole! ff in Amsterdam maar halen dan ![]() Heb me voorgenomen om alle boeken aan te schaffen, maar dat wordt nog een dure grap als ze allemaal zo rond de 20 pleuro kosten... (Ik heb nu alleen nog maar deel 9) Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. ![]() |
|
quote: Wat????????? ik dacht dat hij pas in feburari zou uitkomen!!! dit is zeer zeker blij nieuws! als het goed is heb ik hem morgen binnen ![]() ![]() And my marlboro light ![]() |
|
goed in vier dagen gelezen maar er gebeurde bijna niks meer mensen die dit toch wel irritant vinden ik vond hem wel goed overigens And my marlboro light ![]() |
|
Vind het wel irritant dat je telkens weer een jaar moet wachten. Tegen de tijd dat het boek er is weet ik bij god niet meer wat er in de voorgaande verhalen gebeurd is. ![]() Misschien moet ik maar es een paar jaar wachten en dan de hele zwik weer es lezen. Blijft wel een ontzettend goeie serie, al wordt ie misschien inderdaad wel een beetje te uitgebreid. PS: Heb het laatste boek nog niet gelezen, wacht op de pocket editie zodat ie mooi bij de rest past ![]() ![]() |
|
Iemand die toevallig wat weet over de release date van het volgende deel? Het wordt wel weer tijd zo ongeveer toch? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |