|
Auteur: |
|
|
lijkt me leuk, maar ik heb weinig zin om er helemaal naar hengelo voor te gaan.....beetje ver [Dit bericht is gewijzigd door joeri op 22-07-2002 23:39] |
|
IDD |
|
quote: klinkt fantastisch, maar hengelo, dat ligt toch bij enschede enzo, is a'dam dichterbij(woon in veenendaal) Oud Vuil. |
|
heb hier een hele leuke cult cinema om de hoek |
|
quote:Cultvideotheek Godzilla, in de Twijnstraat in Utrecht is de plek voor jou.... |
|
quote: jah, daar ben ik eens wel geweest. hadden ze toch minder als in a'dam. blijft lastig huren, eind rijden enzo. Oud Vuil. |
|
quote: In de Voorstraat heb je er nog een; Choice heet ie dacht ik (ben al weer veel te lang niet in Utrecht geweest); hier is ook Chainsaw video's gevestigd voor het geval je cult wilt kopen desgewenst op dvd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
in arnhem heb je er een op de steenstraat met 10 meter horror. in nijmegen moet ik nog een keertje kijken of ze wat hebben. |
Index / Nieuws, actualiteit en media |