|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik wil de grenzen terug Je moeder. |
|
Het echte probleem zit m voor mij verder dan 'cultuurvervaging': we hebben der een extra autoriteit bij, die *#comissie een stel zeikzakken die ver van mijn bed ff lastige regeltjes gaan opstellen om iedereen het leven zuur te maken. Dat orgaan moet dringend aan macht inboeten vind ik. Stom maar eenvoudig voorbeeld: ze willen diesel duurder maken (rijdt mn auto toevallig op) WHY??? Meer uitstoot?? Eh, zo'n bak verbruikt ook minder, dus...aan t budget van de gewone man wordt helemaal nie gedacht, en dan maar excuses verzinnen als 'goed voor het milieu' (wordt te vaak misbruikt, maar da's hier niet aan de orde) Ik ben toevallig ook motorrijder en hetgeen wat de E.C. me op dat gebied wil aandoen,...daar begin ik niet over Leg maar es aan een boer t 'voordeel' uit van een melkquotum- om minder welvarende landbouwers ook een kans te geven, Fuck wat hebben wij met landbouwers in t buitenland te zien, t begint me hier en daar iets te hard naar communisme te stinken I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: mischien wel. maar gelukkig zijn er dan nog streken die met moeite of niet meedoen. maar ik denk niet dat er een oplossing bestaat voor dit probleem. zeker niet nu alle politici , die het voor het zeggen hebben, klonen zijn met slechts enkele lichte verschillen. maar was er onlangs niet een franse boer in de bak gegooid omdat hij niet mee wilde doen met die europese globaliseringsregels? ik weet er niet veel vanaf dus als iemand hier meer info heeft . |
|
quote: Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
quote: Mooi verhaal, ik kan me er best in vinden, op 1 puntje na: Nederland heeft wel degelijk nog Oerbos, namelijk op de Veluwe. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Dat noem ik geen oerbos, dat is natuur die in stand gehouden word door de mens. Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
Ach, nu kan je tenminste weer illegale dingen meenemen..... ik wilde zo'n mooie bijl meenemen uit griekenland, daar krijg je geen problemen mee, maar hij kon niet in de koffer |
|
quote: probeer het met een uitgehold lijk Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
quote: Ik merk wel dat vuurwerk en drugs nu veel en veel makkelijker over de Belgische grens te krijgen zijn. Normaal moest ik altijd via het bos fietsen, nu kan ik gewoon over de provinciale weg. |
|
quote: helaas, helaas. ook de veluwe is geen oerbos. sterker nog, in HEEL Europa is geen oerbos meer behalve in Polen. Moeilijk naam, ik zoek hem nog wel eens op. |
|
Ook niet in Finland? |
|
quote:Op de veluwe zijn nog een wel een paar kleine stukken oerbos te vinden. Is laatst op het nieuws geweest. Maar dat zijn zulke kleine stukjes dat het waarschijnlijk nog moeilijk een bos te noemen is. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 25-07-2002 15:45] |
|
quote: In Finland hebben ze zelfs noorderlicht, dat wil ik ooit es echt zien!! |
|
Finland Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Consumptiemaatschappij heeft rechtstreeks niks te maken met kapitalisme. Een consumptiemy' is gewoon een my' waarin "overvloedig" consumptiegoederen worden geconsumeerd, dit in tegenstelling tot duurzame goederen. Consumptie wordt een deel van het leven. De link met kapitalisme kan je leggen omdat er in zo'n my' MASSAAL geproduceerd moet worden, nagenoeg alle goederen zijn immers "wegwerpbaar" of zijn "bedoeld" om maar een geringe tijd mee te gaan, om de mensen dan nieuwe zaken aan te smeren. lol (Sja, niemand is verplicht om iets te kopen). In ieder geval is een consumtiemy' uiterst geschikt om de economie op gang te houden... Het geld moet rollen.... De link van Kapitalisme met utilitarsisme blijft me echter een raadsel. Utilitarisme, greatest happines of greatest number VS Kapitalisme, eigen winst als drijfveer Kan je jezelf wat motiveren, of een bronvermelding geven aub? "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
quote: ik ook noorderlicht heb ik foto's van gezien echt heel mooi |
|
Grenzen... Waarom Vlaanderen niet bij Nederland voegen en Wallonie bij Frankrijk? |
|
Waarom wel? |
|
quote: Een verscheurd land uit de brand helpen? Nederland vergroten en dus [waarschijnlijk] versterken? |
|
quote: Ja en hoe wou je dat doen dan ivm met het koningshuis, regeringen etc. Het lijkt me niet echt realiseerbaar. En samenwerken is toch net zo goed? |
|
je kan onmogelijk zomaar ff twee landen samenvoegen |
|
quote: Nevermind, viel me net binnen tijdens mijn boerenomelet. |
|
Ik zou het ook niet willen, en de Vlamingen ook niet denk ik. Een onafhankelijk Vlaanderen schijnt wel een droom te zijn, dus wie weet? |
|
Een onafhankelijk Vlaanderen is een belastingsparadijs. Wij Vlamingen betalen walgelijk veel voor onze Zuiderburen die hun uiterste best doen om de economie te laten slabakken. Dit zijn feiten, geen gezeik. Vooral de verdeling van de Soc. Zek. is zeer oneerlijk. 2/3 van de bijdragen steunen op de rug van Vlaand. 25% op Wallonië, en 8% Brussel. Statistieken over waar het geld naartoe gaat, tonen zeer duidelijk dat het ten nadele van Vlaanderen is. Ik ben een voorstander om de SZ te splitsen naar de Gewesten of gemeenschappen. "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |