|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
kan je op www.large.nl nix vinden? een gruwelijk grote postorder! |
|
quote: Nee..niet bij de large en ook niet bij displeased |
|
hier in Rotterdam zit Black Widow, misschien hebben ze daar Typo-shirts.. kan ik wel kijken voor je.. |
|
misschien op www.satanlovesyou.com, maar ik weet niet hoe dat met versturen werkt daar (verzendkosten bedoel ik) |
|
Ik krijg er eentje van Mark! dankje jongen! quote: Ja..als je er toch bent een keer wil je dan ff kijken?? als ze mooie hebben ga ik er wel een keer langs..bedankt! |
|
quote: ja ik kom er een paar keer per week, kijk wel ff voor je.. |
|
Heb je al gekeken of weet iemand waar je deze shirts kunt kopen?? |
|
quote: Dat wil ik dus wel eens weten, want daar staan een paar tshirts op die ik wel zou willen, heeft iemand ervaring met deze postorder??? Oneeeee... "We currently do not ship orders out of the US..." [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 29-07-2002 16:39] |
|
niet te geloven dat en large en displeased geen ton shirts heeft. een paar jaar geleden werd je nog dood gegooid met die dingen. zegt wel iets. edit kheb wel een heel oud carnivore shirt, maar die doek echt niet weg [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 29-07-2002 23:15] Oud Vuil. |
|
quote: ... en ik wil zoo graag een Bloody Kisses girly... |
|
komt ton niet eens op een festival ofzo, daar kun je dan zeker wel shirts kopen. Oud Vuil. |
|
Ze komen, zoals elke drie jaar in de herfst, weer naar Belgie en Nederland, maar die girly hebben ze allang niet meer. |
|
quote: zijn er al data en plaatsen bekend??? |
|
Nog niet...de website zou ook wel es mogen geupdate worden... http://www.typeonegative.net |
|
Ik heb een zwarte....grijze longsleeve van October Rust en een "lords of the flatbush" zwart...ehm grijs t'shirt... en een groen "express yourself just say yes" donkergroen...ehm lichtgroen t-shirt Ben nogal een fan geweest... Maar ja, zijn behoorlijk aan de "vale" kant, maar als ik je er een plezier mee kan doen laat maar weten! **Aanpassingen: wat storende typfoutjes [Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 09-08-2002 13:37] Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Zeer untrue en limited: Een The Cure shirt uit '80 [toen was ik -4 ]. Er stond ooit een opdruk op maar die is gereduceerd tot vage lichte tinten op zwart. Iemand? |
|
Iemand die een Iced Earth shirt van Stormrider of Iced Earth, den eerste cd, heeft liggen? als ze ooit gemaakt zijn |
|
mischien moet je eens kijken in de nuclear blast, maar ik denk niet dat ze er shirts van typo verkopen www.nuclearblast.de |
|
quote: Welke maat? |
|
hier kan je hun catalogus bestellen http://shop.nuclearblast.de/order_catalogue.php , jammer genoeg in het duits, maar de bestelling is mogelijk in het engels. Maar aan de intervieuws heb je niets |
|
|
|
Ik heb nog wel Setherial - Hell Eternal... maar het is eigenlijk ook wel een lekker kermisshirt. |
|
Ik heb ook nog mijn Type O Negative "Legion of Doom" live @ dynamo '97 shirt, maar die verkoop ik lekker niet... Nuttige info he? =) Zenial |
|
Ik zoek dringend shirts van Sentenced. Weet iemand waar je die kan krijgen? |
|
Ik moet nog 'n Grogosnot shirt kwijt, 1tje van Destroyer Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |