IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Rob Halford: goeie of slechte zanger??? Volgende pagina
Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 24-07-2002 13:15 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

Hallo allemaal!

Zoals jullie metalheads waarschijnlijk wel weten wordt Rob Halford al jaren de lucht in geprezen als een van de beste zangers uit de metalwereld.

Zelfs zangers als Bruce Dickinson en Sebastian Bach vinden Halford ontzettend goed!

Nu vraag ik me dus af: HOE KAN DIT?!?!?!?!?

Ikzelf vind namelijk dat Halford echt NIET kan zingen! Een beetje krijsen met z'n kopstem en dan houdt het wel op.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Cheers,
Tymon

DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 24-07-2002 13:20 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik vind hem wel gaaf.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 24-07-2002 13:23 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Bruce Dickinson uber alles!

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-07-2002 13:23 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

misschien gaat het over het feit dat hij zeer goed in harmonie kan zingen.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-07-2002 13:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 13:15 schreef Tymon het volgende:
Hallo allemaal!

Zoals jullie metalheads waarschijnlijk wel weten wordt Rob Halford al jaren de lucht in geprezen als een van de beste zangers uit de metalwereld.

Zelfs zangers als Bruce Dickinson en Sebastian Bach vinden Halford ontzettend goed!

Ikzelf vind namelijk dat Halford echt NIET kan zingen! Een beetje krijsen met z'n kopstem en dan houdt het wel op.

Cheers,
Tymon

Kijk es aan, zo open je dus een topic

Voor de rest vind ik Halford alleen maar enorm storend...

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 24-07-2002 13:42 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Deze topic: dom of nog dommer!?!?!?!?!

!!! THE SIGN IS ON !!!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2002 13:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

waarom krijg ik nul reacties op een vandaag eerder geposte halford topic??? en je kunt er nog wel gratis muziek halen.

maar goed: halford is een erg goede zanger die helaas lve te veel proest materiaal speelt.hij heeft zelf ook zeer goede cd's gemaakt.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2002 13:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Proestmateriaal?? Da's er eentje voor het 'leuke tikfout' topic

Ik vind alleen iets als 'Sad Wings of Destiny' wel tof, en daar vind ik Halford niet storend. Later is het een vreselijke kopstem geworden ja.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-07-2002 13:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Toen Painkiller uitkwam werd hij alom vol lof geprezen omdat ie zo hoog kon voor een gozert.

En dat krijsen..ik vind blackmetal krijsen; Halford maakt af en toe een soort 'screeching noise' zoals ook Tim van Control Denied en de zanger van Sanctuary vroeger; past zeer goed bij heavy metal.

Ook Ripper is goed bij Priest; alleen kunnen die zonder Halford geen goeie nummers meer schrijven.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 24-07-2002 13:56 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

Nou nou, Tim Aymar vergelijken met Halford?? Ik vind een Tim een VEEEEL betere en veelzijdiger zanger. Wist je dat Chucky eerst Halford wilde hebben voor Control Denied? Daarna Warrel Dane en daarna Tim.

En Hoolie99, dit is inderdaad een domme topic, heb je er last van?
Geintje hoor

Cheers,
Tymon

attila_de_hun
Posted 24-07-2002 14:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 13:45 schreef Dwaallicht het volgende:
Proestmateriaal?? Da's er eentje voor het 'leuke tikfout' topic

de laatste cd is helaas proest materiaal.

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 24-07-2002 14:50 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Afschuwelijk slechte kweler

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 24-07-2002 16:45 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 13:15 schreef Tymon het volgende:
Hallo allemaal!

Cheers,
Tymon

BARBAAAAAAAR !!!!!

Robber Halford is gewoon goed, moet je daar nou topic voor openen ???

Zeik niet zo

Wiegen Meister !

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 24-07-2002 17:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 juli 2002 13:56 schreef Tymon het volgende:
Nou nou, Tim Aymar vergelijken met Halford?? Ik vind een Tim een VEEEEL betere en veelzijdiger zanger. Wist je dat Chucky eerst Halford wilde hebben voor Control Denied? Daarna Warrel Dane en daarna Tim.
...

Dat wist ik idd; de geruchten waren toendertijd neit van de lucht.

Je weet ook dat Chuck altijd puur voor de muziek ging; waarom zou hij Halford dan liever gewild hebben?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 24-07-2002 17:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 juli 2002 13:56 schreef Tymon het volgende:
...

Dat wist ik idd; de geruchten waren toendertijd niet van de lucht.

Je weet ook dat Chuck altijd puur voor de muziek ging; waarom zou hij Halford dan liever gewild hebben?

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 24-07-2002 18:07 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

halford is goed, maar kut dat ie wacken heeft gecancelled

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 24-07-2002 18:19 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Halford is natuurlijk een geweldige zanger!

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 24-07-2002 20:22 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

Maar de vraag is WAAROM is hij dan zo goed??
We hebben namelijk onderzoek gedaan op het internet en iedereen zegt iets van: "ja cool" of "ooh wat gaaf" maar niet WAAROM!!!

Inderdaad, vroeger had ie een betere stem, maar lang (lees: LAAAAAAAAAAAAAAAAAANG) niet zo goed als Bruce of Warrel.

Dus leg ons alsjeblieft uit WAAROM hij dan zo goed zou zijn!!!!! En in harmonie zingen? Halford zingt bij 95% van de riffs met de melodie van de gitaar mee!

-Tymon

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2002 20:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 20:22 schreef Tymon het volgende:
We hebben namelijk onderzoek gedaan op het internet en iedereen zegt iets van: "ja cool" of "ooh wat gaaf" maar niet WAAROM!!!

Inderdaad, vroeger had ie een betere stem, maar lang (lees: LAAAAAAAAAAAAAAAAAANG) niet zo goed als Bruce of Warrel.

Dus leg ons alsjeblieft uit WAAROM hij dan zo goed zou zijn!!!!! En in harmonie zingen? Halford zingt bij 95% van de riffs met de melodie van de gitaar mee!

-Tymon

"We", "Ons"?

attila_de_hun
Posted 24-07-2002 20:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

hij heeft altijd wel mooie leren kleren aan!

maar dat kun je gewoon niet uitleggen waarom je iemand goed vind of niet. ik kan het wel snappen als je niet van zijn stem houdt maar ik vind hem gewoon wat speciaals hebben. mogelijk omdat ik ook een oude knakker ben.

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 24-07-2002 20:45 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Rob Halford slays gvd

Deed-ie al bij Judas Priest, en nu op zichzelf doet-ie het weer. Al is hij niet al te bescheiden

Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 24-07-2002 21:02 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

Daar heb je een punt ja, inderdaad erg mooie kleren. Ik wilde net zelf zo'n strak leren pakkie met roze kruisstuk erin en coole spikes "all over the place"!!! En ik wilde ook net mn kop kaal scheren en een baardje nemen.

Nee, das een geintje hoor!!! Maar goed, Rob heeft niet echt een groot bereik (ja...met zn kopstem...ook al screamt Chucky hem er VET uit op Painkiller) en hij gebruikt bijna geen vibrato en andere stem-effecten.

Of hebben we het helemaal fout???? We is trouwens nog een andere gozer hier.

-Tymon en "andere gozer"

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 25-07-2002 0:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het waarom is niet zo makkelijk; een stem staat je aan of niet.

Zo staan vaak zangers van progmetal bands me niet aan (vaak te iel en te zwak; te weinig power om tegen het instrumentale geweld op te boksen en zeker te weinig karakter) en anderen juist weer wel.

Ken je Tom Waits? Gozer heeft een doorgezopen whiskeystrot met een enorm beperkt bereik; echter; het karakter dat hij erin legt maakt het geweldig.
Nou wil ik niet zeggen dat Rob eenzelfde niveau karakter erin legt, maar de lijnen die hij zingt zijn meestal goed afgeronde melodieen en dus lekker om te horen.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-07-2002 0:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Halford is zeer goeie zanger vanaf Rocka Rolla al... (tof album, zwaar ondergewardeerd!!) tot painkiller...

Ik, Wil Schuurman

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-07-2002 9:46 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 20:22 schreef Tymon het volgende:

-Tymon

Hij kan van normaal naar lekker rouw zingen in nog geen seconde. Op het painkiller album haalt hij af en toe zo zuiver en bruut uit met zijn stem dat ik er kippen val van krijg.Probeer jij maar eens met 95% van de rifs mee te zingen op Priest album, ik durf er om te wedden dat jij na 10 minuten buiten adem bent.

Maar als ik zo je posts lees,................

als je er geen verstand van hebt, zeg dan liever nix

Waarom is hij een goede zanger ??? WAAROM ga je dan niet op een Michael Jackson forum zitten ???? Ga je ze daar lastig vallen "Tis voor een onder zoek" wat vinden jullie nou goed aan Michael Jackson"

Wiegen Meister !

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-07-2002 10:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sjezus S_S, als iemand eens kritiek uit op een band die jij tof vindt ben jij altijd zo in je wiek geschoten... doe eens rustig man, dit gaat niet over jou.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com