|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha Als ik op moet voor mijn rijbewijs ben ik waarschijnlijk overconfident. Al die achterlijke jeugdige volkswagen Golf rijdertjes hebben hun rijbewijs ook gehaald, dus dan moet ik het gewoon in 1 keer kunnen. |
|
quote: *S_S zingt* Wie is hier de BOB Wie is hier de BOB een drankje zonder lood Wie is hier de BOB Wie is hier de BOB Wiegen Meister ! |
|
Gefeliciteerd, Sarjenka! |
|
Gefeliciteeeeeeerd!!!!!! |
|
Gefeliciflapstaart! *gooit met cadeau'tjes en taart* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: HAHAHAHA! Toen ik dit topic zag, wou ik dat ook eerst zeggen .... ok ... nutteloze informatie |
|
quote: damn die smileys!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Proficiat! |
|
Greetings and felicitations, Sarjenka. Nou mag je helaas niet meer bieren, en moeten er heel wat mensen een licht op hun fiets gaan maken. Dit slaat nergens op. |
|
Veel plezier ermee |
|
Gefeliciteerd Sarjenka. the only pleasure is pain |
|
Proficiat Sarjenka! En wel in 1 keer! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: gelukkig lust ik geen bier If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |