|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
en hoe vorderd de T-shirtverkoop momenteel |
|
quote: Heel goed, we hebben er bijna geen meer, enkel nog een paar longsleeves en een paar XXL's. Sympathiek van de mannen van Axamenta om reclame te maken op het optreden verleden zaterdag "Metal at the Attic" waar we samen speelden: Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Dude...die heb ik al...Zijn er nog andere???...Begin dan maar aan het ontwerpje Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Nieuwe t-shirts nu te koop!! Bestel nu! Meer foto's op Mortanius Hier ook een nieuw filmpje van "The slaughter" live op Ostend fest 17 februari 2007. + Hier: MORTIFER de uitgebreide versie, Check it out! TS = 12 € L/XL/XXL LS = 15 € L/XL HSW = 30 € XL Girlie = 13€ S/M/L Alle prijzen exclusief verzendkosten. Mail naar merch@mortifer.be Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
HSW's zijn bijbesteld! Kunnen vanaf nu gereserveerd worden en binnenkort laten we je iets weten als ze binnen zijn. mail adres: zie post hierboven [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 02-04-2007 23:35] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |