|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanstaande zaterdag 27 Juli zal ik in de ochtend de database tabellen omzetten naar de nieuwe structuur. Het omzetten van deze tabellen kan een paar uur duren (ga maar uit van een uur of 4). In deze tijd kan er niet op het forum gediscusieerd worden. Daarna zal het forum op www.zwaremetalen.com niet meer aanwezig zijn. Vanaf dan zal het forum voortaan op http://forum.zwaremetalen.com te bereiken zijn. Mooie bijkomstigheid is dat dan de search het ook weer doet. |
|
Dat wordt afzien! |
|
YEAH! |
|
Komende zaterdag al de geliefde search terug! |
|
quote: waarom is dat? Suck my piss |
|
YEAHAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaa Wiegen Meister ! |
|
Mooi. Ik mis de search echt. |
|
gelukkig ben ik die zaterdag niet thuis , en de search wieder zuruck!!!! |
|
En de SEARCH gaat het ook weer doen !!!!! Nu ff serieus Beter dat alles het dan goed gaat doen Wiegen Meister ! |
|
ja ik ook niet hahaha zaterdag is NBP in Best :0 |
|
quote:Dan is er een beter scheiding tussen frontpage en forum. Ook handig voor de statistieken en zo. Nu worden de frontpage statistieken overschaduwd door het forum. |
|
Paul, misschien is het handig als je op de main page de link alvast naar forum.zwaremetalen.com laat verwijzen? |
|
Whoohoo!!!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Gelukkig zit ik dan op Stonehenge ... |
|
quote:Is wel een idee ja. |
|
Beter! Het enige nadeel is dat ik nu de tekst op de voorruit van onze auto moet veranderen. the only pleasure is pain |
|
quote:dat blijft toch altijd nog de portal . |
|
ach dan zit ik toch lekker op NBP fest www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Gelukkig, dan kan het mooi blijven zitten. the only pleasure is pain |
|
donders nou.... ik wacht met spanning af REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Shit, ik kan nog steeds niet op het nieuwe forum... wat moet ik dan doen als het oude helemaal weg is |
|
Probeer eens een andere browser? |
|
Zegt nog steeds dit, nu met geupdate IE. Gateway Timeout The following error occurred: A DNS lookup error occurred. The request timed out during the lookup. Please contact the administrator. |
|
Ik merk dat links naar het nieuwe forum niet geopend kunnen worden als ze gepost zijn in het nieuwe forum? Of doet IE weer vreemd? |
|
quote: Klinkt alsof het domein bij jouw provider nog niet door de DNS is. Welke provider heb je? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |