IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : wheel of time Volgende pagina
kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 16-12-2002 20:33 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Ik vroeg me af of hier nog diehard Wheel of Time fans zitten die zich ook groen en geel ergeren aan de alweer verzette release datum van het nieuwe boek, terwijl Jordan deze (en de rest vd boeken van de serie naar meijn mening) al geschreven heeft?


And my marlboro light


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2002 20:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 20:33 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Ik vroeg me af of hier nog diehard Wheel of Time fans zitten die zich ook groen en geel ergeren aan de alweer verzette release datum van het nieuwe boek, terwijl Jordan deze (en de rest vd boeken van de serie naar meijn mening) al geschreven heeft?


ja, ik ben een echte fan. (alhoewel Jordan soms ietwat langdradig is).

de game is trouwens ook keigaaf. lekker trolloks knallen.


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 17-12-2002 21:27 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Ik wil m altijd nog eens lezen, maar ben de laatste tijd erg druk met dingen voor school lezen
Wordt weer echt een "zomervakantie-taak"



Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 17-12-2002 21:33 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 16 december 2002 20:33 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Ik vroeg me af of hier nog diehard Wheel of Time fans zitten die zich ook groen en geel ergeren aan de alweer verzette release datum van het nieuwe boek, terwijl Jordan deze (en de rest vd boeken van de serie naar meijn mening) al geschreven heeft?


Ja, en ARGH! enzow. Ben ongeveer 5-6 jaar geleden begonnen met lezen van die serie. En elke keer maar weer wachten.
Twee jaar geleden op de Elf Fantasy Fair zei die dat hij in ieder geval 13 delen zou schrijven in totaal, en mogelijk meer.

Elke keer heb ik zoiets van; ik ga wel weer lezen als hij alles heeft geschreven, maar toch koop ik direct altijd het nieuwe boek.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-12-2002 23:38 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

lol ik ben pas bij het 4de boek en had zeker een half jaar nix ervan gelezen dus ik zat in het begin soms echt ff van eeeeeeuhm jaaaaaah *denk denk*


My madness, my sadness


Marty
Usericon van Marty
Posted 18-12-2002 8:04 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Wanneer wordt ie nu dan gereleased? Dan weet ik voor wanneer ik weer bij het laatste deel moet zijn. Ik was namelijk vorig jaar het verhaal helemaal kwijt toen Winter's Heart uit kwam.



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 18-12-2002 13:33 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik vrees dat ik ook weer opnieuw kan beginnen.....maar ik wacht inderdaad met smart op het volgende deel!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Gorodar
battle metal
Usericon van Gorodar
Posted 18-12-2002 14:33 by Gorodar Wijzig reactieProfiel van GorodarQuote dit berichthttp://www.thronar.com

In ben op het moment in "A crown of swords" aan het lezen. Volgens mij het zevende of achtste deel. Raak verdomme gewoon de tel kwijt. Toch zeker 1 van de beste series naast "The sword of truth" serie van Terry Goodkind.


http://www.thronar.com Battle Metal Forever!!


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-12-2002 19:00 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 21:33 schreef Astaroth het volgende:
Ja, en ARGH! enzow. Ben ongeveer 5-6 jaar geleden begonnen met lezen van die serie. En elke keer maar weer wachten.
Twee jaar geleden op de Elf Fantasy Fair zei die dat hij in ieder geval 13 delen zou schrijven in totaal, en mogelijk meer.

Elke keer heb ik zoiets van; ik ga wel weer lezen als hij alles heeft geschreven, maar toch koop ik direct altijd het nieuwe boek.


ik had zelf gehoord dat het er 12 zouden worden, maar heeft toevallig iemand hier de proloog van zijn nieuwste boek, want ik heb geen zin om deze (TEGEN BETALING!!!!) te gaan downloaden bij de amazone kapitalisten


And my marlboro light


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-12-2002 19:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Er is nu een soort overzichtsboekje uit waarin feiten, geschiedenis etc etc in wordt beschreven. Heeft iemand dat aangeschaft?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-12-2002 20:39 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hej, ik heb vandaag de game wheek of time gekregen. gebaseerd op serie van die robert jordan. kent iemand 't spel, is 't wat?


Oud Vuil.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-12-2002 21:11 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 19:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Er is nu een soort overzichtsboekje uit waarin feiten, geschiedenis etc etc in wordt beschreven. Heeft iemand dat aangeschaft?


ehm nee ik lees altijd de faq op:http://www.linuxmafia.com/jordan/0_admin/0.01_intro.html

maar is dat die ene met al die (in mijn ogen vrij slechte) illustraties



And my marlboro light


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 24-12-2002 22:12 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ken ik niet



kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-12-2002 22:27 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

kijken!!!! lezen volop goed
+ interessante theorien en lekker slap gelul of WoT series


And my marlboro light


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 25-12-2002 1:06 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Fuck, gewoon niet meer genoeg tijd om te lezen. Toen ik nog studeerde (die goeie ouwe tijd) heb ik tot en met deel 7 gelezen, maar daarna dus niks meer gvd. Moet binnenkort maar weer eens tijd gaan vrij maken. Na LOTR: The Two Towers(heerscherdeheersch!), toch wel weer in de fantasy sfeer geraakt....


Drink met matuh............., nooit alleen.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 25-12-2002 12:25 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik heb wel het spel, echter nooit gespeelt


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 25-12-2002 14:58 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Ik heb een tijd lang meegedaan aan die forums waar verschillende theorieën worden besproken.
- Welke Aes Sedai nou eigenlijk niet onder ede staat (Verin of Moirraine)
- Of Moirraine en Lanfear nog leven
- Wat die oude Aes Sedai (ben ff haar naam kwijt) nou precies wilt met Rand.

Maar ja, op een gegeven moment wordt het toch minder leuk, want telkens moet je weer op die boeken wachten.
Persoonlijk ben ik er nu voor om gewoon lekker niet meer te lezen totdat Jordan alle boeken geschreven heeft... maar dat duurt denk ik nog wel 6-8 jaar. (en te bedenken dat Eye of the World in 1990 gepubliceerd is. Hij is dus al zeker 14 jaar aan het schrijven...)

PS. Hoe zit het met dat spel? Speel je een hoofdpersoon, of gebruiken ze gewoon die wereld?
PPS. Ik heb ook dat A4 formaat boek, soort van encyclopedie, maar daar staat niet veel meer in dan plaatjes en referenties. (Belangrijke personen, landen, rassen, wapens, etc.)

[Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 25-12-2002 14:59]


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 25-12-2002 17:10 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Het spel is een first person RPG en speelt in een fantasy wereld. Je kan spells enzo gebruiken en het werkt op de unreal engine. Denk dat ik het maar een x probeer


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-12-2002 18:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 20:39 schreef webblaster wim het volgende:
hej, ik heb vandaag de game wheek of time gekregen. gebaseerd op serie van die robert jordan. kent iemand 't spel, is 't wat?


lees mijn post enkele posts boven jou.

Ja, ik ken het spel.
Ja, het is wat.


Marty
Usericon van Marty
Posted 08-01-2003 8:28 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Weet niet of iemand het opgevallen was: maar deel 10, Crossroads of Twilight is uit!


http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0312864590/ref=ilm_rc_411470/104-7323395-7515162



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 08-01-2003 8:31 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 8:28 schreef Marty het volgende:
Weet niet of iemand het opgevallen was: maar deel 10, Crossroads of Twilight is uit!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Koud
Usericon van Koud
Posted 08-01-2003 18:49 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Ole! ff in Amsterdam maar halen dan

Heb me voorgenomen om alle boeken aan te schaffen, maar dat wordt nog een dure grap als ze allemaal zo rond de 20 pleuro kosten... (Ik heb nu alleen nog maar deel 9)


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 08-01-2003 19:09 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 8:28 schreef Marty het volgende:
Weet niet of iemand het opgevallen was: maar deel 10, Crossroads of Twilight is uit!


http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0312864590/ref=ilm_rc_411470/104-7323395-7515162


Wat????????? ik dacht dat hij pas in feburari zou uitkomen!!!

dit is zeer zeker blij nieuws!
als het goed is heb ik hem morgen binnen



And my marlboro light


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 12-01-2003 20:49 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

goed in vier dagen gelezen maar er gebeurde bijna niks

meer mensen die dit toch wel irritant vinden

ik vond hem wel goed overigens


And my marlboro light


Marty
Usericon van Marty
Posted 13-01-2003 7:54 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Vind het wel irritant dat je telkens weer een jaar moet wachten. Tegen de tijd dat het boek er is weet ik bij god niet meer wat er in de voorgaande verhalen gebeurd is.

Misschien moet ik maar es een paar jaar wachten en dan de hele zwik weer es lezen.

Blijft wel een ontzettend goeie serie, al wordt ie misschien inderdaad wel een beetje te uitgebreid.

PS: Heb het laatste boek nog niet gelezen, wacht op de pocket editie zodat ie mooi bij de rest past



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-11-2003 11:34 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Iemand die toevallig wat weet over de release date van het volgende deel?
Het wordt wel weer tijd zo ongeveer toch?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen