|
Auteur: |
|
|
Hmmm, ik ken wel het nummer 'As I Die' van Paradise Lost, verder komt het me niet bekend voor. Andere mensen nog suggesties??? I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
Vertel er eens wat meer over wordt het gezongen door een man of een vrouw ?? Want dat zijn tuurlijk wel zinnetjes die redelijk vaak in metal voorkomen |
|
Het was een vrouw die het zong. Shit man, moet minder zuipen als ik nummers wil onthouden... Denk niet dat het PL is, volgens mij heb ik hem wel ergens in mijn, soms te grote, collectie. Forward into the light, forward into infinity! |
|
Ik heb geen idee... sowwie. Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Zou het van Orphanage kunnen zijn? Met het nummer At the mountains of Madness: You'll never hear this twice 'cause once I had seen the sheen that filled the sky soon I'd die. The mounts drew the bounds and I climbed one step to high soon I'd die..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Thanks! Ik had twee seconden nodig om het nummer te herkennen! Forward into the light, forward into infinity! |
|
Graag gedaan I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Hoe groot is die verzameling? I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
errr... dat zeg ik liever niet in een publiek forum... Maar het zijn er veel meer dan je denkt/hebt. [edit] en als ik je website bekijk ga ik er nog behoorlijk overheen... [Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 30-07-2001 21:52] Forward into the light, forward into infinity! |
|
ik zou het niet weten welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote:Ehm....de oplossing staat er al..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Index / Heavy Metal |