IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Exorcist in 'Zomerkoppen'
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-07-2002 15:48 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vanavond is er op Canvas een uitzending van 'Zomerkoppen'waarin een exorcist uit York zijn zegje komt doen-kan wel niet kijken,want dan zit ik op een fest-ga het ff opnemen.

Humo heeft de man geïnterviewd en gevraagd wat hij van uit de hand gelopen sessies vond zoals die vrouw die haar elfjarige dochter vermoordde omdat ze dacht dat het kind zwanger was van de duivel.Daarop antwoordde hij dat hij vooral ruimtes demonvrij maakt.Ook beweert hij dat spelen met een ouija-bord gevaarlijk kan zijn-

However,ik vind dat allemaal behoorlijk gevaarlijke uitspraken en louche praktijken.Ik geloof niet in duivels of zo,dus ik denk eerder dat die mensen een psychiater nodig hebben dan een exorcist.En dat die laatste labiele patiënten alleen maar kan doen exploderen-

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

SQT
Usericon van SQT
Posted 23-07-2002 15:50 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

dit is freaky

joeri
Usericon van joeri
Posted 23-07-2002 15:52 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

zolang het bed maar niet begint te trillen...............

Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 23-07-2002 15:52 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Het is niet op Canvas, maar op vrt tv1. Om 21.45

"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-07-2002 15:56 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Oei-sorry-

Ik heb wel eens zoeits gezien,op National Geographic,denk ik,over exorcisten in Amerika.Die bezetenen gedroegen zich eerder als iemand die teveel naar 'The Exorcist' hadden gekeken,want hun gedragingen en stem waren net dezelfde als die van Regan-drommels goed toneelspelen!

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2002 16:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik denk niet dat ik die zender kan ontvangen

attila_de_hun
Posted 23-07-2002 20:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

The exorcist

possessed by evil hell
satan's wrath will kill
he wil take your soul
cast you to hell

demon dogs domain
keeping me insane
evil curse my soul
burning away

satan;s hell will burn
terrored cries are heared
ever lasting eternity
warriors of hell

unleashed men of sin
hatred hell within
sinners hate will die
THE EXORCIST

effe stukje tekst,rara van wie is het ??

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-07-2002 20:40 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Possessed?

attila_de_hun
Posted 23-07-2002 20:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 20:40 schreef Vargen666 het volgende:
Possessed?

ja, jij had eigenlijk niet mee mogen doen.

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 23-07-2002 20:43 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Britney Spears...ja acht wel!!

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-07-2002 23:50 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb wel hard gelachen, maar het was geen geweldige reportage. Zo zielig.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 24-07-2002 0:02 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

Naja, wou het zien maar was eigenlijk vergeten kijken

Ik vind heel dat gedoe niet geloofwaardig te noemen, net zoals dodo geesten oproepen en met zo een spelletjesbord spelen (naam vergeten). Bij mij is het eigenlijk: eerst zien (of meemaken) dan pas geloven want iedereen kan zich voordoen als een gek die beweert dat hij bezeten is.

[Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 24-07-2002 0:03]

As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 24-07-2002 0:08 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

k*t dat ik t niet wist
punt 1 omdat t me gaaf leek
punt 2 ik heb nu 2,5 euro uitgegeven aan een film te huren voor vanavond omdat ik me anders verveelde

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 24-07-2002 0:11 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 24 juli 2002 0:02 schreef lord abortion het volgende:
met zo een spelletjesbord spelen (naam vergeten).

Ouija board

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 24-07-2002 0:23 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

thnx, da was het.

As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 24-07-2002 0:26 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

klop klop

Je kan me de bout hachelen!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 25-07-2002 15:22 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Als iemand die aflevering nog wil zien;heb het opgenomen(niet dat het zo'n schitterende reportage was;'k wou gewoon es lekker lachen).

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com