|
Auteur: |
|
|
dit is freaky |
|
zolang het bed maar niet begint te trillen............... |
|
Het is niet op Canvas, maar op vrt tv1. Om 21.45 "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Oei-sorry- Ik heb wel eens zoeits gezien,op National Geographic,denk ik,over exorcisten in Amerika.Die bezetenen gedroegen zich eerder als iemand die teveel naar 'The Exorcist' hadden gekeken,want hun gedragingen en stem waren net dezelfde als die van Regan-drommels goed toneelspelen! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik denk niet dat ik die zender kan ontvangen |
|
The exorcist possessed by evil hell satan's wrath will kill he wil take your soul cast you to hell demon dogs domain keeping me insane evil curse my soul burning away satan;s hell will burn terrored cries are heared ever lasting eternity warriors of hell unleashed men of sin hatred hell within sinners hate will die THE EXORCIST effe stukje tekst,rara van wie is het ?? |
|
Possessed? |
|
quote: ja, jij had eigenlijk niet mee mogen doen. |
|
Britney Spears...ja acht wel!! |
|
Ik heb wel hard gelachen, maar het was geen geweldige reportage. Zo zielig. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Naja, wou het zien maar was eigenlijk vergeten kijken Ik vind heel dat gedoe niet geloofwaardig te noemen, net zoals dodo geesten oproepen en met zo een spelletjesbord spelen (naam vergeten). Bij mij is het eigenlijk: eerst zien (of meemaken) dan pas geloven want iedereen kan zich voordoen als een gek die beweert dat hij bezeten is. [Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 24-07-2002 0:03] As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
k*t dat ik t niet wist punt 1 omdat t me gaaf leek punt 2 ik heb nu 2,5 euro uitgegeven aan een film te huren voor vanavond omdat ik me anders verveelde |
|
quote: Ouija board Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
thnx, da was het. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
klop klop Je kan me de bout hachelen! |
|
Als iemand die aflevering nog wil zien;heb het opgenomen(niet dat het zo'n schitterende reportage was;'k wou gewoon es lekker lachen). Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Index / Nieuws, actualiteit en media |