|
Auteur: |
|
|
Kun je iets duidelijker omschrijven? Hardcore kan betekenen vancro-mags tot all out war, en daar zit veel tussen ... Maar uit Venice .. beetje ST/Beowülf-achtig ? |
|
ik schreef reeds hardcore metal en die vlag dekt volledig de lading. het is er precies een mix tussen. dus geen drieriff nummers ala "sick of it al" of zo en zeker geen melodieuze hardcore zoals "bad brains". het lijkt zeker niet op beowulf of ST. ze hebben een eigen stijl. ik zal eens rondkijken op het net of er geen site is met materiaal want dat maakt het allemaal een stuk simpeler. |
|
ja aangezien ik te arm ben om zomaar alles op cd te kopen |
|
|
|
koel tenks ! |
|
ik vind hun POLICE-cover wel grappig |
|
we're insecure we're insecure we're insecure we're insecurityyy Ik vond Excel helemaal de max, ik heb ze trouwens leren kennen via een Nuclear Assault LP waar Dan Lilker (geloof ik) met een Excel shirt op stond, dus moest ik weten hoe die klonken natuurlijk! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
grappig wel, die mp3s op die site...wel leuk, maar niet enorm geweldig I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ikheb allebei die platen al heel erg lang. ik vind zelf de eerste stukken beter dan de tweede, op die tweede klinkt het iets te veel metal, die eerste klinkt ouderwetser. nog meer van deze bands? ik dacht het wel. crumbsuckers ludichrist dayglow abortions. korte lekkere snelle liedjes. Oud Vuil. |
|
Idd... Die Excel-lp's zitten ook nog in m'n kas. Lijkt wel eeuwen geleden da'k ze nog gedraaid hebn maar vond ze toen ook dik in orde ! Ze zijn zelfs ooit nog in Belgie geweest.. Als ik 't goed voorheb in Witgoor-Dessel in de gemeentezaal met o.a. Sixty-Nine e.a. |
|
jaaaah Sixty Nine is ook wel super Just For The Fun! ik wil zo'n shirt met die lp-hoes! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hé die zjosuah. doe de groeten aan wim, uw broer toch? heeft ooit een advance teepje van mercyful fate geregeld en aan me gegeven by de reunie. heb ik u ook wel eens gezien, ik zit te denken? Oud Vuil. |
|
quote: lethal agresion is ook een zeer goede band. Ik heb inmiddels de naam 69 ook zien staan. dat was een keigoede band. jammer dat het niet veel is geworden. Ik heb ze voor het eerst gezien in het voorprogramma van Mucky pup. Toen speelde 69 de pannen van het dak. Hun lpee (met gratis condoom) was ook erg goed. |
|
quote: Ik heb beiden in Willem II in Den Bosch gezien. Dat was een schitterend concert en de band beviel het blijkbaar ook goed. ze bleven maar spelen. Die gasten waren erg aardig tussen het concert en de toegiften liepen ze effe uit te rusten in het publiek. |
|
Hehehe ik zou niet snel een cd kopen waar "Excel" op de hoes staat. Straks geef ik per ongeluk geld uit aan een micro$oft programma Zenial |
Index / Heavy Metal |