|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
heet dat spul niet trus of truss? |
|
Tip voor je scheerlijnen: regel ergens rood/wit lint, dat afzettingsspul, en knoop dit rond je scheerlijnen want dan is het zelfs 's nachts goed zichtbaar. Hang dit NIET over een auto heen, want het geeft bij regen wel af. Helaas. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmm, ik denk dat die verlichting contstructie spullen niet echt makkelijk mee te nemen zijn in de trein. |
|
Nee .. wij waren ook met een touring car .. Nog steedes vrij lastig overigens ... |
|
Kunnen mensen met een busje dan geen constructie zooi regelen, en jij de vlag om die op Wacken dan samen te gaan voegen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
oh vargen.. ik regel de tenstokken van mijn broertjes oude tent.. Dus als het goed is dan hoef je niet meer moeilijk te doen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nah, lijkt me niets. De meeste mensen komen toch pas woensdag of zo. En verder is het te veel gedoe. Ik koop gewoon wat buizen en vogel wel wat uit. |
|
quote:Ah tof! Maar is dat niet zwaar? |
|
Maar hoe hoog word het geheel dan? En blijft het staan en zo? |
|
Hmmm, ik denk dat je met een beetje wind wel eens een probleem zou kunnen krijgen. Die constructie van PVC lijkt me nog het duurzaamst. (Mening.) En zo had Pim het vast ook gewild. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:dan doen we dat maar he! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Lol, omdat Pim het wil zal ik die pvc shit wel kopen. Ik heb ook niet zo'n vertrouwen in tentstokken. Als het metalen zijn zullen ze te zwaar zijn, als het van dat plastic fiber spul is zal hij krom gaan en misschien knak zeggen. |
|
Hmm, ik heb een stok gemaakt. Hij's bijna 5 meter. Nadeel is dat de vlag te zwaar is dus hangt 'ie op de grond. |
|
Of de stok is te licht ... |
|
Ja, ik ga morgen nog zo'n kleine doorsnede pvc buis halen welke ik dan in de onderkant zal schuiven. Hopen dat hij dan wat steviger is. Anders weet ik niet of het veel zin heeft hem mee te nemen naar Wacken. |
|
Ik ICQ'de je net maar doe het ook maar hier: het onderste deel aan de partytent bevestigen? |
|
Hmm, ja, ICQ staat niet aan. Maar dat was sowieso al het plan. MAar dan nog heb je zo'n 3,5 meter die daar rondswiept met een stuk beddegoed er aan. |
|
Da's toch cool man, vlagbangen |
|
Sja, maar als het regent wordt 'ie drie keer zo zwaar... En je loopt er met je zatte kop tegenaan. Plus hij zal naar verloop van tijd vanzelf wel doorbuigen. Er moet een oplossing zijn. |
|
Door de helft knippen, dat we van de voorkant één vlag hebben en van de achterkant één. |
|
Dude... |
|
Met wat latten kom je ook een aardig eind... Gewoon dubbel in elkaar timmeren en dan staat he steviger dan die pvc-zooi. |
|
We kunnen helaas nier timmeren. De boel moet nog mee in de trein. Maar goed, ik ga nu geen hout meer kopen en zo ik doe het met pvc. We zien wel wat er van komt en anders hangen we de vlag wel aan de partytent of zo. |
|
Ja, of we maken er gewoon een audio-vlag van! Dat iemand op de tent staat en dus voortdurend de leuzen op de vlag roept (een uur lang, daarna wisselen). !!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |