|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar zit Hardrockcafé de HEL in Groningen? verder: de ster = ok. |
|
ik ben alleen ooit in de volgende cafe's geweest: De Roos - Deurne (noord brabant) Jonosh - Heusden (noord brabant) Effenaar - Eindhoven (duh) verder nog nooit ergens, en ook ehmz..niet zo vaak in die cafe's Ach ja..komt wel allemaal Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
-Dynamo kaffee [eindhoven, tot augustus, dan andere lokatie]. -Triangel [weert, veel heavy metal, Grolsch volgens mij]. -Zig/Zag [wazige kelder, met Brand flesjes]. -Bosuil [wordt veel grind gedraaid, met Dommelsch]. |
|
mijn kamer - hertog jan en duvel veel melodieuse black metal |
|
quote: okay ik trek bij jou in Noem eens een paar bandjes? Ook sacramentum en dissection en varathron? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Komen daar lekkere wijfen? Nee! -schrap- |
|
quote: eeuuuhhmmm misteltein castrum maldoror ork |
|
quote: zo op z'n tijd best wel ja |
|
Dynamo in Einhoven is idd kicken Midtown in Deventerror Extase in Tulburg |
|
"bar american" in middelburg, draaien van alles qua metal |
|
quote:Blegh.. Extase stinkt.. daar zijn ze gewoon grof een of ander top40 gebeuren van aan 't maken.. behalve eens in de maand op zondagavond Op zaterdagavond mag je blij zijn met een oude Metallica ofzo I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Er is reeds zo'n topic, ergens onderop de stapel, dus als je er nog meer wilt dan moet je maar zoeken.. |
|
jonosh!!!! heusden-noord brabant alleen jammer dat er de laatste tijd vaak punk gedraaid wordt :S +dommelsch bier [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 24-07-2002 18:58] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Rocks in E'de soms stelt de muziek niezo veel voor..maar is altijd relax |
|
't tonnetje in epe heerst echt wel |
|
Overigens.. in Bergen op Zoom zit een metalkroeg met een wel heel gave naam: De Botte Hommel [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 25-07-2002 15:00] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Legendz in A'dam..er wordt alleen wel goth gedraaid Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Where decadence and elagence meet. |
|
Ik vind het een leuke kroeg... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Neon Knights in Alkmaar bla...bla...bla... |
|
Heatcliff in Assen! Zowaar een leuke rockkroeg in Assen! |
|
quote: De Hel zit in de Papengang, in de kelder van de Troubadour. Bij deopening was er inderdaad een striptease act (wat volgens de mensen die het hebben gezien niet erg smakelijk was). Maar verder is het een leuke kroeg, vooral als er een bandje optreed. Je moet wel van (oude)hardrock en (oude) heavy metal houden wil je de muziek kunnen waarderen, maar SLAYER wordt ook wel eens gedraaid ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Hier maar verder gaan? De Baroeg - Rotterdam-Zuid The Rythum - Rotterdam centrum Don't blush when I rip you open |
|
So What - Ede... van de meeting 't blijft een toffe kroeg! |
|
De Cave - Amsterdam Genesis - Nijmegen backstage - Nijmegen Boulevard - Den Bosch Enne.. Bij de Boulevard gaan ik een een stel andere metalheads uit DB vanaf februari metalconcerten organiseren, dus als er mensen zijn die in een band spelen en interesse hebben. Stuur effe een promo naar de Boulevard, adres ed. kun je hierop vinden : www.boulevard.cx BLASTBEATS FOREVER |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |