|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn, dat was een heel vet ceedeetje. Ik had hem ooit uitgeleend en nooit meer terug gezien. Zeker het (her)aanschaffen waard! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Een nieuwe productie is geen overbodige luxe; het geluid klinkt als een flubberscheet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Flubber? Flubberscheet? Is die ook groen |
|
quote: Eerder bruin en vooral NAT!! Had je trouwens nog mail van me ontvangen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ken ik niet |
|
quote:Houden zo, tsjingel tsjangel rukband Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Idd!!!; behoorlijke schijtband compleet met ruftgeluid. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Golden Dawn is cool! Ik koester 'The Art of Dreaming' nog steeds. Hoe je de produktie slecht kunt vinden is mij overigens een raadsel, perfect uitgebalanceerd, alles duidelijk te horen, en zeker niet 'mellow'. Ik zou m'n oren eens laten uitspuiten Okay, je kunt het een lelijk geluid vinden, maar slecht? Fijne muziek overigens, eindelijk eens origineel gebruik van keyboards. Ben erg benieuwd naar het nieuwe materiaal! |
|
quote: geen extra info, wel goed nieuws van jou. Ik heb nog nooit een originele cd kunnen "scoren" dus kan ik de schade inhalen. En dan ook nog eens een nieuwe cd. Ik ben benieuwd. |
|
quote: Spuit je eigen oren eerst maar es uit. Maar goed; Ja slecht idd; alles is wel te horen, maar dat maakt nog geen goede produktie; het is een veel te glad en vlak geluid; past er totaal niet bij. Verder is het geluid juist níet uitgebalanceerd; de keyboards domineren veel te veel. quote: Overmatig gebruik van keyboards (met ook nog es continue precies dezelfde keyboardsound); en vooral: óverpretentieus!!!; 'k wordt er behoorlijk giftig van! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hahaha! Ik helemaal niet, en ik heb zelf ook een hekel aan overmatige keyboards. Maar dat overpretentieus snap ik niet helemaal. Ik vind het een erg goede en originele black metal plaat! |
|
quote: In dat geval breekt den klomp. quote: Laat ik het er maar op houden dat ik het elke vorm van diepgang vind missen om te blijven boeien. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En Dwaallicht, vind je Masquerade ook zo'n goeie BM plaat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geen idee, nog helemaal niet gehoord... is ook geen prioriteit moet ik zeggen, ik merk het wel, een keer. |
|
ik kan je al zeggen dat de screams er niet meer bij zijn; allemaal normale -imo saaie- zang The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waar heb jij masquerade al gehoord als hij eigelijk pas in februari uitkomt?? hoe is de productie en songmateriaal enzo?? |
|
quote: promo circuleert... Productie is zeer zuiver en open; songmateriaal komt erg barokkig over, weer veel te veel keyboards (standje clavu simbel (excusez qua spelling); tikje space), ik vergiste me in de zang; er word nog wel blackmetalzang gebruikt maar veel minder dan de normale zang (die klinkt ong. zoals Dan Swano in de band Godsend) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
BETER!!! kopen die handel! Art of dreaming heerscht ook de pan uit!! |
|
Ik zal die band eens gaan uitchecken. Als de meningen zo verschillen vind ik het vast fantastisch! |
|
Ik vind The art of dreaming best geen gave plaat. Maar met die nieuwe kan ik echt niks. De zang is vals, de composities zijn standaard en het neigt zelfs wat naar foute gothic. Mijn ding is het niet. Maar eigenlijk vind ik The art of dreaming ook helemaal geen wereld plaat ofzo. Gewoon goed, maar niet wereldschokkend. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ken ze nu een tijdje en vind ze gewoon erg kut vooral... |
|
Nine years after their “Masquerade” album main man Stefan Traunmüller returns with his third official release “Return to Provenance”. This master piece of Golden Dawn will be released january 9 2012 through Non Serviam Records. http://www.non-serviam-records.com/?page_id=496 order now at: http://www.non-serviam-records.com/webshop/ [Dit bericht is gewijzigd door Non Serviam Records op 02-01-2012 21:53] |
|
The Art of Dreaming was best goed, dus ik ben wel benieuwd naar nieuw werk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
The Art of Dreaming was zelfs tegen het briljante aan, maar Masquerade daarna was opvallend matig te noemen. Maar een luisterbeurt is de nieuwe zeker waard ja. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |