|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
LPF Oss zet oprichter uit de partij De oprichter van de lokale partij LPF Oss, P. Haex, is uit de lokale afdeling van de LPF gezet. Volgens Interim-voorzitter F. Gijsbers is de nu 53-jarige Haex in 1994 veroordeeld wegens ontucht met een minderjarig meisje. Ook heeft hij bij de LPF verzwegen dat hij in 1994 actief lid was van de omstreden partij Centrum-Democraten. Haex reageerde aangeslagen op zijn verbanning uit de door hem opgerichte lokale afdeling van de LPF: "Ik heb mijn straf, 240 uur werkstraf, daarvoor gehad. Sindsdien heb ik mij altijd netjes gedragen." De LPF Oss wil in november als eerste lokale afdeling van de LPF aan de gemeenteraadsverkiezingen deelnemen. (Bron: Fok!) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmz, ik zie Fok! vaker als bron, maar waar halen zij het vandaan? |
|
quote:http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.lpf.oss.partij.haex.scheffers.html I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
holy fuck je zou maar op een kinderverkrachter gestemd hebben ik heb me 240 uur werstraf gedaan... een meisje aanranden/verkrachten en dan 240 uur taakstraf krijgen... ik snap echt niet hoe dat rechters na 10 jaar nog met zichzelf kunnen leven hier in nederland My madness, my sadness |
|
quote: Er staat ontucht, en niet verkrachting.. Maar voor de rest, laat maar komen, zo'n nieuwtjes. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Boeien .. Zo'n pedo in de politiek .. ahc ja de rest van die partij is ook niet helemaal gezond ... Zot vast nog wel een pyromaan bij ofzO .. |
|
quote: et begint echt op een klucht te lijken... "meer criminelen in de politiek? stem lpf!" My madness, my sadness |
|
Best draaiend soap tot nu toe! Verslaat GTST met stip! |
|
quote: ja.. al is de aflevering van vandaag vrij saai geweest "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Rare lui bij die LPF...screenen ze nou echt n iemand? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nee ... Blijkbaar niet dus .. Stelletje kutamateurs .. dat moet dan een land regeren, ze kunnen niet eens een partij regelen. |
|
Richten we er toch zelf ook een op? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:True Nederland! - Verplicht lang haar voor iedereen, tenzij je kaalheid of noodzaak tot kaalheid kunt overleggen - Streng toezicht op de playlist van alle exploitanten in Nederland nog meer punten? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
-gratis koffie voor de partijleden! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
-Bier valt in het lager BTW-tarief |
|
- Cd's worden 3 euro ... |
|
- Speciaal bier valt in het ziekenfonds |
|
- langer weekend Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
- Bands krijgen meer subsidie - R&B wordt verboden |
|
Mat Herben legt leiderschap neer http://www.omroep.nl/nos/nieuws/index.html#@http://www.omroep.nl/nos/nieuws/binnenland/2002/augustus/080802/herben.htm Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
-metal word verplicht Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote:Correct Nederlands wordt ook verplicht... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: jah ik las het op chello.nl ..... nou willen ze om het jaar een neiuwe fractie voorzitter....tsss.....we gaan ff tellen: Eerst die staatssecretaresse met de uniform foto's, toen die woordvoerster met har machts misbruik, dan een pedofiel, en nu de fractie voorzitter.....4...niet slecht voor zo'n korte periode Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ex-CP'86 lid actief in de LPF Rien Boiten, adviseur van het LPF-Tweede Kamerlid Willem van der Velden, is in het verleden actief geweest bij de, inmiddels verboden, extreem-rechtse politieke partij CP'86. Rien Boiten zei gisteren in een interview met NOVA dat hij vanaf het begin afaan betrokken is geweest bij de oprichting van de LPF. Pim Fortuyn zou hebben geweten van zijn verleden, maar volgens Boiten was er met hem om die reden afgesproken dat hij tot de Kamerverkiezingen buiten beeld zou blijven. John Dost, mede-oprichter van de LPF, erkent dat Pim Fortuyn op de hoogte was van het politieke verleden van Boiten. Boiten werd om zijn verleden geroyeerd als lid van Leefbaar Nederland, maar volgde Fortuyn toen die op zijn beurt ook uit die partij werd gezet. De Antifascistische Onderzoeksgroep Kafka meldde in april van dit jaar over Boiten: Een andere rechts-extremist die in 2001 uit Leefbaar Nederland gegooid werd is dhr. J.H. Boiten (1956) uit Lelystad. In de jaren tachtig was Boiten actief bij de Centrumpartij (CP). Zo was hij in 1986 bijvoorbeeld de lijsttrekker in Den Haag en kandidaat bij de Tweede Kamerverkiezingen. Na wat omzwervingen via de Nederlands Middenstands Partij en de autopartij Nederland Mobiel duikt Boiten in 2001 op bij Leefbaar Nederland. In Nova zei Boiten dat hij zelf nooit extreme uitlatingen heeft gedaan. Hij zei Nederland vol te vinden, maar nooit de leus ''vol=vol'' te hebben gehanteerd. Hij wees verder op het linkse krakers- en actieverleden van bepaalde PvdA- en Groenlinks Kamerleden, die nu ook gewoon hun werk kunnen doen. LPF distantieert zich van Boiten De nieuwe fractieleider van de LPF, Harry Wijnschenk, neemt afstand van de voormalige CP'er Rien Boiten. Wijnschenk zei vanochtend tegenover het Radio 1 Journaal dat de LPF zich blijvend distantieert van alle geluiden die uit extreem-rechtse hoek komen. Wijnschenk zal met Tweede Kamerlid Van der Velde nog spreken over diens adviseur Boiten. (Bron: Fok!) I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |